Trek-FuelEX-meeting: komt er nen bis????
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Enne, de Redoute, kunde daar nie langs een wortelafdaling afkassen? Meen te weten dat we dat ooit gedaan hebben, alleen toen kwamen er nen hoop quads langs daar omhoog gehotst en gebotst, tricky business!
Ik heb twee routes gemaakt.
Route 1 is 35km en gaat rond de 1000hm hebben.
Route 2 is 25km en telt 720 hm.
Beide routes hebben de eerste 10km gemeenschappelijk. Aan de Ninglispo kunnen we beslissen of we 25 of 35km gaan maken. Het eerste stuk is een goede indicatie over hoe de rest van het parcour er zal uitzien. Is de groep sterk genoeg dan kunnen we voor de 35km gaan. Is er iemand die het moeilijk heeft dan nemen we de 25km. Wie wil kan achteraf nog een luske rijden.
Wie de tracks wil hebben, mail even naar susxt at telenet.be Ik stuur ze sowiezo al door naar Farmer en Dflamant.
Beide routes hebben de eerste 10km gemeenschappelijk. Aan de Ninglispo kunnen we beslissen of we 25 of 35km gaan maken. Het eerste stuk is een goede indicatie over hoe de rest van het parcour er zal uitzien. Is de groep sterk genoeg dan kunnen we voor de 35km gaan. Is er iemand die het moeilijk heeft dan nemen we de 25km. Wie wil kan achteraf nog een luske rijden.
Wie de tracks wil hebben, mail even naar susxt at telenet.be Ik stuur ze sowiezo al door naar Farmer en Dflamant.
Die wortelafdaling zit in route 2 als we het over dezelfde afdaling hebben.farmer/cowboy wrote:Enne, de Redoute, kunde daar nie langs een wortelafdaling afkassen? Meen te weten dat we dat ooit gedaan hebben, alleen toen kwamen er nen hoop quads langs daar omhoog gehotst en gebotst, tricky business!
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
stuur mij de tracks ook maar, ge hebt mijn email normaalSusXT wrote:Ik heb twee routes gemaakt.
Die wortelafdaling zit in route 2 als we het over dezelfde afdaling hebben.farmer/cowboy wrote:Enne, de Redoute, kunde daar nie langs een wortelafdaling afkassen? Meen te weten dat we dat ooit gedaan hebben, alleen toen kwamen er nen hoop quads langs daar omhoog gehotst en gebotst, tricky business!
kunnen ook opsplitsen, als ik het haal (wat ik zeker ga proberen) wil ik de groep wel leiden op de 35km
zou het zot vinden om zo ver te rijden en dan maar 25km te doen
- mtbikerke
- Mountainbiker
- Location: Liteville 301/Venge Pro/Roubaix S-Works/Rocky Mountain Vertex en Instinct
Fuel EX
Hallo,
gaat alles nog door aanstaande zondag?
Kan er nog een deelnemer bij?
Je mag de track altijd doormailen naaar frank.croes@gmail.com
Thnx,
Frank
gaat alles nog door aanstaande zondag?
Kan er nog een deelnemer bij?
Je mag de track altijd doormailen naaar frank.croes@gmail.com
Thnx,
Frank
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Mijn deelname wordt onzeker
Hoop dat de aandenkens van Trek tijdig toekomen zodat ik ze naar Sus kan brengen, komen ze niet op tijd dan hoop ik maar een bismeeting binnenkort 
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
ik hoop eigenlijk ook op een bismeeting, gaat zondag regenen en na de regen van afgelope week gaat het er echt vettig bijliggen daar, op mijn verkenning was het al nat en had toen belange niet zoveel geregendfarmer/cowboy wrote:Mijn deelname wordt onzekerHoop dat de aandenkens van Trek tijdig toekomen zodat ik ze naar Sus kan brengen, komen ze niet op tijd dan hoop ik maar een bismeeting binnenkort
Mij maakt niet uit of het uitgesteld wordt, maar ik kan begrijpen dat wie hier speciaal verlof voor heeft genomen dit niet graag uitgesteld ziet. Ik ga er dus zijn. Een nieuwe datum zoeken waarop iedereen kan gaat ook niet simpel zijn, zeker nu velen op verlof gaan. Een tweede meeting kan ook altijd, maar dan mag iemand anders het organiserenHeadshot wrote:ik hoop eigenlijk ook op een bismeeting, gaat zondag regenen en na de regen van afgelope week gaat het er echt vettig bijliggen daar, op mijn verkenning was het al nat en had toen belange niet zoveel geregendfarmer/cowboy wrote:Mijn deelname wordt onzekerHoop dat de aandenkens van Trek tijdig toekomen zodat ik ze naar Sus kan brengen, komen ze niet op tijd dan hoop ik maar een bismeeting binnenkort
Wie gaat er zondag nog komen? Niet dat ik daar alleen sta te koekeloeren
Ik heb iedereen die zich in het verleden heeft opgegeven een standaard-pb gestuurd.