In de tv gids van Telenet digitaal las ik vandaag dat er oa om 18u45 weer een half uur zou worden uitgezonden. Netjes voor de tv gezet maar helaas weer niets van de Cape te zien, enkel een skateprogramma.
Ik heb eens een mail gestuurd naar de redactie van Exqi. Hopelijk meer nieuws op komst.
Meld hier TV uitzendingen over MTB zaken.
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Re: Cape Epic op Exqi
Hopelijk heb je meer suc6 dan mij, heb da ook al enkele malen geprobeerd, maar daar antwoord niemandTommy wrote:
Ik heb eens een mail gestuurd naar de redactie van Exqi. Hopelijk meer nieuws op komst.
- fcb
- Mountainbiker
Re: Cape Epic op Exqi
Idem hier !Gf biker wrote:Hopelijk heb je meer suc6 dan mij, heb da ook al enkele malen geprobeerd, maar daar antwoord niemandTommy wrote:
Er staat dan nog wel duidelijk op hun site : 15u mtb
Geen goei manier van klantenbinding .
- Dacuba
- Mountainbiker
Volgende week zondag op sporza:
Zo 2/5 Canvas 14.00 Sporza
UREN ONDER VOORBEHOUD
Met onder meer een verslag van de jumping van Lummen, deel 9 en 10 van het WK-magazine, de WB mountainbike in Houffalize, de final Four finale volleybal en hands up
ALS een Belgische de finale haalt van het tornooi van Stuttgart, zenden wij dit live uit om 14.00 u)
ben eens benieuwd, das dan toch 2 euro minder da'k moet betalen aan freecaster.
Zo 2/5 Canvas 14.00 Sporza
UREN ONDER VOORBEHOUD
Met onder meer een verslag van de jumping van Lummen, deel 9 en 10 van het WK-magazine, de WB mountainbike in Houffalize, de final Four finale volleybal en hands up
ALS een Belgische de finale haalt van het tornooi van Stuttgart, zenden wij dit live uit om 14.00 u)
ben eens benieuwd, das dan toch 2 euro minder da'k moet betalen aan freecaster.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Die gratis code zou slechts éénmalig geweest zijn, tijdens de eerste XCO manche.