Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!!! En is naar verluid in't kader van een goed doel : "kom op tegen kanker".StrammerMax wrote: Misschien moesten wij maar eens meedoen aan het Opwijks mountainbike-kampioenschap! Straf in bergaf zou mij nog afgaan! Zolang het maar niet te steil is!
Maar da parcours dat ze voorstellen is wel zo plat als ne pannenkoek.
Den bergaf zal tijdens den après moeten doorgaan met ons huismerk : "blaff"....
Chocoladefabriek, Callebaut in Wieze, maakt ondertussen deel uit van een multinational !StrammerMax wrote: Was daar nergens in de buurt een chocoladefabriek van Callebaut? .....Het zal daar wel mooi zijn en helemaal anders dan bij ons! En in de buurt van Opwijk, is daar soms een toertocht in de loop van 't jaar? Dan kan ik daar eens gaan rijden en me er nadien iets bij voorstellen! Ja, door dat mountainbiken kom ik op plaatsen waar ik anders van m'n leven niet zou gekomen zijn! Maar het is natuurlijk altijd een eind rijden en dus 's zondags nog vroeger uw nest uit moeten!
In Mazenzele (deelgemeente van Opwijk) is er ieder jaar een TT - de Daan TT, eind april. Via de zoekmachine van't forum kunt ge de (goeie) commentaren van vorige edities lezen.
In jullie buurt zijn wij nog nooit geweest - enkel al eens in Mol en Herentals gaan biken.
Inderdaad, gaan biken op tot dan doe "onbekende" plaatsen is genieten !
Wij hebben zo al een goeie verbroedering achter de rug met een andere club.
Zij hebben ons hun streek getoond - volgende maand gaat bij ons de "terugwedstrijd" door.
Ik meen wij wel ergens te herinneren dat er bij jullie een befaamde "nigt-bike" is....?