Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

flaming_jakke wrote: Mijn bikeplannen voor 't weekend bij deze even vernoemen ... wie zin heeft me te vergezellen ... let me know :drunk:

Zaterdag naar Astene/Deinze vertrek in Dendermonde 7u30
Ik ga mee naar Astene :wink:

Zondag slaap ik uit.
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

Voor mij geen mtb dit weekend :-?
Hopelijk volgende week wel [-o<
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ik ga ook nr Astene vertrek wel maar om 9uur ter plaatse met ne man of 3 van de volvo :bounce:

Zal jullie misschien wel spotten zekers :wink:
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

Eagle Stijn wrote:Voor mij geen mtb dit weekend :-?
Hopelijk volgende week wel [-o<
Voor mij de komende 2 weken ook niet, heb nog last in mijn kuit van de noodstop in Sint-Amands. :-?
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

ola svekken, da's minder. wie had gedacht dat zo'n afstapperke zo'n gevolgen zou hebben. Voor mij dit weekend geen mountainbike. Morgen verjaart de vriendin en zondag moet ik naar de mis :s

de leute! en tot volgende week
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

el stevo wrote:ola svekken, da's minder. wie had gedacht dat zo'n afstapperke zo'n gevolgen zou hebben. Voor mij dit weekend geen mountainbike. Morgen verjaart de vriendin en zondag moet ik naar de mis :s

de leute! en tot volgende week
Ik denk dat ik volgende week al terug fit zal zijn, maar ik ben dan niet in het land, vandaar ook geen MTB volgend weekend :roll:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

laagvlieger wrote:Ik ga ook nr Astene vertrek wel maar om 9uur ter plaatse met ne man of 3 van de volvo :bounce:

Zal jullie misschien wel spotten zekers :wink:
Normaal wel hé ... op den après zowieso denk ik #-o
blade
Mountainbiker

Post by blade »

jo de mannen ze, ik ben vandaag den kleine tour van kastel al eens gaan rijden ze ,in totaal 40km ze :wink: en morgen zou ik de 45 willen doen, niemand anders zeker :cry: ok het is zo ze #-o maar voor volgende week ze, wie heeft er goesting om den donderdag te affligem de avond tocht te gaan doen [-o< ik zou ze toch willen gaan doen ze, nog iemand [-o<
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Voor mij eveneens geen mtb dit weekend, druk bezig met mijn badkamer aan het afwerken.
Beiren
Mountainbiker

Post by Beiren »

Voor mij ook geen veld dit weekend, want de wonde mag niet verstopt geraken met vuil. Daarom waarschijnlijk morgen met de koersfiets eventjes rondje doen. Maar kmoet al terug thuis fris en gewassen zijn tegen 11u. Dus ver zalt nie worden.
Ik hoop er de 19e bij te zijn in baasrode, maar das niet zeker als ik juist oip die moment vader zou worden.

Beiren
Post Reply