opitterbos trackjes

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Koekwous
Mountainbiker

Post by Koekwous »

namiddag ook nog eens door het glimburgerbos gereden,lag er nog redelijk bij na de regen van de laatste tijd,alleen waar de tt is doorgereden was 't gladde modder!me boven aan een bergje ook laten verrassen door een moddervlek en hard tegen de grond,resultaat-sleutelbeen gebroken,biken zal dus voor even gedaan zijn hier #-o :(
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

#-o Oeï.....' t zal inderdaad een paar maanden kosten #-o
Die van me was in 3 stukken gebroken, en verplaatst :-?
Welkom bij de "echte". :lol:
Spoedig herstel, wandelen doet goed, gewoon den bossen in, en op rust komen. Niet te veel achter de PC en voor de TV zitten, beter een flink wandeling van 10 km, zo blijf je toch een beetje in vorm.
Uw lotgenoot :wink:
Koekwous
Mountainbiker

Post by Koekwous »

Thanks,ik heb nu zo'n gordel om m'n schouders gekregen,zag er een enkele breuk uit maar zag er toch niet zo goed uit,volgende week op controle en dan weet ik meer,was gisteren op een klein uurtje buiten in't ziekenhuis... :-?
Ja ik ben vandaag al een flinke wandeling gaan maken met de hond,binnenkort misschien eens te voet richting glimburgerbos :-D
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

Oei, dat is minder :cry:

succes met het herstel!

Troost je, ik heb er ook al eens de grond gekust. En dan nog op wegjes die ik beter ken dan mijn broekzak. Shit happens en het vallen hoort helaas beetje bij de sport. Alleen het breken niet.
Koekwous
Mountainbiker

Post by Koekwous »

Komt wel goed allemaal,was voor mij ook op een paadje waar ik regelmatig passeer,alleen dat ik me nu even heb laten verrassen en weg was ie... #-o Hoop dat ik snel terug op de bike kan [-o<
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Iets breken hoort er nu eenmaal bij. Komt allemaal wel goed, geen zorgen

Mijn pootje een paar jaar geleden.
Image
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

:-k
Was da de voor of de achterpoot ???
:lol:
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

De middelste heeft geen bot
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Hallo Rene leef je nog, heb al ene lange tijd niks meer gehoord, de marathon is in Opitter gepasseerd en iedereen was vol lof over de mooie paadjes en single tracks. Door het mooie weer zijn er zeer vele die eindelijk eens hebben kunnen vaststellen hoe mooi het hier in onze streek is.

Leon.
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

Hoi Leon,

Yep ik leef nog en ik fiets ook nog. Momenteel ga ik er veel met de toermotor en met de mobilhome op uit. Dan fietsen we stukken verder van huis ( opaalkust, Jura, Vogezen, Aywaille...)

De lokale glimburgerpaadjes zijn voor de najaars- en voorjaarsperiodes. Ik ga de nu komende week een paar in verval geraakte oude doorsteken herwerken. In stilte natuurlijk :-)

Als ik er klaar mee ben open ik de aansluitingen naar de bestaande paadjes. Ik heb onlangs nog een bevriende rijder mee genomen op de paadjes en hij kreeg er niet genoeg van. Tot zijn licht ( letterlijk en figuurlijk) uit ging heeft hij liggen te crossen.

Het gedeelte aan de kant van "crosskuul" zal ook gedeelterijk gerooid worden. Ik ga er zo maar van uit dat dit ook opportuniteiten zal bieden mits een beetje extra handwerk...

Fijn te horen dat het leuk rijden is. Dat was ook de bedoeling hé. Het zijn tenslotte gemeenschapsbossen die ik vrijwillig een selectief onderhoud geef.

Toch? :lol:
Post Reply