Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

Nico_1977 wrote:Den albert was beter op zijne mond gevallen i.p.v. zijn milt. Dan deed em te minste niet van die domme uitspraken..
Misschien eens een cursus mediatraining gaan volgen ...
#-o
Voorwat een mediacursus, hij zegt het gewoon zoals het is.
Die ander mannen durven amper zeggen dat ze komen om te winnen.
Het is altijd: " die en die is goed"', en over zichzelf durven ze niks te zeggen omdat ze schrik krijgen dat het zich tegen hun zou keren.

Albert is tenminste eerlijk. En dat duurt toch het langst. :roll: :lol:
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

Larske heeft veel chance gehad vandaag, da was ne lelijke smak die hij maakte, voor hetzelfde geld had hij minstens een breuk, heb je gezien hoe hij pal recht op zijn knieschijf op het asfalt terecht kwam?
Gelukkig valt het wel mee, al zal hij er toch wel wat last van hebben denk.
En onze MTB'er Thys Al reed weer goed mee =D>
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

yajop wrote:Larske heeft veel chance gehad vandaag, da was ne lelijke smak die hij maakte, voor hetzelfde geld had hij minstens een breuk, heb je gezien hoe hij pal recht op zijn knieschijf op het asfalt terecht kwam?
Gelukkig valt het wel mee, al zal hij er toch wel wat last van hebben denk.
En onze MTB'er Thys Al reed weer goed mee =D>
idd. die val zag er erger uit dan het echt was denk ik.
Thijs al rijdt de laatste tijd echt goed. =D>

Maar Stybar kunnen ze de laatste tijd niet meer volgen precies. :-D
rollemol
Mountainbiker

Post by rollemol »

Nico_1977 wrote:
Ruben S. wrote: Toen vervecken won: Welles mocht het gat niet dichtrijden.
Da zijn dan ook 2 belgen , logisch vind ik dan dat de belg het gat niet dicht mag rijden als den andere weg is..

Den albert was beter op zijne mond gevallen i.p.v. zijn milt. Dan deed em te minste niet van die domme uitspraken..
Misschien eens een cursus mediatraining gaan volgen ...
#-o
Ik heb heel veel respect voor Niels Albert als atleet ! Maar als mens ?
Die grote mond heeft hem niet van gisteren , een drie of vier tal jaren geleden in een B cross in mijn geboorte dorp waar de Niels ook was als belofte (ik denk zelfs nog als eerste jaars ) .
Fietste hij die elites zonder contract al fenomenaal en mooi om te zien uit het wiel , minder mooi was wel toen hij na drie vierde wedstrijd een B renner dobbelde .
Het geen wat hij toen deze renner toeriep, dit was absoluut geen klasse .
Hopelijk blijft hij als renner evolueren zoals hij bezig is , dan zullen we er nog hele mooie momenten aan beleven ! Maar ik zou er toch voor zorgen als ik hem was dat de bovenste knopjes van zijn hemd ook dicht zouden kunnen .
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Heb juist Boom zijn val gezien amai zenne #-o en Stybar zijnen jump 8) zit duidelijk inform het WK zal spannend worden
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

Ik denk dat er wel 10 man het wk kan winnen! als het zo'n snel parcours is als vandaag denk ik dat er een kopgroep ontstaat met Nys, Stybi, vervecken, wellens , boom , albert, klaas en pauwels!
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Nog wat groeien in de conditie, hardgevroren vlak parcours en we hebben Den Eddy Van Ijzendoorn als WK :lol: :lol:
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

bosse wrote:Ik denk dat er wel 10 man het wk kan winnen! als het zo'n snel parcours is als vandaag denk ik dat er een kopgroep ontstaat met Nys, Stybi, vervecken, wellens , boom , albert, klaas en pauwels!
Doe Thijs Al daar al maar zeker bij...
Momenteel zeker bij de vijf sterkste volgens mij.
Kr1stof
Mountainbiker

Post by Kr1stof »

snellebeentjes wrote:Nog wat groeien in de conditie, hardgevroren vlak parcours en we hebben Den Eddy Van Ijzendoorn als WK :lol: :lol:
Zo krijgen de Hollanders nog een sterkere ploeg...
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Ik heb gisteren één rondje gedaan op het parcours van de GP Sven Nys, makkelijk zou ik dat toch niet durven noemen hoor, amai... Gevaarlijk om op uwen appel te gaan bovendien!
Feit is wel dat de weersomstandigheden de parcours momenteel "snel" maken, kan men weinig aan veranderen hé.
Loenhout is nu wel zowiezo een "race-parcours"...
Morgen zullen er in Baal wel verschillen kunnen gemaakt worden.
Post Reply