LCMT 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...

Hoe lang moet de lcmt volgend jaar zijn?

9 dagen: terug naar de roots
39
23%
7 dagen: langer maar niet extreem
32
19%
4 dagen maar met lastigere ritten
20
12%
4 dagen: de huidige formule is perfect
62
36%
4 dagen maar met minder lastige ritten
9
5%
Geen lcmt meer volgend jaar
10
6%

Total votes: 172

viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

Sunn xtreme wrote:
pvandebe wrote:Komaan Sunn, die mensen nu ook niet stigmatiseren. Hebben we soms allemaal niet eens echt zo'n klotedag dat je er uiteindelijk de pest in hebt en 'ns goed begint te roepen en te vloeken. Tegen jezelf, tegen je bike, tegen een passerend konijn of ja, tegen een toevallige voorbijganger die je in al je ellende niet hoorde aankomen omdat je dood zat en je van 't verschrikken gewoon 'ns goed vloekt, gewoon, ergens naar de lucht en dat die voorbijflitser dat opneemt als "den dieje was aan 't vloeken op mij"....
iedereen heeft wel eens zo'n dag, daar niet van. er zijn er die soms eens niet zo'n dag hebben :-D ... in men vriendenkring is er zo eentje..pfff... die zaagt zijn huis nog in 4 stukken als hij niet oppast. :P
die zou ik dus nooit mee op training nemen, want na 5km zou je hem echt wel de gracht inrijden...zo negatief en op alles vloeken en zagen... ni te doen. die kan best in zijn zetel blijven (of nimeer ademen :lol: )
Maar verder ist wel nen toffe ? :drunk: :lol:
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

indy , meer dan gelijk, zeker niet veranderen, t is schoon dat je voor de recreant kiest. Inderdaad zijn zij het die de meeste evenementen maken tot wat ze zijn. Mensen als ik , die jammer genoeg niet de tijd hebben om aan deze organisatie deel te nemen dromen ervan ooit een lcmt uit te rijden. Voor 90% van de deelnemer zou dit de spirit moeten zijn, want winnen kunnen ze hem toch niet. Zelfkennis is een wijsheid verwacht niet als je op positie 50 ligt dat ze de gracht inrijden om jou te laten passeren. Ze doen dit misschien wel voor de eerst 10 van t klassement, dus relativeer uw eigen tegenover de anderen . Als ik mijn clubgenoten hoor praten over de lcmt dan hoor ik vooral stoefen met de toffe sfeer s avonds en over het wondermooie maar zeer lastige uitdagende parcours.
mtb draait voor mij vooral om deze zaken, samen natuurlijk met de wil om de conditie te verbeteren, maar dit primeert niet. Het speciale sfeertje die rond het mtbiken hangt is zo uniek , we mogen het nooit laten verpesten door sommige rotte appels, haal ze eruit . Bij herhaalde klachten eventueel schorsen voor bepaalde tijd.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Sunn xtreme wrote: ... in men vriendenkring is er zo eentje..pfff... die zaagt zijn huis nog in 4 stukken als hij niet oppast. :P
die zou ik dus nooit mee op training nemen, want na 5km zou je hem echt wel de gracht inrijden...zo negatief en op alles vloeken en zagen... ni te doen. die kan best in zijn zetel blijven (of nimeer ademen :lol: )
Ik zou 'm dan juist wel 'ns meenemen en als ie begint te zagen het gas volledig opendraaien, tot er niks meer uitkomt :lol:
orangecrash
Mountainbiker

Post by orangecrash »

kunnen jullie de uitslag van etappe 4 ergens publiceren?
Etappe 1 tot 3 staan hier op mountainbike.be en op de LCMT-website staat de einduitslag, maar nergens vind ik een uitslag van de slotetappe.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

pvandebe wrote:
Sunn xtreme wrote: ... in men vriendenkring is er zo eentje..pfff... die zaagt zijn huis nog in 4 stukken als hij niet oppast. :P
Ik zou 'm dan juist wel 'ns meenemen en als ie begint te zagen het gas volledig opendraaien, tot er niks meer uitkomt :lol:
kzou geen last met de groendienst willen voor ontbossing :lol:
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Sunn xtreme wrote:kzou geen last met de groendienst willen voor ontbossing :lol:
Ga dan in W-Vlaanderen rijden, daar zul je de bossen kunnen sparen... ;)
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

Zat nog even de rituitslagen te bekijken. Ik zie dat ik geschrapt ben uit de eerste rituitslag!!?? (nvdr ben na dag 1 uit lcmt gestapt omdat vriendin zwaar ten val gekomen was en naar ziekenhuis overgebracht is en daarna heb ik haar bijgestaan).

Vind het echt wel raar dat de renners die lcmt niet uitrijden uit rituitslagen geschrapt zouden worden en enkel de renners die 4 dagen meegereden hebben in uitslag zouden blijven.

Was op eerste wedstrijddag 11 geworden....en dus 3de die het volledige parcours afgelegd had!
indy
Mountainbiker

Post by indy »

Fre C wrote:Vind het echt wel raar dat de renners die lcmt niet uitrijden uit rituitslagen geschrapt zouden worden en enkel de renners die 4 dagen meegereden hebben in uitslag zouden blijven.
De uitslag die momenteel op de site staat is een uitgezuiverde uitslag waar inderdaad enkel de deelnemers in staan die de ganse lcmt hebben uitgereden. De daguitslagen zoals opgesteld tijdens de lcmt zelf zijn terug te vinden op www.mountainbike.be bij de uitslagen.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Is er soms iemand die de track heeft van de rit Houffa naar Weris en terug ???
Ik ben een ritje aan het uitstippelen van Hotton naar Houffa en waarschijnlijk ook terug

Mac'Red 8)
Post Reply