zowiezo proficiat aan alleman en iedereen, dit jaar wat tijdsgebrek maar volgend jaar gaan we ervoor.
Massini
Post by Steven vd Eynde »
Das the one and only Katrien20 van hier opt forum.Massini wrote:aan die eerste dame haar benen te zien is ze het blijkbaar gewoon van veel km's te biken.
Post by s-biker gert »
Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn maar de sfeer tussen mtbkers is toch anders dan bij de wegrenners, zelf niet ondervondenelji wrote:Elaba scheer ze niet allemaal over dezelfde kam hés-biker gert wrote: Wat me hier toch weer erg is opgevallen is het respect van de snellere onder ons voor de mensen die het iets rustiger aan doen (waaronder mijzelf)![]()
![]()
![]()
, zelfs op singletracks waar ze soms werden opgehouden bleven ze netjes wachten tot ze een gaatje vonden om door te gaan, dit heb je niet met wegrenners (ervaring in RVV)
![]()
Ik ben zelf wegrenner die in de zomer de mooie afspraken meepik op de mtb.
Ik heb de 125 gereden aan 21.3 , veel moeten voorbijsteken maar altijd rustig gebleven op de singletracks.
Zelfs ene onder zijn voeten gegeven die even in mijn wiel zat en begon te roepen als ik rustig mijn moment afwachte om voorbij te steken, tijdje later kon hij wel zelf niet meer volgen![]()
Ik reed in DAIKIN kledij.
Post by dark dingo »