Vr 30/12/2011 Stevensvennen / Lommel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Mooie tocht. Het was idd baggeren langs het kanaal, maar af en toe kan dat ook plezant zijn. Ik heb er in ieder geval van genoten. Ik had de 35km gevolgd, maar khad er ongeveer 30.. Klopt dit of heb ik ergens een pijltje gemist?
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

peter-bastanie schreef:
ik hoop op een mooie afsluiter van het jaar.... tot morgenvroeg

hoezo "afsluiter"?
er is morgen nog een slijkrit in Boutersem hoor !
En ook nog in retie, waar ik aanwezig zal zijn.

Hopelijk is het morgen ook zo goed als vandaag!
Prachtige organisatie, goed afpijling, goei bevoorrading.
Bij de start wel wat regen gehad, maar dat was na een 15 minuten over en voor de rest geen regen meer gehad. Het parcour lag er wel vettig bij, maar ja kan ook moeilijk anders met de regen van vanacht en de gepasseerde dagen. Toch waren de meeste stukken goed bereidbaar.
Modder is wel niet goed voor de fietsen, maar anderzijds wel goed voor de techniek en de conditie, dus daar klaag ik niet over. Vind het ook wel eens fijn om in de modder te dappen. Hoort erbij hé.
Dus zoals je hoort, heb ik mij super geamuseerd vandaag en morgen hopelijk nog van dat.
Ook nog effe vermelden dat het cadeauke en ook het boke met spek een aangename verrassing waren.
Proficiat aan de organisatie en tot de volgende.
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Ben ook geweest, gewacht tot de bui over was en iets over 10 vertrokken voor 40km onder een winterzonnetje :P. inderdaad de singletracks naast het kanaal lagen er zeer zwaar en vettig bij , maar persoonlijk houd ik daar wel van .Enige minpunt was de conditie, blijkbaar beetje vermoeid want kreeg de motor niet boven de 80% :-?. Maar heb nog veel volk gepasseerd op het zware gedeelte dus viel blijkbaar nog mee. Morgen ga ik passen, dus aan alle bikers en biksters een gelukkig nieuwjaar gewenst en veel bikegenot in 2012! :P
Trekboy
Mountainbiker

Post by Trekboy »

Dokter Fritz zou moeten weten,
als je doordrenkt bent van de modder en kou,

je nochthans een griep kunt krijgen.
Iemand moet eenmaal een griep aansteken.

=D>
Goohooni
Mountainbiker

Post by Goohooni »

al een goed begin met het stoppen van de regen en iemand van de organisatie die zijn helm uitleende aan mij (wegens vergeten)... aangenaam verrast van de hoeveelheid singletracks (wel veel langs kanaal gelegen). Organisatie was prima, ook toen ze mij moesten depaneren op 32k. Een combinatie van slecht schakelen, veel modder, bergop, achterrem kapot, zorgde ervoor da drie kettingslotjes in één keer krom waren gewrongen. en met ééntje extra kom je er dan niet he.

maar twas fun in de modder! :)
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

Trekboy wrote:Dokter Fritz zou moeten weten,

=D>
Ikzelf ben steeds doordrenkt van water,zweet,modder of kou,bij het fietsen,komt daar nog bij dat ik me steeds was en omkleed aan de auto.
Ik moet nog de 1ste keer daarvan de griep krijgen. [-X
Waar je wel ziek van wordt,is van al die "neusblazers",diegenen die hun neus ledigen voor je,en zo alles de lucht in pompen,waar jij dan door rijdt.
Ik vraag me steeds af waarom die mensen geen zakdoek gebruiken,zou dat te veel wegen of zo? #-o

ps: t'is frits hé
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

frits motaar wrote:

=D>
Ikzelf ben steeds doordrenkt van water,zweet,modder of kou,bij het fietsen,komt daar nog bij dat ik me steeds was en omkleed aan de auto.
Waar je wel ziek van wordt,is van al die "neusblazers",diegenen die hun neus ledigen voor je,en zo alles de lucht in pompen,waar jij dan door rijdt.
Ik vraag me steeds af waarom die mensen geen zakdoek gebruiken,zou dat te veel wegen of zo? #-o

als dat is rij je te kort in het wiel :lol:
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

frits motaar wrote:

=D>

Waar ga je die steken zodanig dat hij proper blijft en je deze met dikke handschoenen aan kunt bovenhalen om temidden van een fraaie singletrack rustig je neus te snuiten :-? stel je voor dat we hier nog voor moeten stoppen :wink:
Trekboy
Mountainbiker

Post by Trekboy »

In ieder geval Dokter Frits heeft gelijk ! :^o

T' zal van't poepen zijn :lol:
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

Trekboy wrote:In ieder geval Dokter Frits heeft gelijk ! :^o

T' zal van't poepen zijn :lol:
hoezo van't poepen,je nickname is toch "Trekboy" :bounce:
Post Reply