hebben ze bij vaneyck irc mythos II in 1.95 versie : ust of liever -UST???...Blubberduck wrote:Bij van Eyck Aalst kosten een setje banden (1.95) € 20
voorband met vierkante blokjes & achterband met dwarse balkjes,
prima tractie & rolweerstand
greetz
Banden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
IRC Mythos 1.95 non UST (met rode flanken) , ik weet nie als ze de II al hebben.
greetz
greetz
Re: UST banden vs de gewone banden
conti explorer van voor en escape vanachter. beter bestaat niet. loool.Gizmo wrote: hetgene wat ik VOORAL verwacht is dat ze goed hun werk doen in de
modder - stenige ondergrond ( ardennen dus ) en op de weg en natuurlijk al de andere goede eigenschappen dat deze banden moeten bevatten dus wie kan me wat van UST banden aanraden.
Gizmo
Re: UST banden vs de gewone banden
Ge moogt ne keer raden wat er in de PM stond die ik hem gestuurd hebeugene wrote:conti explorer van voor en escape vanachter. beter bestaat niet. loool.Gizmo wrote: hetgene wat ik VOORAL verwacht is dat ze goed hun werk doen in de
modder - stenige ondergrond ( ardennen dus ) en op de weg en natuurlijk al de andere goede eigenschappen dat deze banden moeten bevatten dus wie kan me wat van UST banden aanraden.
Gizmo
- MaC'Red
- Mountainbiker
ben vandaag tot bij van eyck geweest in aalst en de hutchinson air light besteld in de 26 x 1.85 of 26 x 2.00, volgende week es bellen of ze binnen zijn.
als de conti's de eigenschappen hebben die ik ter harte draag en de air light is niet in verkoop dan zullen het die worden.
in alle geval bedankt voor de keuze mogelijkheden he
Gizmo
als de conti's de eigenschappen hebben die ik ter harte draag en de air light is niet in verkoop dan zullen het die worden.
in alle geval bedankt voor de keuze mogelijkheden he
Gizmo
Gizmo, welk modelleke van hutchinson ? De spider ?Gizmo wrote:ben vandaag tot bij van eyck geweest in aalst en de hutchinson air light besteld in de 26 x 1.85 of 26 x 2.00, volgende week es bellen of ze binnen zijn.
in alle geval bedankt voor de keuze mogelijkheden he![]()
Gizmo
Bij hutchinson heb je ofwel de UST's, ofwel de "gewone" banden. Die laatste krijgen allemaal de extensie "air light" mee.Gizmo wrote:yeps de air light, het kan wel zijn dat deze geen UST is hoor maar geeft een betere comentaar dan de UST spiders, afwachten he![]()
Gizmo
Hou me op de hoogte ivm rijgedrag e.d. !!!
-
Dennis
- Mountainbiker
Ik heb nu ondertussen 6 soorten banden geprobeerd en heb nu sinds 2 jaar de michelin comp s UST, en ik wil niks anders meer. Ik kan hier overal mee terecht. Misschien bij echt extreme modder omstandigheden komen ze een klein beetje tekort maar dit wordt ruim gecompenseerd door de ongelooflijk lage rolweerstand en de grip in de bochten.
Vroeger verwisselde ik telkens van banden naargelang het weer (semislick of toppen) (Conti Twister of Swalbe Jimmy). Heb al 2 jaar geen andere banden meer gebruikt.
De michelins bollen even goed als de Conti's en hebben evenveel grip als de Jimmy's.
Vroeger verwisselde ik telkens van banden naargelang het weer (semislick of toppen) (Conti Twister of Swalbe Jimmy). Heb al 2 jaar geen andere banden meer gebruikt.
De michelins bollen even goed als de Conti's en hebben evenveel grip als de Jimmy's.