Tegen wie zegdetStreets wrote:ik was al HEEEEEEL tevreden dat het niet erger was.
Voor hetzelfde geld stak ik eronder, of vloog ik ergens verder de straat op.
Het madameken had het veel erger zitten dan ik er last van had
Streets
Met de fiets naar het werk
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
awel jaMojobiker wrote:De Streets doet nie anders meer dan drinken en eten en 's zondags blijven stinken in zijn nest i.p.v. TT's mee te rijden.![]()
M.a.w. een echte sissiejanetkat.![]()
![]()
![]()
Mojo
hier mijne naam ook nog komen zwartmaken, tis ni omdat we bij hetzelfde clubje rijden, dat ge u iets meer kunt permiteren.
wacht tot op het SIBweekend, ik zal u dan eens deftig uit het wiel rijden (als tegen dan die 10 kg eraf geraakt)
want hoe het nu loopt, zal het zeker niet lukken
Streets
- pikethebike jr
- Mountainbiker
Post by pikethebike jr »
Meer met de fiets naar 't werk zou ik zeggen, de fietsvergoeding is met 5 cent naar omhoog bij ons.
20 cent per Km
, nu wat radikaler worden en die 94 km een paar keer meer per maand afleggen, mooie bijverdienste.
Met een beetje inzet heb je zo elk jaar een nieuwe fiets verdiend.
Pike jr
20 cent per Km
Met een beetje inzet heb je zo elk jaar een nieuwe fiets verdiend.
Pike jr
- J.E.
- Mountainbiker
die vergoeding is dat een "goodwill" v/d werkgever of een verplichting,pikethebike jr wrote:Meer met de fiets naar 't werk zou ik zeggen, de fietsvergoeding is met 5 cent naar omhoog bij ons.
20 cent per Km, nu wat radikaler worden en die 94 km een paar keer meer per maand afleggen, mooie bijverdienste.
Met een beetje inzet heb je zo elk jaar een nieuwe fiets verdiend.![]()
Pike jr
m'n tripke naar mijn werk is 86km....