Damn, dat is net het weekend van de Spa Six Hours... Ik kan dus wederom nietel stevo wrote:In de toertochtsectie staat de info voor de duowedstrijd in wingles. Het gaat door de 25ste september. Moest er interesse zijn, wil ik zeker mee
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Supporteren en bidons aangeven zie ik wel zittenKristof Huyck wrote:Damn, dat is net het weekend van de Spa Six Hours... Ik kan dus wederom nietel stevo wrote:In de toertochtsectie staat de info voor de duowedstrijd in wingles. Het gaat door de 25ste september. Moest er interesse zijn, wil ik zeker mee
Deelname laat ik aan de snelle mannen over
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Ik heb het eens deftig bekeken en ik zie dat wel zitten. Ik check wel nog even met de vrouwel stevo wrote:snelle mannen? er staat toch voor toertochtrijders. Niet te bescheiden hé
Nog kandidaten ...
- TimDC
- Mountainbiker
mededeling
Ik ben serieus aan het nadenken om te stoppen met biken aangezien mijn knie maar niet wil beteren. Ik ben wel terug hard aan het trainen om nog eens door te kunnen gaan in het veldlopen. Al de goede vrienden die ik hier heb leren kennen ga ik uiteraard nog blijven terugzien, op een aprés of als ik eens een weekend heb dat het nog eens past. De laatste maanden zijn er van mijn bikeplannen maar weinig over gebleven. Spijtig maar ja kan er niet veel aan veranderen.
Voor de meesten tot in den draai hé, zal wel aan de bar zijn maar ja!
Voor de meesten tot in den draai hé, zal wel aan de bar zijn maar ja!
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
Perfect....ik zal er staanerwin.91 wrote:Zondag ga ik naar Droeshout Boerenbike.
Voor wie mee gaat stel ik voor om 8.00uur aan de watertoren met de fiets.
Laat jullie maar horen of dit ok is.