Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

flaming_jakke wrote:
TimDC wrote:Als jullie zondag zin hebben om daarna nog eens af te zakken naar Membre kom gerust af hé.

Laat wel eens iets weten dan.
Dat zal niet lukken vrees ik ... dan wordt het rap laat hé

Je zou ons beter komen aanmoedigen :drunk:
Ik ga proberen om daar ergens langs het parcours te komen. Moet dan wel ergens het routeplan kunnen vinden.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

TimDC wrote:
flaming_jakke wrote:
TimDC wrote:Als jullie zondag zin hebben om daarna nog eens af te zakken naar Membre kom gerust af hé.

Laat wel eens iets weten dan.
Dat zal niet lukken vrees ik ... dan wordt het rap laat hé

Je zou ons beter komen aanmoedigen :drunk:
Ik ga proberen om daar ergens langs het parcours te komen. Moet dan wel ergens het routeplan kunnen vinden.
Op de site vind je de gps gegevens terug van de bevoorradingen :-)
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Klein detail, ik heb geen GPS, maar heb dat ondertussen al geregeld. Komt wel goed.
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

Wie morgen naar Boom wil gaan, afspraak om 8u aan "De Man" :bounce:
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

Eagle Stijn wrote:Wie morgen naar Boom wil gaan, afspraak om 8u aan "De Man" :bounce:
Doe de groeten aan diene van bikeboutique! Als je een fiets van hem test, moet je zien dat alles wel goe vast staat (vooral het stuur) :evil: ](*,)
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

hey, ik ga ook in boom rijden, maar ik moet zeker om 12uur thuis zijn. Ik vertrek dan ook vroeger. In ieder geval veel plezier daar!
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

'k Zou zaterdag willen gaan rijden, maar voor dit weekend is het niet veel soeps qua toertochten blijkbaar :roll: Dus ga 'k waarschijnlijk een TT parcours opnieuw rijden (Ternat mss) ofwel ne bloso (Asse-Dilbeek of Kluisbergen)? Als er nog kandidaten zijn voor zaterdag te gaan biken...
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Kristof Huyck wrote:'k Zou zaterdag willen gaan rijden, maar voor dit weekend is het niet veel soeps qua toertochten blijkbaar :roll: Dus ga 'k waarschijnlijk een TT parcours opnieuw rijden (Ternat mss) ofwel ne bloso (Asse-Dilbeek of Kluisbergen)? Als er nog kandidaten zijn voor zaterdag te gaan biken...
ik zou zaterdag ook willen gaan rijden en had Ingelmunster in gedachten ... vorig jaar viel dat zeer goed mee :lol: Zin om mee te gaan ?
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

flaming_jakke wrote:ik zou zaterdag ook willen gaan rijden en had Ingelmunster in gedachten ... vorig jaar viel dat zeer goed mee :lol: Zin om mee te gaan ?
OK ja, voor mij is dat goed dan. Ik dacht ivm Ingelmunster: niet bij de deur en waarschijnlijk toch geen interessant parcours. Maar feitelijk heb ik behalve Koksijde nog niet in West-Vlaanderen gereden, dus dat zijn misschien gewoon vooroordelen :-)
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Voor mij geen mtb dit weekend :( zal zondag eens een toerke met koersfiets worden...als er iemand mee wil...?
Post Reply