22/06/2008 Kluisbergen - On2Wheels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

Fritsie wrote:
Knurrebikers lady wrote:TOP :bounce: TOP :bounce: TOP :bounce:

Gevolg: zere rib, vermoedelijk wat gekneusd #-o (Hopelijk morgen niet teveel last van tijdens test 10km start to run sessie 2 #-o )
Merci à de biker die me uit de gracht getrokken heeft :wink:

Ik vrees dat je het nog een tijdje zal voelen. Enkele weken terug hetzelfde meegemaakt op de regiotoer en de eerste week moest ik me toch kalm houden. Slapen 's nachts lukte ook niet zo best, want de minste beweging deed wat pijn. De tweede week beterde het vlug. Hopelijk is het niet te erg.
Onlangs ook een gekneusde rib gehad, ben een ribverband gaan halen bij de apotheek . Dat goed aanspannen en is al veel beter om te slapen. Uw ribben worden daardoor gesteund.
Ben zondag ook afgezakt naar Kluisbergen en heb mij daar zéér goed geamuseerd. De 60 goed uitgereden onder een loden zon 8) :oops: . (gelukkig reden we veel in het bos) Spijtig dat ik Winnitou heb moeten achterlaten. Zijn stalen ros wou wel nog verder maar de benen wilden niet meer mee, Hij heeft er dan goed aangedaan over te schakelen op de 40 km. Gelukkig krijgen we nog een nieuwe kans in Ronse volgende zondag. :bounce:
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Kamikaze-Ian wrote:
henkieboy wrote:ge ziet da deze tt gemaakt is door mountainbikers voor mountainbikers . =D> =D> =D> nen prachtige voormiddag gekregen voor maar 4 euro . Spijtig van mijn valpartij die wat roet in het eten heeft gegooid van mijn 80 km . bedankt aan de twee mechaniciens op de tweede bevoorrading voor het terug in orde brengen van mijn vitessen . Als er toch een puntje van kritiek zou kunnen zijn dan zou het waarschijnlijk over de douches gaan (2 stuks), maar alleen een kniesoor die hier over valt.(in frankrijk zijn er dikwijls geen)Al de rest was gewoonweg af . nen welverdient applaus voor de mannen en vrouwen die dit gerealiseerd hebben =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> k'zal nu maar vlug terug in mijne zetel kruipen want mijn volledige linkerkant wil voorlopig nie echt meewerken.
De twee mekaniekers hebben dat met plezier gedaan!! hopelijk heb je zonder problemen kunnen uitrijden, mvg
zonder technische problemen "ja" , fysieke problemen das iets anders . Ge had me vanmorgen vroeg uit mijn bed moeten zien rollen dan kreeg ge verzekers de slappe lach . tis toch nie echt gezond aan een stuk of 30 nader kennis maken met de (gelukkig nog redelijk zachte) bosgrond. Das misschien het nadeel van een zonnebril (in een redelijk donker bos ziet ge geen kl....)
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

s-biker gert wrote:vandaag ook gestart voor de 80 maar na de eerste doortocht van de kluis plots moeten uitwijken voor enkelen die op een singeltrack rustig een praatje aan het slaan waren :evil: :evil: :evil: met als gevolg verzwikte pols :( . Noch wat door gereden maar dit parcour was eenhandig niet echt aan te raden, na een 30 tal km maar terug naar de wagen gereden en morgen een bezoekje aan de dokter denk ik. Echt spijt dat ik zo vroeg deze supertocht moest beëindigen en mijn bikemakkers KHD en el baelos in de steek moest laten.
Dikke proficiat aan de organisatie en zeker aan parcourbouwer jodelaietie =D> =D> =D> voor die heerlijke technische afdalingen, zo zouden er meer moeten zijn.

Zeker tot volgend jaar

PS: iemand een idee hoe het is afgelopen met die biker die is weggevoerd met de ambulance?
Ja ik weet meer over die biker, het was ikke zelf #-o Na ne km of 23 onderuit gegaan op een schuin stuk en oeps 2meter lager naar het schijnt op een betonnen plaat terechtgekomen met mijn nek #-o (het was achter je kon kiezen hard of zacht) Had een zware hersenschudding en gatje in mijn hoofd. Ben nacht in ziekenhuis moeten blijven te Ronse. Weet van de val niets meer en ook van de dag zelf niets.Heb veel geluk gehad dat ik helm droeg denk ik. Ze hebben het mij allemaal verteld. Heb precies nen goeien engelbewaarder =D> Nu nog minstens 2weken werkombekwaam #-o Hopelijk kan ik snel weer op mijn bike kruipen.AAN AL DIE GEHOLPEN HEBBEN EN MET MIJ HEBBEN INGEZETEN. ZEER BEDANKT
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

yoeri wrote:Ik was zondag dus ook op de afspraak. Het parcours was mountainbike-waardig! Zeer goede organisatie! Met dank aan de mensen die hiervoor veel werk verricht hebben!

