Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Door te zeggen dat het niet zal doorgaan. Nu zit de strammer met een gebroken hartje
. Hij zag er zo naar uit 
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Onnozel mannekes! Waar zijn jullie nu over bezig! Om mijn hart te breken is er meer nodig dan dat hoor! Ge moest eens weten wat voor tisten ik hier als vrienden heb! Daar kan ik pas staaltjes over vertellen! Ik heb dat zondag in de (vorige) auto van nidecker nog gezegd toen we naar huis reden. Ik heb in m'n leven al een paar zeer harde noten te kraken gehad en zaken beleefd en gezien die een ander misschien nooit zal meemaken. Ik kan dus heus wel tegen een stootje tegen! En het ergste dat u kan overkomen wanneer ge tegen m'n schenen stampt is dat ik twee of drie weken loop te bokken en m'n bakkes even niet meer tegen u open trek! (*)Trotsebelg wrote:met een gebroken hartje
(*) Dus, nidecker, tot over een maand hé!
Ik twee weken geleden als ne zot van Bergen-op-Zoom naar Ekeren en Hoogstraten gereden voor die Superprestige. Eén van m'n maten had z'n kaart doorgegeven en daagde niet op, twee anderen waren samen naar ginder gereden en één ervan was weer naar huis gereden nog voor de koers gedaan was zonder tegen die andere wat te zeggen!!! Die stond daar zonder vervoer, heeft me zes keer tijdens de koers opgebeld, maar door het lawaai van de omroeper verstond ik niet wat hij vroeg! En degene waarmee ik dan naar de koers ben gaan kijken heeft tijdens het naar ginder rijden de hele tijd in zijn auto zitten zeggen dat hij liever de koers op den tv gezien had in plaats van in 't slijk te gaan dabben en wilde nadien met mij geen (gratis!!!) pint gaan drinken in de VIP-tent! Linea recta weer naar huis! Dan krijgt ge al eens gratis kaarten! Ge gaat toch niet naar een Superprestige voor die koers, zeker! Durft die 's avonds naar mij sms-en om te zeggen dat ik bij hem thuis dan maar een vipdrankje mag komen drinken! En dan verschieten die kwasten dat ge daar niet op antwoordt en veertien dagen geen bek meer tegen ze opentrekt! Ben er nog altijd slecht gezind door! Eikels! (:evil: +
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Perroquets font le beau temps à Bellefontaine?
Post by StrammerMax »
StrammerMax's newsflash for
bikers:
zaterdag 21/02/2009: Zutendaal (40 km) (Zutendaal is 101 km van hier)
zondag 22/02/2009: Essen-Wildert (40 km) of Oelegem (41 km)
Ik heb zin om eens goed te gaan baggeren in Oelegem teneinde al mijn frustraties mijn lichaam en geest te doen verlaten!
vrijdag 27/02/2009: Bellefontaine (30 km VTT de nuit)
Klinkt chique, maar er is een klein minpuntje: Bellefontaine ligt op 226,8 km van Ekeren. J'estime que c'est un peu trop loin, n'est-ce pas Belge Fier?
zaterdag 21/02/2009: Zutendaal (40 km) (Zutendaal is 101 km van hier)
zondag 22/02/2009: Essen-Wildert (40 km) of Oelegem (41 km)
Ik heb zin om eens goed te gaan baggeren in Oelegem teneinde al mijn frustraties mijn lichaam en geest te doen verlaten!
vrijdag 27/02/2009: Bellefontaine (30 km VTT de nuit)
Klinkt chique, maar er is een klein minpuntje: Bellefontaine ligt op 226,8 km van Ekeren. J'estime que c'est un peu trop loin, n'est-ce pas Belge Fier?
- StrammerMax
- Mountainbiker
- rubber-12
- Mountainbiker
Raar, via het forum enkel een rood kruis.StrammerMax wrote:
Is it you, rubber-12 (in Mountains-on-Zoom)?
Not even close.
Ik heb een véél betere fiets
Heel mijn omgeving zat (zit) met een slepende verkoudheid.
Bij mij is het sinds eergisteren aan het beteren.
Baggeren in Oelegem was ik ook aan het denken. Maar dan moet ik zaterdag mijn baggerfiets wel weer monteren.
- StrammerMax
- Mountainbiker
Eenzame Papegaai in bossen van Zutendaal!
Post by StrammerMax »
Ik ben op zaterdag 21/02/09 gaan biken in Zutendaal (nabij Genk), wat je hier kan lezen! Het was zeker de moeite waard, maar voor mij redelijk zwaar!
Op zaterdag 28 februari organiseert de Limburgse Papegaai (ja, het Papegaai Bike Team telt een Limburgse vogel in zijn rangen) een nightride in de omgeving van As (Genk), een 100 km van hier. Tijdens de namiddag een verkenning bij daglicht, daarna een frietje of iets gelijkaardigs eten en 's avonds de nightbike. Papegaaien mogen familie en vrienden meebrengen. Iemand zin om zaterdag mee naar ginder te gaan? Nidecker, rudie, rubber-12? Ik weet nog niet welke gaaien er naartoe gaan! Het moment bij uitstek om uw nieuwe lampen te testen!

Op zaterdag 28 februari organiseert de Limburgse Papegaai (ja, het Papegaai Bike Team telt een Limburgse vogel in zijn rangen) een nightride in de omgeving van As (Genk), een 100 km van hier. Tijdens de namiddag een verkenning bij daglicht, daarna een frietje of iets gelijkaardigs eten en 's avonds de nightbike. Papegaaien mogen familie en vrienden meebrengen. Iemand zin om zaterdag mee naar ginder te gaan? Nidecker, rudie, rubber-12? Ik weet nog niet welke gaaien er naartoe gaan! Het moment bij uitstek om uw nieuwe lampen te testen!

- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Re: Eenzame Papegaai in bossen van Zutendaal!
En dat gaat allemaal mijn neus voorbij,ging zelf iedere woensdagavond biken met de lampen.Ook in deze omgeving en maasmechelen en neeroeteren,dilsen.StrammerMax wrote:Ik ben op zaterdag 21/02/09 gaan biken in Zutendaal (nabij Genk), wat je hier kan lezen! Het was zeker de moeite waard, maar voor mij redelijk zwaar!
- StrammerMax
- Mountainbiker
Re: Eenzame Papegaai in bossen van Zutendaal!
Post by StrammerMax »
Dat komt allemaal wel terug! Geduld! Maar ik kan aannemen dat het niet leuk is van met gebroken botten aan de zetel gekluisterd te zijn en dan te zien waar de anderen zich geamuseerd hebben. Daarom dat ik liever niet te veel toeren uithaal! Schrik voor breuken is één van de zaken die me vroeger weerhielden van sport te doen. En nu ook ga ik liever te voet naar beneden dan mijn nek te breken op plaatsen waar ik het niet goed riskeer. Als ge ziet van waar ik kom, dan vind ik hetgeen ik nu doe al een hele prestatie! Hopelijk gaat het intussen al wat beter met u. Ja, in een fractie van een seconde kan u iets overkomen waarmee ge een hele tijd opgezadeld zit! Groeten!BASSMAN wrote:En dat gaat allemaal mijn neus voorbij,ging zelf iedere woensdagavond biken met de lampen.Ook in deze omgeving en maasmechelen en neeroeteren,dilsen.StrammerMax wrote:Ik ben op zaterdag 21/02/09 gaan biken in Zutendaal (nabij Genk), wat je hier kan lezen! Het was zeker de moeite waard, maar voor mij redelijk zwaar!