Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Ja Kurt...ook voor jou komt er een eind aan .Je hebt toch mooie weken gehad en mag nu weer terug naar de vrouw.Namens iedereen wil ik je dan toch nog een keer bedanken voor alle moeite die je dit jaar er weer in hebt gestopt.De tochten waren allemaal weer mooi en ook gezellig , wat natuurlijk ook heel belangrijk is .Je rug heeft het toch goed gehouden dit jaar ...was soms niets van te merken .Volgend jaar zullen we er weer zijn en hopen dan ook jou weer te zien .Misschien met paasverlof........we wachten nog maar rustig af .Doe rustig aan naar huis en kijk een beetje uit ...Groeten aan de vrouw.
univega
Mountainbiker

Post by univega »

bollie wrote:Ja Kurt...ook voor jou komt er een eind aan .Je hebt toch mooie weken gehad en mag nu weer terug naar de vrouw.Namens iedereen wil ik je dan toch nog een keer bedanken voor alle moeite die je dit jaar er weer in hebt gestopt.De tochten waren allemaal weer mooi en ook gezellig , wat natuurlijk ook heel belangrijk is .Je rug heeft het toch goed gehouden dit jaar ...was soms niets van te merken .Volgend jaar zullen we er weer zijn en hopen dan ook jou weer te zien .Misschien met paasverlof........we wachten nog maar rustig af .Doe rustig aan naar huis en kijk een beetje uit ...Groeten aan de vrouw.
Het is voor mij ook een plezier om met jullie samen te biken, maar toch hebben we dit jaar te weinig gedaan, door omstandigheden heb je het stuwmeer moeten missen. Volgend jaar moeten we toch terug meer actie ondernemen: Rupit-Olot. Stuwmeer-El Far-Rupit, Nuria en Barcelona en het meer van Banyoles,... :drunk:
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

univega wrote:... Volgend jaar moeten we toch terug meer actie ondernemen: Rupit-Olot. Stuwmeer-El Far-Rupit, Nuria en Barcelona en het meer van Banyoles,... :drunk:
Ik zal de onderhandelingen al starten met mijn madam ... Als we er een gecombineerde rit zoals naar het stuwmeer van kunnen maken, dan maken we misschien kans :roll:

PS Zit je verblijf in Spanje er nog niet helemaal op??
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Coyote wrote:
univega wrote:... Volgend jaar moeten we toch terug meer actie ondernemen: Rupit-Olot. Stuwmeer-El Far-Rupit, Nuria en Barcelona en het meer van Banyoles,... :drunk:
Ik zal de onderhandelingen al starten met mijn madam ... Als we er een gecombineerde rit zoals naar het stuwmeer van kunnen maken, dan maken we misschien kans :roll:

PS Zit je verblijf in Spanje er nog niet helemaal op??
Je moet het er niet extra inwrijven he, ik ben net thuis :cry:

OK, dat is dan geregeld, we maken er een gecombineerde rit van :))
jkeverh
Mountainbiker
Location: Specialized Epic TR (2020) + Cube Reaction C:62 Race(2023)

Post by jkeverh »

Ben zelf ook al enkele (3,5) weken terug :( en zie al uit naar de zomer van 2011 zo hard :bounce: zelf dat ik al mijn "To Do" ritjes aan het samenstellen ben. :-D

Daarvoor heb ik wel wat info nodig ik zie (lees) dat jullie ook richting Rupit trekken dus niet enkel lokaal blijven.
Daarmee de vraag zijn er van jullie al naar/in het Parc Naturel del Montseny gaan biken? Valt het daar mee? Zijn er uitgestippelde routes of heeft iemand enkele goeie GPS files van ginder?

ahja als misschien iemand me de link kan sturen naar de foto site (als hij klaar is), ik sta er wel nergens op maar dan kan ik ook is zien waar jullie overal geweest zijn :wink:
univega
Mountainbiker

Post by univega »

jkeverh wrote:Ben zelf ook al enkele (3,5) weken terug :( en zie al uit naar de zomer van 2011 zo hard :bounce: zelf dat ik al mijn "To Do" ritjes aan het samenstellen ben. :-D

Daarvoor heb ik wel wat info nodig ik zie (lees) dat jullie ook richting Rupit trekken dus niet enkel lokaal blijven.
Daarmee de vraag zijn er van jullie al naar/in het Parc Naturel del Montseny gaan biken? Valt het daar mee? Zijn er uitgestippelde routes of heeft iemand enkele goeie GPS files van ginder?

ahja als misschien iemand me de link kan sturen naar de foto site (als hij klaar is), ik sta er wel nergens op maar dan kan ik ook is zien waar jullie overal geweest zijn :wink:
Coyote is de man van de foto's :), maar hij heeft mijn foto's nog niet :oops:
In de omgeving van het natuurpark Montseny ben ik nog niet geweest.
Als we in de omgeving van playa gaan, dan is het gewoonlijk richting Pedralta, Fitor, Els Metges, Weerbol en ook eens langs het bos naar Tossa.
De fiets op de bus naar Olot, via Girona en dan via de oude spoorlijn afkomen, is ook een mooie trip, zonder technische hindernissen.
Een heel mooie trip is van het stuwmeer naar El Far dan naar Rupit en terug naar het stuwmeer.
De allermooiste uitdaging, maar die heb ik nog niet volledig kunnen doen, is Nuria, Van Ribes de Freser ben ik al in Nuria geraakt, maar daar was mijn zadelpen afgebroken, het vervolg van de rit is hopelijk voor volgend jaar als ik iemand vindt die mee wilt....
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Misschien iets voor het paasverlof ?kunne we hele dagen fietsen ..of is dat net iets te zwaar ?
univega
Mountainbiker

Post by univega »

bollie wrote:Misschien iets voor het paasverlof ?kunne we hele dagen fietsen ..of is dat net iets te zwaar ?
We zouden het eens moeten nazien, maar ik vrees dat er dan sneeuw ligt (2000m hoogte)
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

Voila, de foto's staan online!! 8)

Genieten maar, en voorzichtig met uw toetsenbord =P~ =P~

Ik hoop snel daar nog wat foto's te maken ... of 't is te zeggen, in de buurt ... Nuria??? Els Metges??? Olot??? :drunk:

http://www.rubelli-sport.be/ArlesImageW ... index.html
den ben
Mountainbiker

Post by den ben »

Coyote wrote:Voila, de foto's staan online!! 8)

Genieten maar, en voorzichtig met uw toetsenbord =P~ =P~

Ik hoop snel daar nog wat foto's te maken ... of 't is te zeggen, in de buurt ... Nuria??? Els Metges??? Olot??? :drunk:

http://www.rubelli-sport.be/ArlesImageW ... index.html
prachtige foto's. jullie hadden zeker een full time beroepsfotograaf mee?
Spijtig dat wij dit jaar onze reis moesten annuleren, maar volgend jaar zal ik proberen om er terug eens bij te zijn, als ik zie welke prachtige tochten jullie weer hebben gemaakt. k zal alvast blijven trainen zulle
Post Reply