en ik dat strx daar ook voorbij ga komen
Allezins wens ik uwe collega spoedig herstel toe
Overijse - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Ik ben daar deze morgen ook gepasseerd.
Het stemt toch wel eens tot nadenken, als men vanop een off road gedeelte terug de openbare weg opdraait...
Ik ben vorig jaar zelf ook aangereden in Tervuren, op het fietspad nadat ik van het zonië¨nwoud kwam, en sindsdien ben ik toch wel een pal voorzichtiger (en onzekerder) geworden.
Spoedig succes voor de ongelukkige !
Het stemt toch wel eens tot nadenken, als men vanop een off road gedeelte terug de openbare weg opdraait...
Ik ben vorig jaar zelf ook aangereden in Tervuren, op het fietspad nadat ik van het zonië¨nwoud kwam, en sindsdien ben ik toch wel een pal voorzichtiger (en onzekerder) geworden.
Spoedig succes voor de ongelukkige !
- LuckyIron
- Mountainbiker
Ik meld dit incident zeker aan de gemeente en Bloso. Heb al eens de suggestie gegeven om een gevarenbordje te zetten aan drukke overwegen of op plaatsen waar men plots de openbare weg opdraait.Athos wrote:Ik ben daar deze morgen ook gepasseerd.
Veel meer dan een gevarenbord zetten kan er ook niet gebeuren, Iedereen moet goed weten dat hij/zij op de openbare weg rijdt!!!
alleszins veel succes aan de biker!!
Vandaag de rode route van Overijse gereden.
Kort maar heel plezant.
Mooie technische afdalingen, en pittige beklimmingen.
Perefect bewegwijzerd.
Hier komen we zeker nog eens terug.
Vele foto's en een ruim verslag van vandaag staan op:
http://www.mtb-freak.be
Kort maar heel plezant.
Mooie technische afdalingen, en pittige beklimmingen.
Perefect bewegwijzerd.
Hier komen we zeker nog eens terug.
Vele foto's en een ruim verslag van vandaag staan op:
http://www.mtb-freak.be