21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
perico
Mountainbiker

Post by perico »

Vandaag een 25 km gereden van het parcours met mijn zoontje van net 8 jaar.Heb met hem oa. het parcours in Ooigem gedaan, prachtervaring samen met mijn zoontje.Ik wil even benadrukken dat MTB'kers gewoon een prachtmentaliteit tonen. Niet één persoon heeft zich druk gemaakt wanneer ze iets opgehouden werden door ons, dit vind ik gewoon prachtig. :wink: :wink: :wink:

Dikke pluim voor deze organisatie.
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

=P~ :bounce: =P~ :bounce: [-o< =P~

Nog? :-)

Sublieme tocht mede dankzij het fantastische weer, super parcours, liefdevolle input van de organisatie, etc.
Voor en door MTB'rs!!

Gestart om 7h55 en geen enkele drukte gehad, enkel frisse neus 8)
De eerste boskes waren ook op het gevoel aangezien het nog niet 100% daglicht was.
Na 1km voelde ik de pijn opkomen in mijn knie en kon ik amper nog kracht zetten. Ik dacht even om terug naar de start te rijden en mij te plaatsen in den après.
Naarmate de km's vorderden ging het iets beter met de knie maar ging de snelheid niet hoger dan zo'n 20km/u op het vlakke.
Afzien en tegelijk genieten van het parcours in een witte sfeer-nevel.
Na het cowboy peter afdalingske ging plots alles beter en werden de spieren warmer.
Klein zwitserland werd uitgebreid benut met hier en daar een veraderlijke technische "put" 8)
De knie knaagde steeds minder en minder en de snelheid ging steeds hoger en hoger.
Onderweg veel bikers tegengekomen die er al serieus doorzaten en die zich sleurden alover de sappige boeregrond.
Ooiegem bos mijn "moteurke" volledig open en genieten van deze mtb extase.
Tijdens het crossparcours nog vtt tegengekomen die duidelijk ook aan het stralen was van genot en zag dat alles goed was
=D>
Naar het einde toe nog een dikke =D> voor de gemaakte bruggetjes en de prive passages oa. doorheen die boomgaard.

Kortom: 9.75/10

-0.25 wegens 1 bepijling "moeilijk" die eigenlijk niet te doen moet heten :-?
nl die 2 afdalingen/beklimmingen op en neer rechts/net naast die grasweg.
Naar beneden ok, maar dan direct terug zo stijl omhoog heb ik niemand zien doen #-o

Doch 20avs over 45km mits een pijnlijke knie.

Nu moeten we weer een jaar wachten :cry:

Bedankt aan de voltallige crew!
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

mega tocht !!! =D>
Echt waar, twas de max :-D
Mij ziede zeker volgendjaar terug :-D

Gegroet, den tobi :-D
ostendbiker
Mountainbiker

Post by ostendbiker »

Aan allen die er niet waren groot ongelijk ,vast èèn toertocht die iedereen kan bekoren zelfs op die korte afstand zat ie toch in de kuiten
zou nu toch wel eens de menig willen horen van die personen die krietiek hadden op dit € die er dit jaar is bijgekomen :roll:

groetjes Tony

ps: proficiat aan allen die meegewerkt hebben
ostendbiker
Mountainbiker

Post by ostendbiker »

Aan allen die er niet waren groot ongelijk ,vast èèn toertocht die iedereen kan bekoren zelfs op die korte afstand zat ie toch in de kuiten
zou nu toch wel eens de menig willen horen van die personen die krietiek hadden op dit € die er dit jaar is bijgekomen :roll:

groetjes Tony

ps: proficiat aan allen die meegewerkt hebben
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

perico wrote:Vandaag een 25 km gereden van het parcours met mijn zoontje van net 8 jaar.Heb met hem oa. het parcours in Ooigem gedaan, prachtervaring samen met mijn zoontje.Ik wil even benadrukken dat MTB'kers gewoon een prachtmentaliteit tonen. Niet één persoon heeft zich druk gemaakt wanneer ze iets opgehouden werden door ons, dit vind ik gewoon prachtig. :wink: :wink: :wink:

Had je zoontje een Trek? Het was prachtig om te zien en hij ging toch serieus vooruit hoor, hopelijk heeft ie de microbe te pakken. Ik ben jullie (als 't met ene Trek was) tegengekomen op 't einde van Ooigem Bos en in de laatste kilometer :). Chapeau =D>
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

uncle sam wrote:=P~ :bounce: =P~ :bounce: [-o< =P~

Nog? :-)

Sublieme tocht mede dankzij het fantastische weer, super parcours, liefdevolle input van de organisatie, etc.
Voor en door MTB'rs!!

