24/5/08 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

aan die eerste dame haar benen te zien is ze het blijkbaar gewoon van veel km's te biken.

zowiezo proficiat aan alleman en iedereen, dit jaar wat tijdsgebrek maar volgend jaar gaan we ervoor.

Massini 8)
D2E
Mountainbiker

Post by D2E »

Ik heb de 85km gedaan.
Mooiste TT die ik al gereden heb, perfecte organisatie =D>
Heb weeral maar eens mogen ondervinden wat voor een sukkel ik ben als het wat heuvelachtig is :roll:
Ben wel overal opgeraakt maar vlot is toch anders... dan tegen de 65km nog eens kramp gekregen achteraan m'n benen en toen was het helemaal sukkelen om door te rijden.
Een paar weken geleden heb ik de Peter van Peteghem Classic gereden met de koersfiets, een 150km maar heb het maar half zo lastig gehad als op de Herders Marathon amai.

Mss of topic maar hoe train je eigenlijk voor zoiets (hier bij ons is het grootste hoogteverschil een brug over de autostrade 8) )

grtzzzzzz
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

van de west vlaanders of de limburg mss ???
Spinning helpt je ook al een heel stuk verder hoor zonder dat je de hellingen in de streek moet gaan opzoeken.

Massini 8)
D2E
Mountainbiker

Post by D2E »

Massini wrote:van de west vlaanders of de limburg mss ???
Spinning helpt je ook al een heel stuk verder hoor zonder dat je de hellingen in de streek moet gaan opzoeken.

Massini 8)
Nee Oost-vlaanderen maar de platte kant (Lokeren)
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Massini wrote:aan die eerste dame haar benen te zien is ze het blijkbaar gewoon van veel km's te biken.
Das the one and only Katrien20 van hier opt forum.

De tweede is Knurrebikers Lady.

Spijtig genoeg zien we te weinig dames in onze sport... :(
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

oei oei sorry Katrien dan, ge hebt gelijk het is veeeeeeeeel te lang geleden dat we elkaar hebben gezien.

Massini 8)
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

elji wrote:
s-biker gert wrote: Wat me hier toch weer erg is opgevallen is het respect van de snellere onder ons voor de mensen die het iets rustiger aan doen (waaronder mijzelf) =D> =D> =D> =D> , zelfs op singletracks waar ze soms werden opgehouden bleven ze netjes wachten tot ze een gaatje vonden om door te gaan, dit heb je niet met wegrenners (ervaring in RVV)
Elaba scheer ze niet allemaal over dezelfde kam hé [-X
Ik ben zelf wegrenner die in de zomer de mooie afspraken meepik op de mtb.
Ik heb de 125 gereden aan 21.3 , veel moeten voorbijsteken maar altijd rustig gebleven op de singletracks.
Zelfs ene onder zijn voeten gegeven die even in mijn wiel zat en begon te roepen als ik rustig mijn moment afwachte om voorbij te steken, tijdje later kon hij wel zelf niet meer volgen :lol:
Ik reed in DAIKIN kledij.
Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn maar de sfeer tussen mtbkers is toch anders dan bij de wegrenners, zelf niet ondervonden

@ massini, was jij dat met dat (meerkleurig)regiotourtruitje aan,'k heb u denk ik gezien aan de 2de bevoorrading, ik was die met de paarse josan uitrusting
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

yep dat was ik ja, ge had het blijkbaar wat moeilijk gekregen merkten we
Ik had de laatste 5 km iets lastiger met een kleine kramp tijdens de eerste veldklim na de laatste bev.

Massini 8)
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

De tweede dame heb ik efkes achtergereden op een single track

Was een mooi uitzicht van een mooie dame die blijkbaar nog goed kan fietsen

Ik heb me tevreden gesteld dak de 85 gehaald heb zonder dood te zijn

Maar begrijp nu ook wel waarom ik er regelmatig voorbij gereden ben ,zoals de dame op 2de foto ,Doseren voor de125km te kunnen doen

Dat moet ik nog leren ,en volgend de grote afstand proberen dan
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

oef...ben der ook nog ne keer geraakt!!wa een drukke week...
beste herders en herderinnen...één woord...fan-tas-tisch =D> =D> werkelijk niets op deze tt aan te merken!!schitterend parcour met prachtige vergezichten,duidelijke bepijling,rijkelijke bevooradingen en altijd goedlachse medewerkers!!persoonlijk ging de rit voor mij niet vlot daar ik opgestaan was met vervelende buikkrampen die maar niet ophielden!!had graag één van de langere afstanden gedaan maar bij elke inspanning een breinaald in uwe buik voelen prikken,deed me beslissen om hier en daar een lus te laten liggen!! :( toch nog een goeie 70 km en daarna een zalige aprés op het voetbalveld...kennis gemaakt met alweer nieuwe,toffe forummensen...tobi en pa,kadeetje (bedankt voor de traktatie,hou zoveel tegoed :wink: ) racing ralpf en heel eventjes ook nog bij inschrijving laagvlieger gezien!!viel me ook op dat er véél forumvolk aanwezig was en dat er een schitterende sfeer op den aprés ging!!zeker en vast tot de volgende editie met een betere gezondheid en hopelijk een even goe weertje...ne dikke merci!! =D>
dingo 8)
Post Reply