ik ben mijn laatste half jaar bezig auto technieken dan is mooie leven gedaan op school ,ik maak mss een kans om bij opel groep boden tebeginnen werken te hasselt ,doe al 3jaar stage en elke vakantie vakantie werk er .
nu als weekend werk in de carwash in kiewit
Beroep
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
pctunner01
- Mountainbiker
Ik plaats garagepoortenRock Rider wrote:van opleiding opvoeder. Jaren in bijzondere jeugdzorg gewerkt (ongeveer 10 jaar)
Daarna in de liftensector en nu verkoper zonwering, raamdecoratie, sectionaal poorten, rolluiken,... bij Vandeputte in Beveren Leie (Waregem)
grtz
Ik plaats garagepoortenRock Rider wrote:van opleiding opvoeder. Jaren in bijzondere jeugdzorg gewerkt (ongeveer 10 jaar)
Daarna in de liftensector en nu verkoper zonwering, raamdecoratie, sectionaal poorten, rolluiken,... bij Vandeputte in Beveren Leie (Waregem)
grtz
-
Snapdragon
- Mountainbiker
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
- mtb-fltn
- Mountainbiker
Kent gij daar toevallig Jurgen Vernaillen? Die werkt daar ook en is collega voetbaltrainer van mij.Que passa wrote:Ik plaats garagepoortenRock Rider wrote:van opleiding opvoeder. Jaren in bijzondere jeugdzorg gewerkt (ongeveer 10 jaar)
Daarna in de liftensector en nu verkoper zonwering, raamdecoratie, sectionaal poorten, rolluiken,... bij Vandeputte in Beveren Leie (Waregem), bij de Firma L-door te Liedekerke.
grtz
greetz
Nicolas