Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

StrammerMax wrote: Misschien moesten wij maar eens meedoen aan het Opwijks mountainbike-kampioenschap! Straf in bergaf zou mij nog afgaan! Zolang het maar niet te steil is!
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!!! En is naar verluid in't kader van een goed doel : "kom op tegen kanker".
Maar da parcours dat ze voorstellen is wel zo plat als ne pannenkoek.
Den bergaf zal tijdens den après moeten doorgaan met ons huismerk : "blaff".... :-D :-D :-D
StrammerMax wrote: Was daar nergens in de buurt een chocoladefabriek van Callebaut? .....Het zal daar wel mooi zijn en helemaal anders dan bij ons! En in de buurt van Opwijk, is daar soms een toertocht in de loop van 't jaar? Dan kan ik daar eens gaan rijden en me er nadien iets bij voorstellen! Ja, door dat mountainbiken kom ik op plaatsen waar ik anders van m'n leven niet zou gekomen zijn! Maar het is natuurlijk altijd een eind rijden en dus 's zondags nog vroeger uw nest uit moeten! :wink:
Chocoladefabriek, Callebaut in Wieze, maakt ondertussen deel uit van een multinational !

In Mazenzele (deelgemeente van Opwijk) is er ieder jaar een TT - de Daan TT, eind april. Via de zoekmachine van't forum kunt ge de (goeie) commentaren van vorige edities lezen.
In jullie buurt zijn wij nog nooit geweest - enkel al eens in Mol en Herentals gaan biken.
Inderdaad, gaan biken op tot dan doe "onbekende" plaatsen is genieten !
Wij hebben zo al een goeie verbroedering achter de rug met een andere club.
Zij hebben ons hun streek getoond - volgende maand gaat bij ons de "terugwedstrijd" door.

Ik meen wij wel ergens te herinneren dat er bij jullie een befaamde "nigt-bike" is....?
Last edited by crash biker on Mon 16 Feb 2009 22:14, edited 2 times in total.
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Ola wa is da hier allemaal ....

Dieje befaamde night-bike. ? Is da van onze club da ge bedoeld of omstreken? :p
Want van onze club is altij opt einde vant jaar. das net voorbij. Was de 26ste dec...

Vant weekend wordt het voor mij : Essen Wildert... Dus als iemand zin he. Kwacht wel nimeer :p. Moet er iemand afrijden.
In achterbroek al beter gereden dus nu moet da enkel beter worden ;-). Da zij nu mar is in men gat hangt :D.

Groete,

Les
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Parrots participate in Upwikes Mountainbike Championship?

Post by StrammerMax »

crash biker wrote:In Mazenzele (deelgemeente van Opwijk) is er ieder jaar een TT - de Daan TT, eind april.
Opwijks kampioenschap mountainbike: zondagnamiddag 10 mei 2009 met kidstoer, rit voor solorijders van 45 minuten en estafette voor teams van 3 bikers gedurende 1 uur. Is dat niks voor de Papegaaien? Groepje jonge Papegaaien en groepje oude vogels? Is er een prijs voorzien voor de grootste kluns? De enige nabije alternatieven die dag zijn een TT in Poederlee en een TT in Herselt (Blauberg). Rijden ze op zo'n manifestaties echt om te winnen, of is dat recreatief? In het eerste geval zouden ze zich wel eens kunnen ergeren aan een zich tegen een traag tempo op de singletracks voortschrijdende oude taaie gaai!

Toertocht in Opwijk-Mazenzele: zondag 26 april 2009. Met gratis binnenband! Hebt ge die nodig tijdens de rit? :lol: Afstanden van 30-50-80 km! :P Topic van vorig jaar vind je hier. Blijkbaar wel wat gekrakeel over het te snel sluiten van bevoorradingen, maar ik heb het maar zeer diagonaal gelezen! Alternatieven die dag: Mol-Gompel, Tongerlo en Aarschot. 51 autokilometers naar ginder, dik halfuurtje rijden! Lijkt aanlokkelijk! Te onthouden! Wil wel eens kennismaken met het Opwijk van de Strafinbergafmannen! Decker? Gaaien?

Als die chocoladefabriek in Wieze is, dan moet ik ze volgens de kaart 2 jaar geleden zijn tegengekomen op de toertocht in Lebbeke (Lebbeekse fietshappening), op 19 augustus 2007. Aan het einde van die toer "overhoop" gereden door een auto, op luttele 10 minuten van de aankomst! And I could kiss my first mountainbike goodbye! Ik zal het nooit vergeten omdat, toen ik aan de aankomst naast m'n kapotte bike m'n wonden zat te likken, ik een sms-je kreeg van m'n maat dat z'n vierde kindje geboren was! Klopt nog ook! Staat genoteerd in m'n mountainbike-dagboek! Het was in Wieze! Is dat het Wieze dat bekend is van de "oktoberfeesten"? Belg, als dat zo is, dan is dat iets voor u jongen! En dan heb ik het niet over de chocolade! :lol: Klik hier voor Wieze en voor Opwijk voor een leske aardrijkskunde van de Strammer!
crash biker
Mountainbiker

Re: Parrots participate in Upwikes Mountainbike Championship

Post by crash biker »

StrammerMax wrote: Rijden ze op zo'n manifestaties echt om te winnen, of is dat recreatief? In het eerste geval zouden ze zich wel eens kunnen ergeren aan een zich tegen een traag tempo op de singletracks voortschrijdende oude taaie gaai!
Den 1e keer dat er zoiets georganiseerd wordt........onder het motto amusement en "leute voor de meute" !!!
Singletracks..... #-o #-o zullen moeten geïmporteerd worden, vrees ik.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Ik heb het De Crazy Crashers Café De Papegaai Bike Team (wij dragen noodgedwongen allemaal truitjes XXXXXXXXXL en het aantal leden is omgekeerd evenredig met de lengte van de clubnaam) per mail op de hoogte gebracht van wat er in Opwijk te beleven zal zijn. Eens benieuwd of de interesse opgewekt geworden geweest is! :wink:
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Teveel tekst jong :p. Hebt ge geen samenvatting? :D
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

???
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Sorry Strammer,

Ik heb juist mijn auto verkocht en moet met een kleinere naar mijn broer, aangezien ik grote stukken moet meenemen kan ik mijn fiets niet meepakken, dus kan het voormij niet doorgaan spijtig. Volgende weekend beter
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Kwets hem nog wat nidecker!!! :'(. :p

I'm a freak!
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Wat bedoel je Trotsebelg ??????
Post Reply