zet hier UW krom stuur op :)
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Re: zet hier u krom stuur op
tja, niet moeilijk hoor, decals aanbrengen en vernislaagje erover en het is opnieuw gefixed. maar als ge natuurlijk liever nen all-black ziet...
daarom vind ik mijn eigen machien zo geslaagd. is een all-black in het mat, maar toch staan de decals er ook op in het mat zwart. die vallen daardoor bijna niet op en de mensen weten meteen dat het geen chinees is
daarom vind ik mijn eigen machien zo geslaagd. is een all-black in het mat, maar toch staan de decals er ook op in het mat zwart. die vallen daardoor bijna niet op en de mensen weten meteen dat het geen chinees is
Headshot wrote:dan rijd ge met een speci en denk iedereen dat het een chinees is![]()
![]()
Ik vind dat het belangrijker is dat hij zich goed voelt op zijn (top)fiets zonder dat hij daarvoor verplicht gratis reclame voor Speci moet maken. Knappe fiets! Toch?
- Joe Katsjoe
- Mountainbiker
Post by Joe Katsjoe »
Headshot wrote:dan rijd ge met een speci en denk iedereen dat het een chinees is![]()
![]()
Liever zo dan net anders om
(met ne chinees rijden en doen alsof het een Specialized is
door er enkele speci decals op te plakken )
Joe Katsjoe wrote:Headshot wrote:dan rijd ge met een speci en denk iedereen dat het een chinees is![]()
![]()
Liever zo dan net anders om
(met ne chinees rijden en doen alsof het een Specialized is
door er enkele speci decals op te plakken )
Da denk ik.
Ferm freemke, zou er die Bike Inn stickers ook nog afhalen als 't de mijne zou zijn.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
- Josy
- Mountainbiker
Ter vervanging van m'n 2011 Sworks Roubaix
(slechte foto maar je heb toch een idee...)
2013 Secteur Sport

(slechte foto maar je heb toch een idee...)
2013 Secteur Sport