Gestart om 7h55 en geen enkele drukte gehad, enkel frisse neus 8)
De eerste boskes waren ook op het gevoel aangezien het nog niet 100% daglicht was.
Na 1km voelde ik de pijn opkomen in mijn knie en kon ik amper nog kracht zetten. Ik dacht even om terug naar de start te rijden en mij te plaatsen in den après.
Naarmate de km's vorderden ging het iets beter met de knie maar ging de snelheid niet hoger dan zo'n 20km/u op het vlakke.
Afzien en tegelijk genieten van het parcours in een witte sfeer-nevel.
Na het cowboy peter afdalingske ging plots alles beter en werden de spieren warmer.
Klein zwitserland werd uitgebreid benut met hier en daar een veraderlijke technische "put" 8)
De knie knaagde steeds minder en minder en de snelheid ging steeds hoger en hoger.
Onderweg veel bikers tegengekomen die er al serieus doorzaten en die zich sleurden alover de sappige boeregrond.
Ooiegem bos mijn "moteurke" volledig open en genieten van deze mtb extase.
Tijdens het crossparcours nog vtt tegengekomen die duidelijk ook aan het stralen was van genot en zag dat alles goed was
=D>
Naar het einde toe nog een dikke =D> voor de gemaakte bruggetjes en de prive passages oa. doorheen die boomgaard.

Kortom: 9.75/10

-0.25 wegens 1 bepijling "moeilijk" die eigenlijk niet te doen moet heten :-?
nl die 2 afdalingen/beklimmingen op en neer rechts/net naast die grasweg.
Naar beneden ok, maar dan direct terug zo stijl omhoog heb ik niemand zien doen #-o

Doch 20avs over 45km mits een pijnlijke knie.

Nu moeten we weer een jaar wachten :cry:

Bedankt aan de voltallige crew!
Dat was langs het Kanaal zeker? Idd, die waren, voor mij toch, niet te doen :)
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

Dit was puur genieten van het begin tot het einde al wast voor mij op het einde meer afzien dan genieten :wink:
Dit was een tt van de hoogste plank er moet nogal wat werk geweest zijn om dit parcours uit te stippelen =D> =D> =D> vtt en crew
Zoals men al eerder schreef is deze tt het slachtoffer van zijn eigen succes .
Het enige minpuntje vond ik dat er weinig druk was op de afspuitslangen
Normaal rij ik de zaterdag maar voor deze maak ik toch een uitzondering en ben ik er volgend jaar zeker weer bij :-D
Nogmaals proficiat vtt en crew =D> =D> =D>
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Dikke proficiat veeteeteetje en crew!!! =D> =D> =D> =D>
Het was TOP!!! :drunk: :bounce: =P~
Jammer dat dit alles geen weekje blijft liggen zodat we alles nog eens kunnen overdoen he!
Het Ooigembos was super!!!! Enorm veel draaien en keren en dit alles werd perfect uitgepijld en kenbaar gemaakt met de vele dozen kalk!!! Het crossparcours, klein Zwitserland, het "bruggen"-parcourske, ... :drunk: en zoooooo weinig baan....!! =D>
Het was mijn bedoeling om de grote en de kleine toer te rijden, maar ik heb me maar wijselijk gehouden aan de 45 km. :-?
Gisteren heb ik ook Oudenaarde-Melden gereden met 880 hm en mijn gemiddelde lag nu ook een stukje lager...zegt veel he...
Achterna kregen we een gezellige apres met heerlijke frietjes! Bedankt voor die mooie zondag!!!
perico
Mountainbiker

Post by perico »

Ken1984 wrote:
perico wrote:Vandaag een 25 km gereden van het parcours met mijn zoontje van net 8 jaar.Heb met hem oa. het parcours in Ooigem gedaan, prachtervaring samen met mijn zoontje.Ik wil even benadrukken dat MTB'kers gewoon een prachtmentaliteit tonen. Niet één persoon heeft zich druk gemaakt wanneer ze iets opgehouden werden door ons, dit vind ik gewoon prachtig. :wink: :wink: :wink:

Had je zoontje een Trek? Het was prachtig om te zien en hij ging toch serieus vooruit hoor, hopelijk heeft ie de microbe te pakken. Ik ben jullie (als 't met ene Trek was) tegengekomen op 't einde van Ooigem Bos en in de laatste kilometer :). Chapeau =D>

Neen, hij reed met een gewoon fietske van Decathlon (voorlopig) Reed met trainingspak van OMS-Ingelmunster
Post Reply