Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

zaterdag is het een familiefeestje, dan kan ik niet mee met jullie, maar ik kom de zondag nog eens buiten. Ik twijfel tussen ingelmunster (kristof niet twijfelen, ik heb die vorig jaar gekregen en die is de moeite.) ofterwel rij ik tot in Bolland, tegen Luik. Die rit krijgt ook goede kritiek. De keuze zal afhangen van het drankgebruik op 't feestje :-D
vdvalain
Mountainbiker

Post by vdvalain »

:drunk:
Last edited by vdvalain on Sat 09 Jul 2011 07:23, edited 2 times in total.
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

flaming_jakke wrote:
Kristof Huyck wrote:'k Zou zaterdag willen gaan rijden, maar voor dit weekend is het niet veel soeps qua toertochten blijkbaar :roll: Dus ga 'k waarschijnlijk een TT parcours opnieuw rijden (Ternat mss) ofwel ne bloso (Asse-Dilbeek of Kluisbergen)? Als er nog kandidaten zijn voor zaterdag te gaan biken...
ik zou zaterdag ook willen gaan rijden en had Ingelmunster in gedachten ... vorig jaar viel dat zeer goed mee :lol: Zin om mee te gaan ?
Count me in, juist absolutie van den Boss gekregen :oops: :roll:
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

VTom wrote:Voor mij geen mtb dit weekend :( zal zondag eens een toerke met koersfiets worden...als er iemand mee wil...?
Zie dat wel zitten, als het niet te vroeg is :wink:
vdvalain
Mountainbiker

Post by vdvalain »

TT Ingelmunster : (o)
Zaterdag !!!!
Gunther & Ik vertrekken in Dendermonde rond 08.00 uur , voor diegene die intresse hebben om mee te bollen kunnen we om 08.00 uur verzamelen aan het shell tankstation in Grembergen :bounce:
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

het was dus ingelmunster geworden. Ik vond het wel nogal veel baan, vooral in het tweede deel, maar door de goede samenwerking met enkele nobele onbekenden waren die baanstukken snel gepasseerd :lol: ik heb den indruk dat er dit jaar vooral minder boskes inzaten waar ze elke vierkante meter van gebruiken, maar ik heb mijn hartje kunnen ophalen op de overgebleven technische stuksken. Vooral die bermen blijven ferm. We zouden dat hier in dendermonde ook eens moeten bouwen
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

el stevo wrote:het was dus ingelmunster geworden. Ik vond het wel nogal veel baan, vooral in het tweede deel, maar door de goede samenwerking met enkele nobele onbekenden waren die baanstukken snel gepasseerd :lol: ik heb den indruk dat er dit jaar vooral minder boskes inzaten waar ze elke vierkante meter van gebruiken, maar ik heb mijn hartje kunnen ophalen op de overgebleven technische stuksken. Vooral die bermen blijven ferm. We zouden dat hier in dendermonde ook eens moeten bouwen
Die technische stukjes waren idd de max hé ... veel leut gehad !

Wat staat er volgend weekend op 't programma ? Er staan volgend weekend enkele mooie ardennenritten op de kalender, Stavelot en Rulles zijn zeker de moeite maar ik vrees dat het voor mij een niet zal lukken. Zondag zal 't eerder Wijgmaal worden voor mij ?
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Zaterdag zal ik Misschien rijden in Erwetegem, zal we zéér op gemakje zijn ze want ben nog maar weer net begonnen en wil niet forceren.
Dus wie da met nen trage apostel op de baan wil laat maar iets weten.

Liefst met allen naar daar ,tis den Benny (alpaar x met ons meegereden) zijn clubke da diene tocht organiseert. En zijn mtbers dus tocht zal wel in orde zijn!!

laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Een alternatief voor zondag, heb deze vorig jaar gereden start op den boerenbuiten,technische stukskes afgewisseld met dokkerveldwegen.
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=93460
Voor de liefhebbers van den apres tis daar ne boerenkermis met verkoop plaatselijk bier en veel ambiance achteraf!!
Spijitg da de conditie niet goed is anders was ik zeker weer naar daar afgezakt ze.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Terug uit de Ardennen se, vorige week jullie toch goed kunnen volgen in Dohan, wel met de auto mar toch, was leuk. Foto's stuur ik nog wel door.

Ik hoop ooit nog eens te kunnen fietsen, knie is na 4 inspuitingen nog steeds niet echt beter, nog altijd pijn ondanks dat het vocht en de druk iets verminderd is. Lopen mag ik vanaf deze week terug lichtjes doen, allé toch al iets. Nog een chance dat er mij hier iemand kan verzorgen nu :wink:
Post Reply