Ik begin toch te denken dat koersen de hersenen aantast... hoe stom kun je nu zijn als je weet dat je zo nauw in de gaten gehouden word.den mountenbiker wrote:Heb het daarnet gehoord op het nieuws![]()
Boonen opnieuw betrapt op cocaïnegebruik
http://www.sporza.be/cm/sporza/wielrennen/090509_boonen
Tom Boonen betrapt op cocaine
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- King of the Hill
- Mountainbiker
- FantaDHrider
- Mountainbiker
- LuckyIron
- Mountainbiker
verslaafd denk ik niet, dan moesten ze hem al de vorige keren ook betrapt hebben...'t zal wel ni den eerste keer zijn dat hem dit jaar gecontroleerd wordt.Dummy wrote:of verslaafd?kiwi_x wrote:stom stom stom tom hoe dom kan je nu zijn blijf van die lijntjes af vrij simpel krijg hem niet genoeg voldoening van te winnen dat hem op een ander moet gaan zoeken .
![]()
![]()
mja
gewoon niet kunnen weerstaan...
hij lapt de wet aan zijn laars, voor de tweede keer
cocaïnegebruik is ook puur moreel niet te verantwoorden, op geen enkele manier, wegens verslavend en schadelijk, zeker niet voor een sportman met voorbeeldfunctie
hij moet de maximumstraf krijgen die er op cocaïnegebruik staat in België, ik weet niet wat die straf bedraagt, maar als 't pakweg 6 maanden cel inhoudt, dan is dat zo
daar bovenop moet nog een zware sportieve straf komen, vanwege zijn ploeg en eventueel organisatoren van wedstrijden (de bond, uci, kan dat niet denk ik)
cocaïnegebruik is ook puur moreel niet te verantwoorden, op geen enkele manier, wegens verslavend en schadelijk, zeker niet voor een sportman met voorbeeldfunctie
hij moet de maximumstraf krijgen die er op cocaïnegebruik staat in België, ik weet niet wat die straf bedraagt, maar als 't pakweg 6 maanden cel inhoudt, dan is dat zo
daar bovenop moet nog een zware sportieve straf komen, vanwege zijn ploeg en eventueel organisatoren van wedstrijden (de bond, uci, kan dat niet denk ik)