GESTOLEN BIKE'S

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Re: Trek 6500

Post by radicalbiker »

Trek65oo wrote: heb je toevallig nog een andere tip is die ook altijd zeer welkom

Alvast bedankt
Nen tip, als ge pinten gaat pakken neem dan nen ouwen gewone fiets mee inplaats van uwen mountainbike. :roll: #-o :wink:
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

Ik zet hem altijd in de cafe!
den daler
Mountainbiker

Post by den daler »

çommie wrote:De Politie van Zottegem heeft mijn fiets vandaag (in identieke staat) teruggevonden bij een huiszoeking!

Enorm veel geluk gehad :drunk:
en hebben ze gezegd waar ze hem gevonden hebben
was daarnet op het nieuws
vorige donderdag een caravanbende opgekuist in charleroi
u fiets zal daar ook tussen gezeten hebben zeker
Koen31
Mountainbiker

Post by Koen31 »

Wellicht hier al ergens vermeld, maar misschien kan deze website helpen :
http://WWW.GEVONDENFIETSEN.BE[/url]
chrissie
Mountainbiker

Post by chrissie »

denk dat ik binnenkort ook nachtelijk bezoek zal krijgen

sta op straat mijn fiets te kuisen, auto komt terug (voorlicht kapot enz), in gebroken nederlands, ik ben ook op zoek naar zo een fiets, waar gekocht, hoeveel gekost, kzeg 'k weet niet, twas een cadeau ...

lang leve de grootstad, kan natuurlijk fout zijn maar even internet raadplegen en je weet best waar je zo een fiets kan kopen

duimen :cry:
Last edited by chrissie on Wed 09 May 2012 20:45, edited 1 time in total.
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

chrissie wrote:denk dat ik binnenkort ook nachtelijk bezoek zal krijgen

sta op straat mijn fiets te kuisen, auto komt terug (voorlicht kapot enz), in gebroken nederlands, ik ben ook op zoek naar zo een fiets, waar gekocht, hoeveel gekost, kzeg 'k weet niet, twas een cadeau ...

lang leve de grootstad, kan natuurlijk fout zijn maar even internet raadplegen en je weet best waar je zo een fiets kan kopen

duimen :cry:
één oplossing:
http://www.crosman.com/
Geen vergunning nodig; en als ge een beetje ne deftige koopt (zeker ne .22) kan je wel al eens iemand per ongeluk pijndoen.. :wink:
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

gilheuvelmans
Mountainbiker

muddyfox gravity gestolen/gevonden

Post by gilheuvelmans »

hey,

Hier in mijn straat is er vannacht een MTB gedropt, lag gewoon plat midden op de stoep, zonder slot. In tegenstelling tot de wrakken die ik normaal gezien adopteer, is dit een puntgave en precies erg dure fiets, dus veronderstel ik dat deze gestolen is en achtergelaten. Hij draagt enkele merktekens in graffiti-stijl, met witte en zwarte permanent-marker, nl. 'muddyfox' (in één woord) en 'gravity'. De rechtmatige eigenaar kan waarschijnlijk nog enkele andere details van zijn fiets herinneren, waarna hij/zij deze bij mij kan afhalen.
Icebreaker
Mountainbiker

Re: muddyfox gravity gestolen/gevonden

Post by Icebreaker »

gilheuvelmans wrote:hey,

Hier in mijn straat is er vannacht een MTB gedropt, lag gewoon plat midden op de stoep, zonder slot. In tegenstelling tot de wrakken die ik normaal gezien adopteer, is dit een puntgave en precies erg dure fiets, dus veronderstel ik dat deze gestolen is en achtergelaten. Hij draagt enkele merktekens in graffiti-stijl, met witte en zwarte permanent-marker, nl. 'muddyfox' (in één woord) en 'gravity'. De rechtmatige eigenaar kan waarschijnlijk nog enkele andere details van zijn fiets herinneren, waarna hij/zij deze bij mij kan afhalen.
Zou je hem niet beter bij de politie binnen brengen? Als de politie getipt wordt dat jij hem hebt, ben jij de dief.
gilheuvelmans
Mountainbiker

Post by gilheuvelmans »

Ik breng zo'n dingen gewoon naar het fietsendepot. Daar komt het uiteindelijk toch terecht als je hem bij de politie afzet, en het bespaart jezelf en de politie tijd en logistiek.
Post Reply