1ste Vlaamse Ardennen Herder Marathon - 24/5/08 - Maarkedal
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Jootje was bijna aan da gevaarlijk kruispunt , d'hoppe, opbrakel , everbeek, vloesberg
.Richting everbeek ben je daar uit een klein baantje gekomen uit een bos ofzoiets
. Zeg een leffeke per pijlke nie slecht
, kheb er 4 als jullie mij nie geloven zaterdag regio tour
. dikke groetjes man da ga smaken

Steven... die drie zijn wel van de Brakellus: is aan dat kruispunt nadat we uit Livierenbos komen.kadeetje wrote:Jootje was bijna aan da gevaarlijk kruispunt , d'hoppe, opbrakel , everbeek, vloesberg.Richting everbeek ben je daar uit een klein baantje gekomen uit een bos ofzoiets
. Zeg een leffeke per pijlke nie slecht
![]()
, kheb er 4 als jullie mij nie geloven zaterdag regio tour
![]()
. dikke groetjes man da ga smaken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar er zullen er hier en daar wel vergeten zijn zeker... een kleine 140 km uitpijlen is ook geen klein bier. Heb gisteren nog een pijlke van iemand teruggekregen dat nog in Nukerke hing.
Als er nog mensen uit de streek pijlkes van ons tegen komen: laat het aub weten. We hebben ze graag terug en willen deze mooie streek zeker niet bevuilen met ons "restafval"
waren dat witte pijlen op een rode achtergrond, vrij grote rechthoekige plaatjes? Dan ben ik er van't weekend toch ook nog een vijftal tegengekomen.
Twas dit weekend 100km Sloebertocht vd Scheldestappers. Voor alle duidelijkheid, da's een WANDELtocht. Zat heel veel natuur in en ik heb de pijltjes gezien toen het net terug licht was. Moeilijk te zeggen waar precies maar ik schat in de buurt van Ellezelles - Louise Marie, ergens voorbij het Muziekbos. Misschien dat het parcours wel op site vd wandelclub staat?
In ieder geval zware wandeltocht. Als ik de Herdertocht wil doen volgend jaar, da's nog nog andere koek dan Wolfdonk op Wiele!!!!
Twas dit weekend 100km Sloebertocht vd Scheldestappers. Voor alle duidelijkheid, da's een WANDELtocht. Zat heel veel natuur in en ik heb de pijltjes gezien toen het net terug licht was. Moeilijk te zeggen waar precies maar ik schat in de buurt van Ellezelles - Louise Marie, ergens voorbij het Muziekbos. Misschien dat het parcours wel op site vd wandelclub staat?
In ieder geval zware wandeltocht. Als ik de Herdertocht wil doen volgend jaar, da's nog nog andere koek dan Wolfdonk op Wiele!!!!
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Nope, het waren oranje Bloso pijlen.Jef Dries wrote:waren dat witte pijlen op een rode achtergrond, vrij grote rechthoekige plaatjes? Dan ben ik er van't weekend toch ook nog een vijftal tegengekomen.
- Herder Frederik
- Mountainbiker
Post by Herder Frederik »
De tochten van Munkzwalm en Zottegem op 30 mei en 1 juni hadden beide rood/witte pijlkes, met letters erin. Misschien gaat het over hun pijltjes?Jef Dries wrote:waren dat witte pijlen op een rode achtergrond, vrij grote rechthoekige plaatjes? Dan ben ik er van't weekend toch ook nog een vijftal tegengekomen.