Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

Hey,
ik ga zaterdag ook in sint amands rijden, dus als het even goed is, kom ik ook tegen de 8ten naar Erwin. (kan iemand adres even in privebericht posten aub) Mss dat ik de Beiren meepak.

Hebben jullie de filmkes van Fons uit de Roc gezien (3 stuks)? Er vallen me 2 dingen op: 1. de mistral, die wil je niet wind op kap hebben, jawadde
2. er wordt héééééél veel gestapt op de beelden. Ik kan me niet inbeelden dat dit bij jullie ook het geval is. Al geven die beelden wss niet goed weer hoe het daar in de werkelijkheid aan toe ging. dat is altijd steiler en lastiger dan op de beelden :-D

tot zondag!
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Ik heb de Fons zijn filmkes eens bekeken en ik vind dat het nog goed meevalt qua stappen hoor. Wij hadden op de Mid Roc last van serieuse opstoppingen wanneer de andere ritten erbij kwamen (o.a. Roc Marathon), terwijl ik zie dat Fons op die plaatsen nog redelijk goed kon doorrijden.

Het klopt dat de hellingsgraad minder oogt op die filmkes dan in werkelijkheid, maar het geeft toch al een mooi beeld van wat ge ongeveer kunt verwachten.

De datum voor volgend jaar is trouwens bekend: van 10 tot 14 oktober :wink:
Beiren
Mountainbiker

Post by Beiren »

el stevo wrote:Hey,
ik ga zaterdag ook in sint amands rijden, dus als het even goed is, kom ik ook tegen de 8ten naar Erwin. (kan iemand adres even in privebericht posten aub) Mss dat ik de Beiren meepak.

Hebben jullie de filmkes van Fons uit de Roc gezien (3 stuks)? Er vallen me 2 dingen op: 1. de mistral, die wil je niet wind op kap hebben, jawadde
2. er wordt héééééél veel gestapt op de beelden. Ik kan me niet inbeelden dat dit bij jullie ook het geval is. Al geven die beelden wss niet goed weer hoe het daar in de werkelijkheid aan toe ging. dat is altijd steiler en lastiger dan op de beelden :-D

tot zondag!
Voor alle zekerheid nog eens opgezocht en het is zondag. Als jullie naar Sint-Amands rijden dan zullen jullie toch langs de dijk rijden vermoed ik (kant van dendermonde zelf). In Baasrode kan ik anders gerust aanpikken (Stevo kan gerust een ringetje geven), kwestie van nog niet te vermoeid te zijn voor de TT zelf :oops: .

Beiren
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

ok ok zondag dan
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

blade wrote:
VTom wrote:Ik ga zondag naar Baardegem, vertrek om 08h. Moesten er nog kandidaten zijn...
Wie gaat er hier maandag naar de halloweentocht in Zele ?

wel TOM ik wil dat wel ne keer doen ze, die halloweentocht, ik heb daarvoor lichten meegebracht ze, dus ik wil meegaan :bounce: de zondag ga ik nie rijden met de mtb, ik ga de herfstrit rijden ze, maar ik ga de zaterdag??? te baardegem??? als ik kan
Tof dat jij wil meegaan ! post nog wel iets voor duidelijk uur en plaats af te spreken.
Fabri & Ronald gaan ook al mee.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

VTom wrote:
blade wrote:
VTom wrote:Ik ga zondag naar Baardegem, vertrek om 08h. Moesten er nog kandidaten zijn...
Wie gaat er hier maandag naar de halloweentocht in Zele ?

wel TOM ik wil dat wel ne keer doen ze, die halloweentocht, ik heb daarvoor lichten meegebracht ze, dus ik wil meegaan :bounce: de zondag ga ik nie rijden met de mtb, ik ga de herfstrit rijden ze, maar ik ga de zaterdag??? te baardegem??? als ik kan
Tof dat jij wil meegaan ! post nog wel iets voor duidelijk uur en plaats af te spreken.
Ik kan toch meegaan naar de Halloweentocht in Zele :bounce: Jihaa ! Laat maar weten waar en om hoe laat ... I will be there :drunk:
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Niet vergeten dat vanacht het uur veranderd he mannen.
Anders zijde morgen een uur te vroeg he.
Last edited by erwin.91 on Sat 29 Oct 2011 18:57, edited 1 time in total.
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

erwin.91 wrote:Niet vergeten dat vanacht het uur veranderd he mannen.
Anders zijde morgen een uur te laat he.
Nee, een uur te vroeg he. Wat dus feitelijk minder erg is want dan kunt ge nog een uurke warmrijden eerst :lol:
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Kristof Huyck wrote:
erwin.91 wrote:Niet vergeten dat vanacht het uur veranderd he mannen.
Anders zijde morgen een uur te laat he.
Nee, een uur te vroeg he. Wat dus feitelijk minder erg is want dan kunt ge nog een uurke warmrijden eerst :lol:
Awel da staat er toch :oops: :lol:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

flaming_jakke wrote:
VTom wrote:
blade wrote:
Ik kan toch meegaan naar de Halloweentocht in Zele :bounce: Jihaa ! Laat maar weten waar en om hoe laat ... I will be there :drunk:
das dik in orde ze, ik kom ulle ophalen, de SVEN weet er al van, juist ging hij met TOM nog iets afspreken, want met de mtb tot daar rijden geen probleem ze, maar dan afkomen , om hoe laat he :roll:
Post Reply