wie rijd er moto?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
swiff
Mountainbiker

Post by swiff »

ik vlieg met een vfr 800fi
jampetter
Mountainbiker

Post by jampetter »

hallo iedereen,

ik rijd dan wel niet op een moto maar 2 vragen waarvan ik denk dat het hier wel geschikt staat.
weten jullie misschien een manier om mijn brommer rapper te laten optrekke zonder de topsnelheid te verhogen?.
ook zou ik graag te weten komen of het mogelijk is een andere uitlaat onder mijn brommer te plaasten die het geluid versterkt maar de topsnelheid niet.
Ht gaar hier over een aprilia rs 50 2008 (6 versnellingen)

alvast bedankt
jampetter
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

Ik heb nog een yamaha YZ450F te koop staan van 2008,moest er soms iemand interesse hebben!? :roll: (is in goede staat)

Image
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

rare foto, da's precies nen 80cc met klein wielen...
swiff
Mountainbiker

Post by swiff »

jampetter wrote:hallo iedereen,

ik rijd dan wel niet op een moto maar 2 vragen waarvan ik denk dat het hier wel geschikt staat.
weten jullie misschien een manier om mijn brommer rapper te laten optrekke zonder de topsnelheid te verhogen?.
ook zou ik graag te weten komen of het mogelijk is een andere uitlaat onder mijn brommer te plaasten die het geluid versterkt maar de topsnelheid niet.
Ht gaar hier over een aprilia rs 50 2008 (6 versnellingen)

alvast bedankt
jampetter

en uitlaat juist voor trekken steken. of met u tandwielen spelen. grooter vanachter. en vanvoor een kleiner. ik heb inderdertijd van 12 tanden vooraan naar 13 tanden gegaan en dat schold em niet op snelheid maar ik trok beter omdat ik mindersnel moest schakelen. en een dik tandwiel vanachter.mss liever je dan wel snelheid in... daarvoor dat je met je voor tandwiel moet spelen voor terug wat je snelheid te zoeken.

je kan ook een uitlaat steken voor snelheid en dan terug tanwielen steken zodat je sneldeid terug is zoals ze nu is maar dat je trek voor zot.

norm weet de verkoper daar genoeg trukjes voor voor snelheid met trekken te mengen.
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Dit topic nog eens boventrekken. Mijn RF is vorige maand ingeruild voor dit nieuwe toestel: een Triumph Street Triple R

Wat een verschil in rijden!! Echt een plezier, heel wendbaar, heel vlotte drie-cilinder... Ben benieuwd wat het gaat geven bij beter weer! Ondanks het koude weer heb ik er al meer dan 1000km opzitten de laatste weken... 't Is gewoon te leuk om hem te laten staan :-)

Image

Image

Image

Image

Image
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

Schonen Triumph =D> en schoon baantjes precies.

De vitessenbak van mijne BMW is ook terug gemaakt. Laat het goei weer maar beginnen [-o<

Image
Image
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Die 3e en 5e foto zijn genomen op La Houppe - Flobecq. Da's idd een mooi stukje, een klim van +- 1,5km met een paar heel leuke bochten. Wel goed opletten want da's in een bos en de baan ligt daar dikwijls nat en bezaaid met steentjes. Maar ook de wegen rond Flobecq zijn leuk om te rijden, ik doe daar dikwijls Route des Collines, een route van 100km door Henegouwen.
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

freezy wrote:Die 3e en 5e foto zijn genomen op La Houppe - Flobecq. Da's idd een mooi stukje, een klim van +- 1,5km met een paar heel leuke bochten. Wel goed opletten want da's in een bos en de baan ligt daar dikwijls nat en bezaaid met steentjes. Maar ook de wegen rond Flobecq zijn leuk om te rijden, ik doe daar dikwijls Route des Collines, een route van 100km door Henegouwen.
binnenkort een tijd voor een ritje?? 8)
JL157
Mountainbiker

Post by JL157 »

mtb arno wrote:
freezy wrote:Die 3e en 5e foto zijn genomen op La Houppe - Flobecq. Da's idd een mooi stukje, een klim van +- 1,5km met een paar heel leuke bochten. Wel goed opletten want da's in een bos en de baan ligt daar dikwijls nat en bezaaid met steentjes. Maar ook de wegen rond Flobecq zijn leuk om te rijden, ik doe daar dikwijls Route des Collines, een route van 100km door Henegouwen.
binnenkort een tijd voor een ritje?? 8)
ik heb zeker al 5 keer die route des collines proberen uit te rijden met de fiets maar rij altijd verloren!!! 8) La houppe is er inderdaad één van de mooiste stukjes van.. Soms is het wel echt zoeken naar de bordjes vind ik!
Post Reply