edge 800 .... ?

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Re: hartslag

Post by BramDR »

debiker wrote:kan zijn dat de vraag hier al eens werd gesteld ?

maar hoe kan je je hartslag zien op de edge 800 ?
of kan dit niet vandaag de eerste keer op pad geweest ermee en zag de snelheid en kalorie verbruik en tijd en afstand maar geen hartslag ondanks de borstband #-o
Je kan instellen wat er allemaal wordt weergeven.
Menu-> sleutel rechts onder -> fietsinstellingen -> trainingspagina's -> timer-pagina's
sven1980
Mountainbiker

Post by sven1980 »

La-Pierre wrote:
sven1980 wrote:Weet er iemand waar ik de Nederlandstalige handleiding kan vinden van de edge 800. Want via de site van Garmin lukt het niet om te downloaden. Heb hier de zoekfunctie al gebruikt maar niet direct iets gevonden. Of heeft iemand ze op zijn pc staan en ze mij wilt doormailen?

Alvast bedankt
http://static.garmincdn.com/pumac/Edge_800_OM_NL.pdf

Dit? :wink:
Thx, het probleem lag dus bij mijn laptop, op de vaste pc geen enkel probleem gehad om te downloaden. Ondertussen is het probleem met de laptop ook opgelost. Nu leren hoe dat ding werkt. :P
debiker
Mountainbiker

Re: hartslag

Post by debiker »

BramDR wrote:
debiker wrote:kan zijn dat de vraag hier al eens werd gesteld ?

maar hoe kan je je hartslag zien op de edge 800 ?
of kan dit niet vandaag de eerste keer op pad geweest ermee en zag de snelheid en kalorie verbruik en tijd en afstand maar geen hartslag ondanks de borstband #-o
Je kan instellen wat er allemaal wordt weergeven.
Menu-> sleutel rechts onder -> fietsinstellingen -> trainingspagina's -> timer-pagina's
Thanks BramDR,
bij deze is dit in orde ! :wink:
Mvg Mario
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

BramDR wrote:
on6hp wrote:
BramDR wrote:Iemand al eens meegemaakt, ik wil de coordinaten van een plaats ingeven, maar als ik bij waarheen, op coordinaten klik wordt dat gewoon blauw maar er gebeurt niets...
Dus je krijgt ook geen scherm met Noord en Oost coordinaten? Dat is merkwaardig ... nog niet meegemaakt nee.
idd, alles werkt bij "waarheen" maar als ik dan coordinaten wil, wordt dat balkje gewoon blauw en gebeurt er verder niets ...
-_- Was opgelost maar nu werkt het weeral niet en heb het morgen nodig. #-o
ThaDoc
Mountainbiker

Post by ThaDoc »

Firmware al eens geupdate zoals eerder aangehaald?
BramDR
Mountainbiker

Post by BramDR »

ThaDoc wrote:Firmware al eens geupdate zoals eerder aangehaald?
Helpte toen niet dus nu ook niet geprobeerd. Maar vandaag werkte het weer ineens dus geen probleem meer.
De Wreter
Mountainbiker

Post by De Wreter »

BramDR wrote:
Helpte toen niet dus nu ook niet geprobeerd. Maar vandaag werkte het weer ineens dus geen probleem meer.
Da's zever èh Bram, "opeens" werkte 'm weer. Ofwel hebt ge zitten prutsen maar weet ge niet wat ge gedaan hebt ofwel gaat uwe GPS binnenkort een eigen leven leiden...
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

De Wreter wrote:
BramDR wrote:
Da's zever èh Bram, "opeens" werkte 'm weer. Ofwel hebt ge zitten prutsen maar weet ge niet wat ge gedaan hebt ofwel gaat uwe GPS binnenkort een eigen leven leiden...
Typisch... users melden alleen HET probleem, maar nooit wat ze ervoor uitgespookt hebben. Dergelijke problemen, lossen zich meestal zelf op... :wink:
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

Is het normaal dat een delete van routes op de 800 vanuit basecamp de routes niet delete op de unit zelf ...

Ook al zijn ze verdwenen uit basecamp.
Ik moet ze ieder keer manueel uit de edge deleten.

Eric
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Eric B wrote:Is het normaal dat een delete van routes op de 800 vanuit basecamp de routes niet delete op de unit zelf ...

Ook al zijn ze verdwenen uit basecamp.
Ik moet ze ieder keer manueel uit de edge deleten.

Eric
Basecamp/Mapsource is een middel om routes/tracks door te sturen naar een GPS device. Er is geen master/slave verhouding tussen BC en Garmin device. Antwoord: ja, het is normaal ;-)
Post Reply