Ik ben tweemaal een afslag voorbijgereden op de bijkomende lus van 80km, maar ik had het snel door en ben dan teruggekeerd. (ongeveer 1km teveel gereden)
De tijd die ik vooropgesteld had, heb ik niet kunnen waarmaken. Maar het scheelde niet overdreven veel; 82.48km in 3u31min48sec, dus av 23.43.
Het profiel van de rit volgt.
[
Yoeri, chapeau zulle =D> . Toen ik uwen eerste post zag met uw 3u15 voor de TT dacht ik eerlijk , wuk ne "sjarellouis" is dat , weer ene met ne speciale kilometriek maar ik moet mijn mening herzien.
23,5 km/u heel sterk gereden en dat tussen al het volk. Ik herken op uw hoogteprofiel alle topkes en de vlakke zone :-D van de eerste 20km.
Al eens aan gedacht van ne chrono te rijden ?
Wat dat volk betreft , normaal krijgt ge op uwen TT het volk volgens de kritiek op de tocht van het jaar ervoor en de kalender . Dat belooft dus voor volgend jaar :drunk: .
We hebben al zo weinig reclame gemaakt buiten het forum. Hierbij beloof ik plechtig dat ik volgend jaar zelfs gene topic zal openen op het forum.
:-) Het laatste wat we willen is een "fileTT". 1000 man is zeker meer dan genoeg (nu waren er 1215).
Deze vooravond de brugskes verwijderd. Voor diegene die in Zulzeke met alcoholstift op de brug geschreven heeft "Gelieve te laten liggen, wandelaar" Sorry zulle , ge zult terug de oversteekboot moeten nemen , het hout staat veel te duur en er zaten een aantal dikke balken onder.
:-D
Er is reeds heel wat ontpijld , hopelijk kunnen de andere on2wheelerkes deze week ook nog wat rondrijden zodat alles ontpijld geraakt binnen de week , want za morgen vertrek ik op congé en ne TT is maar gedaan als alle pijlen weg zijn.
Die hm dat is toch wat speciaal , volgens de kaart waren er het rond de 1600hm , volgens de polar van Katrien 1550hm. Volgens mijne garmin Edge rond de 1480hm en volgens Yoeri zijnen Ciclo maar 1120hm. Nog andere getallen voor de 80km ??
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

jodelaietie wrote:Die hm dat is toch wat speciaal , volgens de kaart waren er het rond de 1600hm , volgens de polar van Katrien 1550hm. Volgens mijne garmin Edge rond de 1480hm en volgens Yoeri zijnen Ciclo maar 1120hm. Nog andere getallen voor de 80km ??
Mijne edge gaf 1748hm aan, maar we kennen de betrouwbaarheid van da spel van mij #-o :-?
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Aan laagvlieger , veel beterschap toegewenst. Blij te horen dat het goed gaat na uwen vreselijk smak. Het kon inderdaad nog vele erger zijn. Tegen dat de congé er is zijt ge misschien terug paraat. Terug een pleidooi voor de HELM . Hoe goed ge ook kunt rijden en hoe stuurvaardig men ook is. We zouden de helmverplichting misschien best echt verplichten. Ik heb nog een eindje met uw vriend staan praten boven na het stukje "HARD" om er zeker van te zijn dat uwen mtb gerepatrieerd werd.
Volgende keer uwen ondertitel in uw posts wat minder letterlijk nemen. #-o
bonachi
Mountainbiker

Post by bonachi »

Met Zottegem in de benen slechts voor de 60km gestart (Het zou anders ook niet gegaan zijn hoor #-o ).
Behalve mijn klopke van de hamer tijdens de laatste 5 km een redelijk constant tempo kunnen aanhouden (in geen wiel kunnen kruipen wegens net iets sneller of veel te traag :lol: ) en meer dan tevreden met mijn av van 18.4.
Volgend jaar terug van de partij maar dan voor de 80 ook al val ik van mijn bike op het einde.
Vooral de afdalingen kunnen mij bekoren maar de klimmetjes om boven te raken neem ik er met veel plezier en gepuf bij.
Meer van dat volgende week in Ronse.
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

jodelaietie wrote: Die hm dat is toch wat speciaal , volgens de kaart waren er het rond de 1600hm , volgens de polar van Katrien 1550hm. Volgens mijne garmin Edge rond de 1480hm en volgens Yoeri zijnen Ciclo maar 1120hm. Nog andere getallen voor de 80km ??
Dan is de conclusie toch rap genomen? Yoeri heeft stukken afgesneden, hoe komde anders aan 23.4avs :lol:

Hehe, j/k ma tis toch wel verdacht groot verschil, niet?
Ikzelf gok toch ook rond 1400-1500 afgezien van de vele beklimmingen (17tal).
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

mountainbiker66 wrote: Onlangs ook een gekneusde rib gehad, ben een ribverband gaan halen bij de apotheek . Dat goed aanspannen en is al veel beter om te slapen. Uw ribben worden daardoor gesteund.
Opletten met die ribvrbanden! Een tijdje terug ook gekneusde ribben gehad en enkele weken afgezien. Dokter raadde mij echter af om een verband te gebruiken. Door het feit dat je niet meer doorademt en je longen aanspant, verhoog je het risico op ontstekingen... Beter om de pijn efkes te verbijten dus... :wink:
profi
Mountainbiker
Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Post by profi »

De tijd die ik vooropgesteld had, heb ik niet kunnen waarmaken. Maar het scheelde niet overdreven veel; 82.48km in 3u31min48sec, dus av 23.43.

Welke tijd had je dan vooropgesteld , ik vermoed dat je 1 van de weinige ben die boven de 20 avs zat , haast niet te geloven :-D
Post Reply