mitsy wrote:
Yup heb nog niet exact gemeten maar duurt idd heeeel lang.
Zit daar niet met in want "traagladen" is een voordeel voor de levensduur v d batterij.
Mtb verlichting
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
-
-- Olympus --
- Mountainbiker
Re: Batterij/accu
Post by -- Olympus -- »
Ok, maar waarom staat er dan "- Stuurpenbevestiging met plaatje die past op elke Hope-stuurpen, maar ook op FSA en Thomson en verkrijgbaar voor elke lengte stuurpen." op die site ? Waaral marketing ? (dacht eventueel dat het iets te zien kon hebben met de stand van de vijzen, midden per 2 bij ritchey en apart aan zijkant bij hope stuurpen)Serge R wrote:Die batterij kan je toch gewoon onder de stuurpen met behulp van de velcrostrap vastmaken en voor de zekerheid doe ik er nog een colsonbandje rond dat zit dan bombproof.-- Olympus -- wrote:
Ik dacht eventueel aan deze : Hope 2led (in basic versie)
http://www.hopebenelux.com/voir_lampeled2.html
Maar het is blijkbaar niet mogelijk om de batterij op eendert welke stuurpen te monteren. " Stuurpenbevestiging met plaatje die past op elke Hope-stuurpen, maar ook op FSA en Thomson en verkrijgbaar voor elke lengte stuurpen." volgens bovenvermelde site.
Op mijn ritchey wcs 4 axis zou dat dus niet passen ??
Grtz
- Serge R
- Mountainbiker
- Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

De batterij is zoals van de oudere HID lichtsystemen van Hope en zijn een tijdje verder gebruikt voor de eerste reeks ledlichten, maar de nieuwste Led lampen komen met een andere soort batterij waar je ze zoals op volgende foto kan monteren.

hierboven zie je een gewone 7.4v Li-Ion 2400mAh batterij (bij de endurance kit zitten er zo twee) de epic versie is met de dikkere 7.4v Li-Ion 5200mAh die ook de 4led voed.

-
Piernapoli
- Mountainbiker
Post by Piernapoli »
heb maandag mijn magicshine uit Hongkong ontvangen. Geen douanekosten, snelle levering, en fantastisch licht
-
-- Olympus --
- Mountainbiker
Post by -- Olympus -- »
Serge R wrote:
De batterij is zoals van de oudere HID lichtsystemen van Hope en zijn een tijdje verder gebruikt voor de eerste reeks ledlichten, maar de nieuwste Led lampen komen met een andere soort batterij waar je ze zoals op volgende foto kan monteren.
hierboven zie je een gewone 7.4v Li-Ion 2400mAh batterij (bij de endurance kit zitten er zo twee) de epic versie is met de dikkere 7.4v Li-Ion 5200mAh die ook de 4led voed.
Ok, klaar en duidelijk, bedankt !
Grtz
-
Piernapoli
- Mountainbiker
Post by Piernapoli »
de MJ-816 op 6 Okt besteld en op 18 Okt geleverdPetonator wrote:@Pier, wanneer had je het besteld?