Meirhaeghe de comeback

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!

Wie kijkt naar wat ?

Poll ended at Wed 17 Jan 2007 20:53

Ik kijk Filip Meirhaeghe
188
86%
Ik kijk naar allez allez zimbabwe
12
6%
Ik kijk naar iets anders
18
8%

Total votes: 218

absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

pfff wrm nu zo plots veranderen, en just dan nog op ne zaterdagnamiddag pfff
easyrider
Mountainbiker

Post by easyrider »

WoodWheel schreef:
easyrider schreef:
Quote:
Quote:
Iemand enig idee wat het liedje was tijdens de beelden van Madrid. De originele versie van dit liedje is carmina burana maar dit was een modernere versie. Iemand enig idee ?

Thx bij voorbaat

ik dacht THE OFFSPRING als ik me niet vergis

Nope da was het niet je moet eens goed luisteren tijdens de beelden van madrid

Voor mij lijkt het op mix van carmina burana en een soort rapnummer. Ik vraag me af of VT4 dat niet zelf mixt tijdens de montage.

NAS - You can hate me now
Offspring was bij het parachutespringen

Bedankt voor de titel van het liedje ik vind het een prachtige SCHIJF echt een liedje om eens tot het uiterste te gaan. THX

ps: wat is die titel van da offspring liedje
kris
Mountainbiker

Post by kris »

Wouter wrote:De kijkcijfers moeten dan wel serieus tegenvallen. Van donderdagavond naar zaterdagnamiddag: da's een hele achteruitgang! En dat na amper vier uitzendingen.
Net even op de site van HUMO gekeken. (Enkel de 15 eerste van VT4 staan er op).
Op de 15de plaats staan DE SIMPSONS met 126.843 kijkers.
Granyvanlubiker
Mountainbiker

Meirhaeghe de comeback

Post by Granyvanlubiker »

Manman, net ook gezien dat het verplaatst is.... de druppel laat ons zeggen;) En daarom heb ik deze mail richting dat brolzendertje gestuurd:

Beste,

Als je iets wil doen het dan goed, dit is het allereerste dat ik kwijt wil over juliie zender!
Als je een programma wil maken over belgisch beste mtb'er perfect we vragen niet liever, maar het programma is enkel leuk en tof om te bekijken omdat onze Fluppe erin meedoet! Want er zit in die driekwartier 'programma' meer reclame dan onze Fluppe zelf. Jammer want hij is toch een grote Belg!

En dan ten tweede, de programmatie van dit programma: Jullie hebben misschien weinig kijkers voor dit programma akkoord, maar door dit te verplaatsen en te veranderen zul je nooit echt vaste kijkers krijgen! En dan voor deze week, (ik vind dit trouwens de grap van het jaar, nu al) zetten jullie Filip op zaterdag 27januari! Hebben jullie nog nooit gehoord van WK Veldrijden in Hooglede-Gits? Jullie doelpubliek ( ik denk dan aan de modale wielerliefhebber) zal niet thuis zijn op het moment van uitzenden! Want onze eigenste Niels Albert rijdt dan voor de wereldtitel en half Vlaanderen zal waarschijnlijk naar Hooglede afzakken!

Als wielerfan erger ik me ook aan jullie ' sportimago ', want jullie hebben ook de superprestige veldritten voor volgend jaar binnen, ik zie het zo voor me: "We gaan er nu even uit voor reclame..." Tja wat doen de mensen dan: ZAP!
Ik zou zeggen laat sport over aan de mensen met kennis van zaken, of ga eens een cursus basiskennis volgen bij jullie 'collega's" (lees: leermeesters) van de vrt en sporza! Die kennen er tenminste iets van!

Nu ik heb hier misschien een eigen mening vertolkt, maar er zijn zeker vele mensen die er zo over denken maar die dit niet altijd durven of kunnen uiten! Laat het misschien een goeie raad zijn, ik weet ook wel dat deze mail voor jullie geen waarde heeft en dat dit niks zal veranderen! Maar volgens verschillende forum's, verhalen en indrukken van de sportfanaten hoor ik dat ze het niet kunnen smaken dat er reclame voor eigen programma's (dat dansprogramma in Filip Meirhaeghe: de comeback bv.) wordt gemaakt, terwijl ons werd belooft een ander genre van programma dan het type van de lachwekkende soaps rond wellens en de Colba ploeg. Hier was ook bijna geen zier sport te bespeuren.... Jammer!!!! Programma' s zoals Mexico '86 op de vrt een maand geleden stonden toch als een toren!

