Tom Boonen betrapt op cocaine

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
JurgenG
Mountainbiker

Post by JurgenG »

den mountenbiker wrote:Heb het daarnet gehoord op het nieuws :-?

Boonen opnieuw betrapt op cocaïnegebruik

http://www.sporza.be/cm/sporza/wielrennen/090509_boonen
Ik begin toch te denken dat koersen de hersenen aantast... hoe stom kun je nu zijn als je weet dat je zo nauw in de gaten gehouden word. #-o #-o #-o
King of the Hill
Mountainbiker

Post by King of the Hill »

Dit was het dan voor Boonen, jammer.

Game over... #-o
kiwi_x
Mountainbiker

Post by kiwi_x »

stom stom stom tom hoe dom kan je nu zijn blijf van die lijntjes af vrij simpel krijg hem niet genoeg voldoening van te winnen dat hem op een ander moet gaan zoeken .

#-o #-o

mja [-X
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Hij doet zijn best om de Giro en de Tour te kunnen skippen, zal niet graag meer rondes rijden zeker? :wink:
FantaDHrider
Mountainbiker

Post by FantaDHrider »

Image
Dummy
Mountainbiker

Post by Dummy »

kiwi_x wrote:stom stom stom tom hoe dom kan je nu zijn blijf van die lijntjes af vrij simpel krijg hem niet genoeg voldoening van te winnen dat hem op een ander moet gaan zoeken .

#-o #-o

mja [-X
of verslaafd?
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

Dummy wrote:
kiwi_x wrote:stom stom stom tom hoe dom kan je nu zijn blijf van die lijntjes af vrij simpel krijg hem niet genoeg voldoening van te winnen dat hem op een ander moet gaan zoeken .

#-o #-o

mja [-X
of verslaafd?
verslaafd denk ik niet, dan moesten ze hem al de vorige keren ook betrapt hebben...'t zal wel ni den eerste keer zijn dat hem dit jaar gecontroleerd wordt.

gewoon niet kunnen weerstaan...
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Ik vind het toch weer eigenaardig,de Ronde begint binnenkort en nu weer pakken ze hem!
Het blijft wel jammer dat hij zich zo laat gaan,maar ach er zijn er zovele.
Voorbeeldfunctie:dat vind ik domme praat,politiekers die liegen en bedriegen is veel erger.
Stom tommeke

[-X
kiwi_x
Mountainbiker

Post by kiwi_x »

ik weet dat cocaïne maar 7 dagen in het lichaam is terug te vinden. Dwz dat hij ofwel net voor de RVV of tussen de RVV en PR gezondigd heeft. Niet buiten seizoen dus.
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

hij lapt de wet aan zijn laars, voor de tweede keer

cocaïnegebruik is ook puur moreel niet te verantwoorden, op geen enkele manier, wegens verslavend en schadelijk, zeker niet voor een sportman met voorbeeldfunctie

hij moet de maximumstraf krijgen die er op cocaïnegebruik staat in België, ik weet niet wat die straf bedraagt, maar als 't pakweg 6 maanden cel inhoudt, dan is dat zo

daar bovenop moet nog een zware sportieve straf komen, vanwege zijn ploeg en eventueel organisatoren van wedstrijden (de bond, uci, kan dat niet denk ik)
Post Reply