opitterbos trackjes
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
Lei, voor zo ver ik me nu voel zal het niks worden. Ik zit al enkele weken met een vervelende lage rugpijn, ontstaan na een stomme foute beweging. Ik zit wel dagelijks op de trimfiets maar die houding is meer rechtop. Morgen doe ik een testje op de mtb. Als dat lukt kom ik zeker. zo niet passeer ik misschien opnieuw met het fototoestel
-
leikepej
- Mountainbiker
Hallo Rene, fijn dat ik nog eens wat van je hoor, ben deze week 3 keer daar op jou parcours gaan rijden en het is echt fantastisch dat we daar langs kunnen rijden, dat heb je trouwens vorige keer al gezien aan de positieve reacties.Het ligt er zeer goed bij en ik heb een gedeelte achter de kiezelgroeve erbij genomen. Indien je niet kan biken dan zou ik het zeer fijn vinden als je net als vorig jaar met de camera op jou parcours wat beelden schiet. Ik zal ze dan bij jou weer komen ophalen. Alvast bedankt en veel beterschap met je rug.
Leon.
Leon.
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
Die lage rug houdt me al paar uurtjes wakker helaas. Het is nu even voor zeven en ik zit al aan de pc. Het ziet er niet goed uit voor de fotografie, maar als het betert zal ik zeker op post zijn en wat actiekiekjes maken!
-
leikepej
- Mountainbiker
Beste "Glimburger ik heb gistermorgen naar je uitgekeken op jou parkoer daar maar ik heb je niet gezien, en nu je de mazout met de jerry kan moet gaan halen zal het nog wel effe duren voor we je daar nog eens zien.
Laat je maar goed soigneren van de vrouw zodat je snel weer opduikt op je parkoer voordat de jager zijn tenten daar weer opslaat.
Leon.
Laat je maar goed soigneren van de vrouw zodat je snel weer opduikt op je parkoer voordat de jager zijn tenten daar weer opslaat.
Leon.
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
Neeje, den deze stookt met gas uit de pijplijn! Het is hier erg smalletjes... Volgens mij is Johan op vakantie vertrokken naar Thailand... Het is maar een beetje schaafwonde...
Zondagavond heeft mijn rug een sauna-avond gekregen én een massage van zo'n geoefende madam. Het gaat al beter maar het is gewoon kwestie van rust. Het is niet de rug maar een aanhechtingsspier die ervoor zorgt dat je je been kan tillen/strekken. Pure verrekking dus, alleen zit ik er al even mee en helpen zalfjes en sprays niks, nada.
Jammer dat ik er niet kon zijn. Rust ging voor. Als ik met camera en zo zou zijn gaan wandelen dan zou ik meteen weekje herstel verliezen. Next time better.
Zondagavond heeft mijn rug een sauna-avond gekregen én een massage van zo'n geoefende madam. Het gaat al beter maar het is gewoon kwestie van rust. Het is niet de rug maar een aanhechtingsspier die ervoor zorgt dat je je been kan tillen/strekken. Pure verrekking dus, alleen zit ik er al even mee en helpen zalfjes en sprays niks, nada.
Jammer dat ik er niet kon zijn. Rust ging voor. Als ik met camera en zo zou zijn gaan wandelen dan zou ik meteen weekje herstel verliezen. Next time better.
Als je er last van blijft hebben mss eens naar een kinesist gaan ?
Ik had vorig jaar een gelijkaardig probleem en die heeft me goed kunnen helpen. Met een soort elektroschokjes en massages en die geeft u ook wat oefeningen mee die je thuis kan doen.
Zeker rusten in een zetel is eigenlijk af te raden....
Grtz
Ik had vorig jaar een gelijkaardig probleem en die heeft me goed kunnen helpen. Met een soort elektroschokjes en massages en die geeft u ook wat oefeningen mee die je thuis kan doen.
Zeker rusten in een zetel is eigenlijk af te raden....
Grtz
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
in samenspraak met kokhalzo, meetebaa.com en graaipunt.bèèè heb ik zonet beslist dat in 2012 ook d eopitterbospaadjes gratis blijven. Allen als mijne hark het begeeft in het komende seizoen zal er een collectebus geplaatst worden op ene nog nader te bepalen geotag plekje.
Mag ook eens goed nieuws zijn hé.
Mag ook eens goed nieuws zijn hé.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Ik dacht dat we een kot met péage daar gingen opstellen??? En nu is dit gratis ?
Of alleen voor de TT en Marathon...Daar is juist veel geld te verdienen in korte tijd ...
Of alleen voor de TT en Marathon...Daar is juist veel geld te verdienen in korte tijd ...
-
leikepej
- Mountainbiker
Peage in de bos door de vos, dat zou nogal wat zijn, de jager, oeioei , zou die de vriend van de vos worden of hem wegjagen(schieten).
Rene ben je terug aan het biken, laat mij iets weten dan spreek ik eens iets met je af voor onze zomertocht. Op ons plan staan ook wegen achter het itterdal waar we vroeger doorreden. Ik kan daar eventueel enkele km. bij inlassen.
Leon
Rene ben je terug aan het biken, laat mij iets weten dan spreek ik eens iets met je af voor onze zomertocht. Op ons plan staan ook wegen achter het itterdal waar we vroeger doorreden. Ik kan daar eventueel enkele km. bij inlassen.
Leon