Canyon
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Volgens Peter vorig jaar vallen de frames kleiner uit. Toen ik vertelde dat ik 1m72 was zei hij nog dat een L mss niet slecht voor me zou zijn. Ik heb op een L gereden, maar dat was me toch te groot en na opmeten van mijn lichaamsmaten bleek ik toch op een M uit te komen. Heb je je lichaamsmaten dan niet opgegeven bij de bestelling? Dan is er toch niks om over te twijfelen? Ik blijf er bij dat je met 1m83 best een L neemt. Je bent van Zonhoven... rij eens tot in Heerlen en probeer eens een M en een L. Dan kan je voor 25 euro een hele dag rondtoeren.
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
@SusXT, heb jij het dan wel over dezelfde Peter als ie jou een L durft voorstellen. Zelfs die M lijkt me dan voor jou te groot. Ofwel komt bij Canyon enkel de kwantiteit van de verkoop en de verkoopcijfers op de eerste plaats en niet het geven van correcte informatie naar de kopers !SusXT wrote:Volgens Peter vorig jaar vallen de frames kleiner uit. Toen ik vertelde dat ik 1m72 was zei hij nog dat een L mss niet slecht voor me zou zijn. Ik heb op een L gereden, maar dat was me toch te groot en na opmeten van mijn lichaamsmaten bleek ik toch op een M uit te komen. Heb je je lichaamsmaten dan niet opgegeven bij de bestelling? Dan is er toch niks om over te twijfelen? Ik blijf er bij dat je met 1m83 best een L neemt. Je bent van Zonhoven... rij eens tot in Heerlen en probeer eens een M en een L. Dan kan je voor 25 euro een hele dag rondtoeren.