Zelfde probleem heb ik ook. Ik weet nog niet wat te doen. Wat me wel opvalt is dat de ontvangs ook niet uitstekend genoemd wordt in MB.fcb wrote:Na de TT in okselaar stonden op men Edge 500 hoogtemeters , als ik de tocht inlaadt in de Garmin Training Center had ik er bijna 550 , en in Motion Based zelfs 850 .
Heeft hier nog al iemand die ervaring ?
Garmin Edge305 (PRODUCTTEST)
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
-
Sjef
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Jekyll 1000 SL (=> 3000) Mono Mini, X-Max XL
- fcb
- Mountainbiker
De ontvangst heb ik geen probleem mee : GPS Signal Quality Excellent Corrections DisabledSjef wrote:Zelfde probleem heb ik ook. Ik weet nog niet wat te doen. Wat me wel opvalt is dat de ontvangs ook niet uitstekend genoemd wordt in MB.fcb wrote:Na de TT in okselaar stonden op men Edge 500 hoogtemeters , als ik de tocht inlaadt in de Garmin Training Center had ik er bijna 550 , en in Motion Based zelfs 850 .
Heeft hier nog al iemand die ervaring ?
Nu heb ik het in de ngi kaarten nog eens ingevoerd en heb ik nog 418 meter
We gaan ferm na beneden
-
gian-claudio
- Mountainbiker
Post by gian-claudio »
Welke GPS soft heb jij? Ik heb nu de versie 3.1 en voor GPS de versie 2.9, en ik heb geen problemen met de satellieten ontvangst.
Toestel "on" +/- 30 sec wachten en klaar voor de rit
-
Sjef
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Jekyll 1000 SL (=> 3000) Mono Mini, X-Max XL
Is er ook nog een verschil tussen de GPS en andere software? Ik weet dat ik firmware versie 3.10 heb. De GPS zou ik niet weten. Ik heb via de instant updater de laatste versies geinstalleerd, dus volgens mij van beide de nieuwste.gian-claudio wrote:Welke GPS soft heb jij? Ik heb nu de versie 3.1 en voor GPS de versie 2.9, en ik heb geen problemen met de satellieten ontvangst.
Ik heb hem al meerdere keren flink de tijd gegeven (half uur) om satellieten te vinden, maar er komt niks door...
-
gian-claudio
- Mountainbiker
Post by gian-claudio »
Ga in "hoofdmenu" dan "instellingen" dan "systeem" dan "algemeen" en dan naar beneden "over Edge" en daar jij kan lezen "software versie 3.10 en GPS ..."
Een andere oplossing opnieuw 3.10 installeren.
Een andere oplossing opnieuw 3.10 installeren.
- TRAPPELEROS
- Mountainbiker
Edge 305 doet helemaal niets meer !!
Post by TRAPPELEROS »
Hallo,
weet er iemand hoe je een full reset kan uitvoeren op een Garmin Edge 305. Van de ene dag op de andere laadt hij niet meer op en geeft hij geen teken van leven meer. Aansluiten op pc is geen optie want ook daar wordt hij niet meer herkend !!
weet er iemand hoe je een full reset kan uitvoeren op een Garmin Edge 305. Van de ene dag op de andere laadt hij niet meer op en geeft hij geen teken van leven meer. Aansluiten op pc is geen optie want ook daar wordt hij niet meer herkend !!