Canyon

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

blades wrote: Maar euh, ze maken hun frames toch zelf, kunnen ze daar dan geen nokken op zetten ?
Je kan altijd een mailke sturen om het te vragen he, maar ik vrees ervoor.
http://www.canyon.com/_nl/over_canyon/contact.html
blades
Mountainbiker

Post by blades »

kawa wrote:
blades wrote: Maar euh, ze maken hun frames toch zelf, kunnen ze daar dan geen nokken op zetten ?
Je kan altijd een mailke sturen om het te vragen he, maar ik vrees ervoor.
http://www.canyon.com/_nl/over_canyon/contact.html
heb ik gedaan, mannen reageren ni
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Hoe lang heb je gewacht?

Je kan ook via www.bikefun.nl proberen dacht ik, dat is als ik me niet vergis het service centrum voor Benelux...
blades
Mountainbiker

Post by blades »

kawa wrote:Hoe lang heb je gewacht?

Je kan ook via www.bikefun.nl proberen dacht ik, dat is als ik me niet vergis het service centrum voor Benelux...
zondag avond gestuurd. had 02BIKERS in handen gekregen en daar stond add in. dan nekeer op onderzoek gegaan
koen123
Mountainbiker

Post by koen123 »

Twee weken geleden een Canyon Nerve RC 8.0 besteld; verwacht hem begin volgende week (is vrijdag betaald).
Met mijn 1m73 was een M de beste keuze (zowel volgens Peter als volgens het PPS systeem van Canyon)
http://www.canyon.com/_nl/racefietsen/index.html?b=2
Nog 300 euro korting gekregen met de "Sparbuch" aktie!
Kan bijna niet wachten... =P~ =P~ =P~
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

blades wrote:

zondag avond gestuurd. had 02BIKERS in handen gekregen en daar stond add in. dan nekeer op onderzoek gegaan
De meeste winkels zijn maandag gesloten. Bikefun (en Canyon) dus ook. Overdag repareren en verkopen ze daar fietsen en behandelen telefoons . Tussendoor worden de mails verwerkt, maar meestal krijg je 's avonds een bericht terug. Per dag komen daar meer dan 100 mails binnen waarvan er een deel bestellingen zijn en verwerkt moeten worden. Dat neemt tijd in beslag. Ik kreeg soms om 23u nog een mail binnen. Even geduld hebben. Ik ben er zeker van dat je ten laatste morgen bericht hebt gehad.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

koen123 wrote:Twee weken geleden een Canyon Nerve RC 8.0 besteld; verwacht hem begin volgende week (is vrijdag betaald).
Met mijn 1m73 was een M de beste keuze (zowel volgens Peter als volgens het PPS systeem van Canyon)
http://www.canyon.com/_nl/racefietsen/index.html?b=2
Nog 300 euro korting gekregen met de "Sparbuch" aktie!
Kan bijna niet wachten... =P~ =P~ =P~
Ik ben 1m72 en heb ook een M. Een goede maat! Als je met Visa hebt betaald, kan hij er eind deze week al zijn. Anders midden volgende week.
koen123
Mountainbiker

Post by koen123 »

Thanks voor de info SusXT; heb jij zelf een RC? Een vrien van mij kocht laatst een XC; is er supercontent van maar zit iets te recht voor mij
blades
Mountainbiker

Post by blades »

SusXT wrote:
blades wrote:

De meeste winkels zijn maandag gesloten. Bikefun (en Canyon) dus ook. Overdag repareren en verkopen ze daar fietsen en behandelen telefoons . Tussendoor worden de mails verwerkt, maar meestal krijg je 's avonds een bericht terug. Per dag komen daar meer dan 100 mails binnen waarvan er een deel bestellingen zijn en verwerkt moeten worden. Dat neemt tijd in beslag. Ik kreeg soms om 23u nog een mail binnen. Even geduld hebben. Ik ben er zeker van dat je ten laatste morgen bericht hebt gehad.
Thanks, antwoord gekregen, idd, laat 's avonds !
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

koen123 wrote:Thanks voor de info SusXT; heb jij zelf een RC? Een vrien van mij kocht laatst een XC; is er supercontent van maar zit iets te recht voor mij
XC5. Houding is persoonlijk, maar valt te veranderen. 85mm vond ik wat te weinig. 115 mm is hier ideaal, maar nogmaals.... zoiets is persoonlijk. Succes er mee! Mss tot op een meeting.
Post Reply