ik start vooral met veel schrik voor wat het gaat geven ... mijne rug heeft seriues opgespeeld in La Reid.Headshot wrote:ik start met RaRa, ben te lui om NN op te leggen
Raid des Hautes Fagnes 13/06/2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Intussen heb ik ze.lowie wrote:BEVOORRADINGEN :
115 km : 20 - 40 - 57 - 70 - 85 - 101
91 km : 20 - 35 - 47 - 62 - 77
68 km : 20 - 35 - 50 - 57
in de loop van vandaag krijg ik de exacte locaties - wie ze wil, stuurt me maar een email
Voor de 91 en de 68 km zijn het dezelfde als vorig jaar
alleen ravito 2 van de 115 km verhuist van de Hoëgne-vallei (Pont de Belleheid) naar de Statte-vallei (Solwaster)
- jerwain
- Mountainbiker
Ik kan zondag spijtig genoeg niet meedoen (we vertrekken op vakantie) en ben vandaag dan maar de 68km gaan rijden. Het was nog niet afgepijld en was dus soms een beetje zoeken want ik heb zonder gps en dus op eigen herinnering (heb hem 4x gedaan) gereden en hierdoor 2x verkeerd gereden en in die stukken 2 beklimmingen gemist.
Vraag 1: Hoe ligt het erbij?
Het ligt er goed bij, natuurlijk zijn er vettige stukken maar die zijn er altijd. Als het weer gaat zijn zoals ze voorspellen dan gaat het er alleen nog maar beter op worden. Het zijn en blijven nu eenmaal de Ardennen, modder zal er altijd wel ergens zijn. Ik kan wel niets zeggen over de Hoge Venen aangezien de 68km daar niet doorkomt.
Vraag 2: Welke banden?
Dit is en blijft persoonlijk. Ik heb vandaag met Geax Barro Marathon's gereden en die voldeden natuurlijk overal. Minder profiel gaat ook zeker lukken, het is maar waar je jezelf goed bij voelt.
Vraag 3: Wat moeten "we" zondag doen?
Genieten, genieten en nog eens genieten. Het is en blijft de mooiste maar ook een van de zwaarste marathons van België. De krampen zullen bij veel mensen weer aanwezig zijn op de laatste beklimmingen, maar toch...geniet zoveel als je kan!
Allemaal heel veel succes zondag, ik zal zeker aan jullie denken!
Vraag 1: Hoe ligt het erbij?
Het ligt er goed bij, natuurlijk zijn er vettige stukken maar die zijn er altijd. Als het weer gaat zijn zoals ze voorspellen dan gaat het er alleen nog maar beter op worden. Het zijn en blijven nu eenmaal de Ardennen, modder zal er altijd wel ergens zijn. Ik kan wel niets zeggen over de Hoge Venen aangezien de 68km daar niet doorkomt.
Vraag 2: Welke banden?
Dit is en blijft persoonlijk. Ik heb vandaag met Geax Barro Marathon's gereden en die voldeden natuurlijk overal. Minder profiel gaat ook zeker lukken, het is maar waar je jezelf goed bij voelt.
Vraag 3: Wat moeten "we" zondag doen?
Genieten, genieten en nog eens genieten. Het is en blijft de mooiste maar ook een van de zwaarste marathons van België. De krampen zullen bij veel mensen weer aanwezig zijn op de laatste beklimmingen, maar toch...geniet zoveel als je kan!
-
rabbitkiller
- Mountainbiker
Post by rabbitkiller »
na een weekje recup vandaag uurtje losgereden,laat de 115maar komen,ben er klaar voor!!!tot zondag!!
Malmedy
"ik start vooral met veel schrik voor wat het gaat geven ... mijne rug heeft seriues opgespeeld in La Reid"
Hebbe daar ook serieuze last gahad van de onderrug,de eerste 65 km had ik weinig last maar dan..........
Vooral tijdens die steile klimmen was het afzien.
Bij de aankomst kom ik mijn schoenen bijna ni meer losmaken en heb een paar dagen met een geblokkeerde rug gezeten.
Den oude dag denk ik,of te plat ik weet het ni
Hebbe daar ook serieuze last gahad van de onderrug,de eerste 65 km had ik weinig last maar dan..........
Vooral tijdens die steile klimmen was het afzien.
Bij de aankomst kom ik mijn schoenen bijna ni meer losmaken en heb een paar dagen met een geblokkeerde rug gezeten.
Den oude dag denk ik,of te plat ik weet het ni
- Tabula Rasa
- Mountainbiker
Post by Tabula Rasa »
jerwain wrote: Vraag 3: Wat moeten "we" zondag doen?