In dit weer, geen enkele band die niet wegslipt....denk ik toch. Zo goed als nieuwe van veel noppen voorziene banden, maar ook regelmatig weggegleden en tegen dek gegaan in de bossen.patje !!!! wrote:Hallo , wat was me dat een tocht !!! Zoveel blubber !! MAN MAN toch !!
Na 4 km op een helling , brak mijn ketting. Lap , daar ging mijne goeie tijd die ik wou rijden. Te voet terug , zag bij het eerste huisje de garage open staan , met een werkbank , ik aan gebeld? De vriendelijke oudere man heeft me met nagel en hamer geholpen , zodat ik verder kon. Maar ik had beter opnieuw gaan starten want nu heb ik 45 minuten verloren op de officiele tijd. Och ja , had 4.30 uur over gedaan, half uur langer als vorig jaar. Maar toch ook niet zo verwonderlijk , gezien de omstandigheden , zelden zo n parcours meegemaakt .Als je ziet dat er maar twee man juist onder de 3.30 uur waren , dat zegt genoeg. Wou deeze tocht wel eens rijden als het een paar weken zeer droog is.
Wat betreft de banden , welke banden kunnen hier wel hun dienst bewijzen ? Vraag ik me echt af. Heb nieuwe RR en NN liggen maar daar viel niet mee te rijden in de modder , nooit zoveel weggeschoven.
En wat betreft de papierkes , viel me ook op , steek ze altijd in de acher zak , is echt niet moeilijk hoor.
Ook veel opgevers zo te lezen.
Maar nu ga ik lekker languit de zetel in . En morgen de beentjes op de racefiets losrijden.
Inderdaad, morgen losrijden zal deugd doen. En dan mooi weer hebben...Zalig!