Grand Raid Christalp

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
phille
Mountainbiker

Post by phille »

klik op het logo van fotoalbum aan de rechterkant
Luc
Mountainbiker

Post by Luc »

phille wrote:klik op het logo van fotoalbum aan de rechterkant
Ahaa, het werkt nu...half uurtje geleden wilde de pagana niet openen...
phille
Mountainbiker

Post by phille »

ik vermoed dat de fotos een succes zijn want de kwaliteit en grootte is ni datte ...
Luc
Mountainbiker

Post by Luc »

phille wrote:ik vermoed dat de fotos een succes zijn want de kwaliteit en grootte is ni datte ...
idd, ik denk dat je ze echt zal moeten bestellen om ze in aanvaardbare vorm te kunnen bekijken....
chris
Mountainbiker

Post by chris »

Luc wrote:
phille wrote:ik vermoed dat de fotos een succes zijn want de kwaliteit en grootte is ni datte ...
idd, ik denk dat je ze echt zal moeten bestellen om ze in aanvaardbare vorm te kunnen bekijken....
het zijn nog de foto's van vorig jaar mijn gedacht ... of zag ik er zo slecht uit?..... :lol:
jo
Mountainbiker

Post by jo »

chris wrote:
Luc wrote:
het zijn nog de foto's van vorig jaar mijn gedacht ... of zag ik er zo slecht uit?..... :lol:
nee nee van dit jaar , maar ge moet wel de juiste link nemen .
Ik zat ook als eens op die van verleden jaar
Leffen
Mountainbiker

Post by Leffen »

1342 that's my number....
7 fotos, ik kan niet klagen
chris
Mountainbiker

Post by chris »

jo wrote:
chris wrote:
Luc wrote: idd, ik denk dat je ze echt zal moeten bestellen om ze in aanvaardbare vorm te kunnen bekijken....
nee nee van dit jaar , maar ge moet wel de juiste link nemen .
Ik zat ook als eens op die van verleden jaar
inderdaad Jo.... via de link...."logo van "fotolab"" geraak je aan je fotokes...
stefan
Mountainbiker

Post by stefan »

Eindelijk even tijd gevonden.
De GRC was mijn eerste marathon rit in het buitenland, op uitzondering van die besneeuwde Dolomieten rit.
Ik heb hem uitgereden zonder al te veel problemen, dankzij een weekje op voorhand wat parcourverkenning te hebben gedaan.
Mijn bedoeling was te gaan voor rond (of onder) de 10 u. Maar na die verkenning heb ik me voorgehouden van rustig te rijden en met zekerheid uitrijden. Na La Veille gepasserd te hebben ben ik meer beginnen genieten van de rit, weliswaar die vervelende wandeling op dien terril, maar vooral van die uitzichten genieten.
Ofwel volgend jaar terug ofwel de Swiss bike.
Post Reply