Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Nico_1977
Mountainbiker

Post by Nico_1977 »

Dat ze hem maar gewoon thuis laten als em toch niet voor de belgische ploeg wil rijden.
Kijken of em volgend jaar nog zo er over denkt.

Allez.. das mijn gedacht er over..
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

Blijkbaar is Niels een woelwater met een grote bek, een uitspraak over de Ronde van Frankrijk ; banden wat hard blazen en je wordt meegezogen met t peleton,... en er waren er nog meer. Zijn heel erg ongelukkig. Blijkbaar denkt hij dat hij alles mag zeggen. Deze late puber zal nog veel met zijn kopke tegen de muur moeten lopen voordat hij wijzer zal worden volgens mij.
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

Zulke uitspraken houden er wat leven in :bounce: :bounce:
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

frawiwi wrote:Blijkbaar is Niels een woelwater met een grote bek, een uitspraak over de Ronde van Frankrijk ; banden wat hard blazen en je wordt meegezogen met t peleton,... en er waren er nog meer. Zijn heel erg ongelukkig. Blijkbaar denkt hij dat hij alles mag zeggen. Deze late puber zal nog veel met zijn kopke tegen de muur moeten lopen voordat hij wijzer zal worden volgens mij.
Dat werd helemaal uit de context gerukt.
In het interview stond:
-Wat is het verschil tussen wielrennen & cyclo X
N.A.: Bij veldrijden moet je veel meer zelf bepalen(bandenkeuze, wielen,...)
Bij wielrennen wordt de fiets met 8bar uit de camion gerold en als je goed getraind hebt zou je mee moeten kunnen.

Zo lijkt het al wat beter hé.
Hij zegt ook gewoon hoe het is, iedereen rijdt daar op het WK toch voor zijn eigen ploeg.
Toen vervecken won: Welles mocht het gat niet dichtrijden.
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Vandaag in op de site van sportwereld een uitspraak van Nys: "Lars Boom probeert iedereen nerveus te krijgen voor het WK en hij slaagt er nog in ook!"

Ewel ik denk aan de koersen van de laatste weken te zien, z'n uitspattingen over de ziekte van Klaas gisteren op een andere sportsite, naar ik gehoord (niet gezien want ik heb gene VT4 hier) heb z'n vreemde gedragingen in cross van Diegem (beetje gebaren maken, vreemd koersen, risico's nemen voor enkele punten)en dan vandaag de reacties op Niels z'n uitspraak en dus de tactiek van Boom dat er hier maar ene echt nerveus is naar dat WK toe ze!

Een Wellens, een Pauwels, een Vanthourenhout, een Vantornhout, een Albert (uitspraak over simunek was toen ie zelf niet meer geloofde in eigen WK) of anderen hoor je niet klagen en zagen over de rest!

Of zijn er daar andere meningen over vanuit het thuisland? (Ik kan niet alles tot in de puntekes volgen) :wink:
Nico_1977
Mountainbiker

Post by Nico_1977 »

Ruben S. wrote: Toen vervecken won: Welles mocht het gat niet dichtrijden.
Da zijn dan ook 2 belgen , logisch vind ik dan dat de belg het gat niet dicht mag rijden als den andere weg is..

Den albert was beter op zijne mond gevallen i.p.v. zijn milt. Dan deed em te minste niet van die domme uitspraken..
Misschien eens een cursus mediatraining gaan volgen ...
#-o
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

ik vind dit allemaal erg overdreven,denk maar aan Nys Groenendaal, Nys liet hem ook rijden en dan blijten achteraf samen met Mario op het podium.
Geloven jullie nu echt dat bv Bart Wellens weg is, Nys er NIET zal achter rijden?Die rijdt al 10 jaar tegen Bart, waarom zou hij dan gaan werken voor BArt.
ELk kampioenschap, elke rit zie ik het liefst ieder voor zich.
Dan heb je achteraf geen gebleit van bv:kvond het jammer dat vervecken weg was want ik had superbenen maar mocht er niet achter gaan.
Wel, zulke commentaren wil ik ni horen, ben je goed? voel je je goed? rijd er dan voor,lukt het niet en een Hollander of Tsjech of chinees gaat met de trui lopen, so what?
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

Nico_1977 wrote:
Ruben S. wrote: Toen vervecken won: Welles mocht het gat niet dichtrijden.
Da zijn dan ook 2 belgen , logisch vind ik dan dat de belg het gat niet dicht mag rijden als den andere weg is..

Den albert was beter op zijne mond gevallen i.p.v. zijn milt. Dan deed em te minste niet van die domme uitspraken..
Misschien eens een cursus mediatraining gaan volgen ...
#-o
Nys deed wel moeite.

@ yajop: groot gelijk.
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

yajop wrote:ik vind dit allemaal erg overdreven,denk maar aan Nys Groenendaal, Nys liet hem ook rijden en dan blijten achteraf samen met Mario op het podium.
Geloven jullie nu echt dat bv Bart Wellens weg is, Nys er NIET zal achter rijden?Die rijdt al 10 jaar tegen Bart, waarom zou hij dan gaan werken voor BArt.
ELk kampioenschap, elke rit zie ik het liefst ieder voor zich.
Dan heb je achteraf geen gebleit van bv:kvond het jammer dat vervecken weg was want ik had superbenen maar mocht er niet achter gaan.
Wel, zulke commentaren wil ik ni horen, ben je goed? voel je je goed? rijd er dan voor,lukt het niet en een Hollander of Tsjech of chinees gaat met de trui lopen, so what?
=D> =D> =D>
cavani
Mountainbiker

Post by cavani »

Albert heeft gewoon het lef te zeggen wat de anderen denken,en even goed ook zullen doen!
Wat een gezever over een uitspraak.Jongens toch,dat brengt juist wat leven in de brouwerij!
Het moeten niet allemaal postkaarten zijn hé.
Post Reply