Het startgeld wat minderen bij "mindere" wedstrijden zou misschien al een begin kunnen zijn.snellebeentjes wrote:
Ik zag alleen dat Niels de enige was die wat wou tonen! Nys steekt weer 8000euro in z'n zak, maar het publiek beetje vermaken of wat cross tonen? How maar, neenee! Jammer voor zo'n groot kampioen! Maar zo rijdt hij wel meer dit jaar! Spijtige zaak vind ik dat! Vooral spijtig voor de mensen die daar elke week 15 à 16 euro voor betalen, geef die mensen dan toch een spannende cross verdorie! In zijn opzicht is het natuurlijk anders en is hij zich aant sparen voor de kampioenschappen, z'n volste recht! Maar ik kom dan soms tot de vaststelling dat anderen die ook een kampioenschap rijden en voor veel minder geld aan de start komen, spannende cross tonen! Weeral jammer![]()
Let op begrijp me niet verkeerd m'n respect voor Nys is groot, maar op zo'n momenten vind ik het een lage mens! Want wees eerlijk, echt met z'n goesting was het niet vandaag, twas enkel z'n kop tonen en het geld meepakken...
Maar iedereen ,behalve Niels" deed in zijn broek om maar niet te vallen zo vlak voor de kaplioenschappen.En dat is misschien nog normaal ook.
Als wij gaan werken presteren we ook niet elke dag even goed.