Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

VTom wrote:=D> als dat geen samenvatting is...
ja das juist he tom :lol: ,maar voor de jongens amai , het moet daar echt de moeite geweest hebben :drunk: , dik goe gereden mannen =D> en de zondag niemand van post :cry: , want de jan ziet het hmhm te goe zitten ze voor mij :lol:
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Kristof Huyck wrote:Op 6 november is er een 'wedstrijd' in Steenhuffel:
http://www.vlaamsewielrijdersbond.be/co ... hp?ID=6661

Naar wat ik lees is het niet zo'n super serieuse XC wedstrijd, maar het lijkt me wel eens plezant om doen? Het is een uurke op vlak parcours trouwens.
Zijn er geinteresseerden om hier aan mee te doen?

In verband met dit weekend: ik ga de Koppenberg TT gaan rijden op zaterdag, laat maar iets weten als er nog zijn die naar Melden willen afzakken.
6 november zie ik wel zitten, had deze al in mijn gedacht om te rijden... :wink:

Zaterdag spijtig genoeg geen koppenberg TT voor mij, amuseer jullie daar is altijd een mooie TT :bounce:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

VTom wrote:

Naar wat ik lees is het niet zo'n super serieuse XC wedstrijd, maar het lijkt me wel eens plezant om doen? Het is een uurke op vlak parcours trouwens.

In verband met dit weekend: ik ga de Koppenberg TT gaan rijden op zaterdag, laat maar iets weten als er nog zijn die naar Melden willen afzakken.
6 november zie ik wel zitten, had deze al in mijn gedacht om te rijden... :wink:

Zaterdag spijtig genoeg geen koppenberg TT voor mij, amuseer jullie daar is altijd een mooie TT :bounce:
maar veel kunt ge er nie overlezen he, wat er daar juist gebeurt te steenhuffel??? en ik ben wel een klas lager ze, 40jarigen
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

blade wrote:
VTom wrote:

maar veel kunt ge er nie overlezen he, wat er daar juist gebeurt te steenhuffel??? en ik ben wel een klas lager ze, 40jarigen
Hier kan je meer info vinden :wink:

http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=96305
blade
Mountainbiker

Post by blade »

miljaarde zeg, ik zie dat al ze :bounce: , ik ga daar voor 92liter palm ze :drunk: haha, we gaan moeten afspreken he, ik wil meegaan ze :bounce:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

blade wrote:miljaarde zeg, ik zie dat al ze :bounce: , ik ga daar voor 92liter palm ze :drunk: haha, we gaan moeten afspreken he, ik wil meegaan ze :bounce:
Ik ben alleszins aanwezig ... al dan niet om te rijden =D>
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

waar en wanneer spreken we af morgen?
ronne
Mountainbiker

Post by ronne »

iemand zondag naar overijse?
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

vdvalain wrote:Miljaar hier worden de berichtjes WEL nog beantwoord ??? :bounce:

( Behalve bij sommige mensen dan niet ) ????? :evil:

Aan wie ligt dat dan ?? :oops:
Misschien aanjezelf, de keren dat we stonden te wachten aan de afgesproken plaats en je komt niet opdagen of je belt af met een smoes of we komen je daarna tegen dat je vroeger gestart bent, zijn te talrijk.
:evil:
Om maar nog te zwijgen over de berichten dat je op het forum loslaat om je ongenoegen te uiten over het feit dat we je niet vragen om mee te rijden naar een TT!

Sorry, maar als je wil mee rijden moet je dit zelf vragen en niet verwachten dat wij op onze knieën vallen, zodat je met ons zou kunnen meerijden ](*,) >>Harm is done and there's no way back :-?
Beiren
Mountainbiker

Post by Beiren »

Morgen ga ik sowieso met niemand kunnen meerijden, want ik ga (proberen) een wedstrijd rijden bij de VWF in Serskamp. Ik verwacht er echter niks van en ik zal al blij zijn als ik eens niet laatste ben. Tis voor de fun en als er iemand toevallig in Serskamp is (voor de MTB-wedstrijd bevoorbeeld) dan kan je mij herkennen omdat ik achteraan de A-reeks rij en meestal als zowat de enige met de glimlach op. :-D Het moet voor de fun blijven hé. Als jullie volgende week een tochtje doen, kan ik misschien van de partij zijn.

Beiren
Post Reply