Een Spontane, sportgekke en goedmenende kijker van een andere zender!

Sorry voor de wat frustrerende uitspraken maar zo voel ik me als sportkijker ook bij jullie zender... en dat vindt ik spijtig want jullie hebben denk ik alle kaarten in handen om daar superkijkcijfers mee te halen in een wielergek Vlaanderen!!!!

Sorry het is wat lang maar hopelijk kunnen jullie zich hier ook wat in vinden.... Haalt waarschijnlijk niks uit maar ik moest m'n hart eens luchten;)
RigolleM
Mountainbiker

Re: Meirhaeghe de comeback

Post by RigolleM »

=D>

Volkomen mee eens...

Deze zomer op de Nederlandse zender of BBC naar het WK voetbal gekeken, VT4 en sportuitzendingen, het is echt belachelijk!

Voor mij is er maar één zender als het om sport gaat, Sporza..., maar helaas verliezen ze meer en meer uitzendrechten aan de commerciële zenders, jammer voor de sportliefhebbers...
Granyvanlubiker
Mountainbiker

meirhaeghe de comeback

Post by Granyvanlubiker »

Ik hoop van harte dat er reactie op komt van hun, maar ik denk het niet want dit kreeg ik automatisch terug:

Beste,

Hartelijk dank voor uw mail. Gezien het groeiende aantal e-mails dat onze redactie bereikt zijn wij helaas niet in staat iedereen een persoonlijk antwoord te sturen.
Alle mails worden gelezen. Expliciete vragen over onze uitzendingen en andere VT4-activiteiten worden zo spoedig mogelijk beantwoord. Reacties, verzoeken en voorstellen worden tijdens evaluaties besproken.

E-mails die onbeleefd taalgebruik bevatten worden niet behandeld.

Met vriendelijke groeten,
Het VT4-team

Beetje schijnheilig, niet? :lol:
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

nogal, maar ook wel wat begrijpelijk..
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Re: meirhaeghe de comeback

Post by absalon »

Granyvanlubiker wrote:Ik hoop van harte dat er reactie op komt van hun, maar ik denk het niet want dit kreeg ik automatisch terug:

Beste,

Hartelijk dank voor uw mail. Gezien het groeiende aantal e-mails dat onze redactie bereikt zijn wij helaas niet in staat iedereen een persoonlijk antwoord te sturen.
Alle mails worden gelezen. Expliciete vragen over onze uitzendingen en andere VT4-activiteiten worden zo spoedig mogelijk beantwoord. Reacties, verzoeken en voorstellen worden tijdens evaluaties besproken.

E-mails die onbeleefd taalgebruik bevatten worden niet behandeld.

Met vriendelijke groeten,
Het VT4-team

Beetje schijnheilig, niet? :lol:

schandalig ist! [-X
bieste
Mountainbiker

Post by bieste »

kris wrote:
WoodWheel wrote:Weet iemand of die foto's van de hollandse journalist ergens verschenen zijn?
Zijn het deze foto's?
http://www.ewoudbroeksma.com
sport--> part9
En dan hoorde ik vader Jan ergens tijdens de uitzending zeggen dat de flip nog 4kg te zwaar staat. Waar zouden die kilo's nog té veel zitten?
rombaft
Mountainbiker
Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Re: Meirhaeghe de comeback

Post by rombaft »

rumble101 wrote:=D>

Volkomen mee eens...

Deze zomer op de Nederlandse zender of BBC naar het WK voetbal gekeken, VT4 en sportuitzendingen, het is echt belachelijk!

Voor mij is er maar één zender als het om sport gaat, Sporza..., maar helaas verliezen ze meer en meer uitzendrechten aan de commerciële zenders, jammer voor de sportliefhebbers...
daar kan ik u alleen maar gelijk ingeven, er was enkele weken ook eens een cross die Kanaal2 uitzond en ten eerste trok de commentaar op niets, ten tweede midden de cross komen ze daar met hun reclame opzetten :evil:

@bieste, waar die 4Kg bij Filip teveel aanzit zou ik bij god ook neit weten, die gast staat vel over been
Post Reply