Transalp Challenge 2003
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Luc
- Mountainbiker
Thx Gunther,
Ik ga een jaartje overslaan. De vakantie dit jaar gaat volledig in functie van m'n twee kapoenen en vrouw gepland worden (Transvolcano is waarschijnlijk al gepland, verblijf met zwembad en zee...en elke dag een mtb ritje. Zomervakantie Italië zonder noemenswaardig MTB aandeel) en het jaar nadien kunnen ze allen met de mobilhome mee naar de TaC hé

Ik ga een jaartje overslaan. De vakantie dit jaar gaat volledig in functie van m'n twee kapoenen en vrouw gepland worden (Transvolcano is waarschijnlijk al gepland, verblijf met zwembad en zee...en elke dag een mtb ritje. Zomervakantie Italië zonder noemenswaardig MTB aandeel) en het jaar nadien kunnen ze allen met de mobilhome mee naar de TaC hé
Ofwel de dag voor nieuwjaar, ofwel de dag erna. Allé, vorige jaren was dat zo.Epic wrote:Zal ik zeker eens bekijken, overigens zit ik nu elke dag met spanning te wachten voor de post. Heeft er iemand een idee wanneer die papieren "grofweg" te verwachten zijn, ik zou niet graag hebben dat ze volgende week toekomen tijdens mijn weekje Ardennen
Wie gaat er allemaal van het forum deelnemen, mits je ingeschreven geraakt?
Dit jaar pas ik ook. Misschien terug in 2005... Of iets dat nog wat "wilder" is.
Ik denk toch wel dat we volgend jaar weer een heel arsenaal Belgen in koers hebben. Want ik heb al verschillende mensen gesproken die zich gaan inschrijven... Waaronder 3 teams van MTB Rudi.Eric B wrote:Het ziet er naar uit dat het E2Team één van de weinige teams gaat zijn om de Belgische kleuren te verdedigen...
Eric B
Transalp Challenge 2003
En FastForwardMTB Team met 1,5 team aan de start..... Is nog nie zeker maar 't zit er dik in......
Crocco-plannen eugene!??? :DMick wrote:[quote="eugenee="E"]Dit jaar pas ik ook. Misschien terug in 2005... Of iets dat nog wat "wilder" is.
Bij mij trouwens juist hetzelfde... Dit jaar een jaartje overslagen (en goe trainen) en in 2005 terug naar de TAC.[/quote]
niet echt croco, wel iets richting canada... maar tis nog maar een ver gedacht hoor.
eerst 2004. met o.a. transvolcano. lijkt me wel mooie mtb vakantie...