Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Het deed pijn om 5h30 toen de wekker afliep. Maar tevreden op het werk aangekomen en klaarwakker nu. Dst 45.1km,1h37m, 131avg bpm.
Wat is een zonsopgang toch mooi. Spijtig van de automobilisten die u maar steeds hardnekkig willen blijven overhoop rijden.
Straks terug uiteraard, hopelijk geen onweer op men dak.
Wat is een zonsopgang toch mooi. Spijtig van de automobilisten die u maar steeds hardnekkig willen blijven overhoop rijden.
- J.E.
- Mountainbiker
'k just 't zelfde gedaan als u, alleen 43km ipv 45km......Hemd wrote:Het deed pijn om 5h30 toen de wekker afliep. Maar tevreden op het werk aangekomen en klaarwakker nu. Dst 45.1km,1h37m, 131avg bpm.
- Jensj
- Mountainbiker
Niet zo snel hoor, ik denk dat ik vooral snelheid maak op 't vlakke. De hellingen.. het is de 'nieuwe' Kwaremont en de Hotond, hé (links weg boven). Dus geen oude Kwaremont en Hoogberg-Hotond. De achterkant van de Kanarieberg is ook niet zo stijl.Manuuz wrote:Sterk..hoe rapt rijdt gij die hellingen op vent?Jensj wrote:25km gefietst; +/- 52min - 28.85 km/u
Tiegemberg-Kwaremont-Hotond-Kanarieberg (den achterkant en dan naar beneden) xD
Of nemen jullie dan zoveel risico bergaf, alle remmen los?
Bergaf gebruik ik om wat te recupereren, dus echt risico's nemen doe ik niet.
- J.E.
- Mountainbiker
alléé jong da moe nogal een werk geweest zijn dat op meten....Hemd wrote:Tjiens, waar zit ge dan ? Ik zie u hier toch niet rondlopen op mijn werk ?'k just 't zelfde gedaan als u, alleen 43km ipv 45km......![]()
Altijd gedacht dat de afstand 48km was, na gemeten te hebben (met de auto weliswaar) bleek het maar 45km te zijn. Straks ne omweg maken als het weer nog meezit.