Plaats hier alles met betrekking tot CUBE bikes
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
[/quote]waar kan ik een Cube dealer vinden in West-Vlaanderen of in Leuven?
ik heb vorige week een LTD3 (LX-disc) gekocht in leuven.
bij Fietsen Niclaes, op de naamse steenweg 76 in leuven!
heb em voor een zeer aantrekkelijke prijs kunnen kopen (omdat we 2 fietsen tegelijk kochten), en de service daar lijkt me ook heel goed!
heb maar een paar dagen moeten wachten voor hij geleverd werd!
na de eerste km gereden te hebben merkte ik een zeer raar geluid op als ik met men volle gewicht naar achter leunde... kben direct terug gegaan, en na een tijdje zoeken vonden ze het probleem niet direct (het was iets aan achterste schijfrem),ze hebben direct nieuw wiel, schijfrem, remklauw gestoken en alles terug afgesteld.
Met een uurtje uitstel kon ik dan toch met menne nwe bike vertrekken...
ben nu al een paar keer gaan mountainbiken en ben heel content van het fietske!
ik heb vorige week een LTD3 (LX-disc) gekocht in leuven.
bij Fietsen Niclaes, op de naamse steenweg 76 in leuven!
heb em voor een zeer aantrekkelijke prijs kunnen kopen (omdat we 2 fietsen tegelijk kochten), en de service daar lijkt me ook heel goed!
heb maar een paar dagen moeten wachten voor hij geleverd werd!
na de eerste km gereden te hebben merkte ik een zeer raar geluid op als ik met men volle gewicht naar achter leunde... kben direct terug gegaan, en na een tijdje zoeken vonden ze het probleem niet direct (het was iets aan achterste schijfrem),ze hebben direct nieuw wiel, schijfrem, remklauw gestoken en alles terug afgesteld.
Met een uurtje uitstel kon ik dan toch met menne nwe bike vertrekken...
ben nu al een paar keer gaan mountainbiken en ben heel content van het fietske!
Re: Wie?
Ik rijd er NOG niet mee maar ik heb mij in Duitsland deze week een Cube LTD5 besteld.CCR wrote:Wie rijd er hier met een recente Cube LTD5 of Reaction?
Eind deze maand mag ik deze daar ter plaatste gaan afhalen.
Niet slecht als leveringstijd.
Bevindingen zullen zekers volgen.