Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Beiren wrote:Morgen ga ik sowieso met niemand kunnen meerijden, want ik ga (proberen) een wedstrijd rijden bij de VWF in Serskamp. Ik verwacht er echter niks van en ik zal al blij zijn als ik eens niet laatste ben. Tis voor de fun en als er iemand toevallig in Serskamp is (voor de MTB-wedstrijd bevoorbeeld) dan kan je mij herkennen omdat ik achteraan de A-reeks rij en meestal als zowat de enige met de glimlach op. :-D Het moet voor de fun blijven hé. Als jullie volgende week een tochtje doen, kan ik misschien van de partij zijn.

Beiren
Have fun ginder =D>

Als alles goed blijft ... vooral m'n enkel ... wordt het voor mij den duatlon in Wetteren.
Beiren
Mountainbiker

Post by Beiren »

flaming_jakke wrote:
Beiren wrote:Morgen ga ik sowieso met niemand kunnen meerijden, want ik ga (proberen) een wedstrijd rijden bij de VWF in Serskamp. Ik verwacht er echter niks van en ik zal al blij zijn als ik eens niet laatste ben. Tis voor de fun en als er iemand toevallig in Serskamp is (voor de MTB-wedstrijd bevoorbeeld) dan kan je mij herkennen omdat ik achteraan de A-reeks rij en meestal als zowat de enige met de glimlach op. :-D Het moet voor de fun blijven hé. Als jullie volgende week een tochtje doen, kan ik misschien van de partij zijn.

Beiren
Have fun ginder =D>

Als alles goed blijft ... vooral m'n enkel ... wordt het voor mij den duatlon in Wetteren.
Het was vooral voor de fun en dat lukte wel. 16 vertrekkers in de A-reeks en ik ben eervol 15e geworde :-) . Ik ga toch in de week ook eens een beetje trainen, want dan zullen nummer 13 en 14 moeten oppassen. Het is vooral met hen dat ik wat spannende wedstrijden wil rijden. Wij rijden achteraan met z'n allen voor het plezier rond. Vooraan zitten de echte mafketels op een manier te rijden dat ze zelfs met de profs meekunnen.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

ja mannen, ik heb de zondag nie gereden :oops: mijne moto stond mij zo te bekijken ze :wink: dus gauw ne tour naar holland en zo gedaan ze :drunk: maar allee nu de zondag ze, naar waar he mannen en wie :wink: het is te beveren of kappele op den bos????
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=96427

Da is hier organisatie voor de opvolging van Sven Nijs ... Een klein mtb wedstrijdje voor amateurs ten voordele van de jeugdige crossers s'morgens.
In de namiddag is het dan cyclocross van een of andere vlaamse bond.
Das mijne maat zijn schoonbroer dat het inricht dus rijd ook mee daar .
Daarna zullen ik en het vrouwtje er een handje toesteken.
Dus mannen allemaal op post?
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

laagvlieger wrote:http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=96427

Da is hier organisatie voor de opvolging van Sven Nijs ... Een klein mtb wedstrijdje voor amateurs ten voordele van de jeugdige crossers s'morgens.
In de namiddag is het dan cyclocross van een of andere vlaamse bond.
Das mijne maat zijn schoonbroer dat het inricht dus rijd ook mee daar .
Daarna zullen ik en het vrouwtje er een handje toesteken.
Dus mannen allemaal op post?

Leuk initiatief seg ! =D>

Ofwel zit ik op de duathlon in Wetteren ofwel met de voet omhoog in de zetel :cry: Laatste lijkt eerder 't geval te worden :cry:
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

het ziet er idd wel leuk uit. jammer genoeg laat de conditie me al een aantal weken in de steek en las ik een aantal rustweken in. Ik zal mijn ritjes er af en toe wel uitpikken, maar een wedstrijdje zit er momenteel echt niet in.

toch veel plezier daar!
grtz
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

hey stevo bij mij is de conditie ook niet goed ze ,ik doe ook gewoon mee om de hoop te vullen ze.
Tis tenslotte voor een goed doel.
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Dat moet nu weer net lukken dat er een (fun) wedstrijd is wanneer ik net niet kan zeker #-o
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

blade wrote:ja mannen, ik heb de zondag nie gereden :oops: mijne moto stond mij zo te bekijken ze :wink: dus gauw ne tour naar holland en zo gedaan ze :drunk: maar allee nu de zondag ze, naar waar he mannen en wie :wink: het is te beveren of kappele op den bos????
Waarschijnlijk van de partij in Beveren :bounce:
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

VTom wrote:
blade wrote:ja mannen, ik heb de zondag nie gereden :oops: mijne moto stond mij zo te bekijken ze :wink: dus gauw ne tour naar holland en zo gedaan ze :drunk: maar allee nu de zondag ze, naar waar he mannen en wie :wink: het is te beveren of kappele op den bos????
Waarschijnlijk van de partij in Beveren :bounce:
'k ga ook naar beveren had graag gestart(in beveren) om 8.30
Zien jullie dit zitten?
Post Reply