Zo 11/12/2011 Angres (Fr) :: Rando du Père Noel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Amuseert ulie in la douce. K'blijf morgenochtend lekker wat langer bij t'vrouwke liggen en geef dan in de voormiddag wat les aan ons bleuke in Zedelgem.
K'heb een sparringpartner nodig, hé als ik er volgende zomer ons Lisalized wil afkrijgen...
Jammer genoeg slaan de examens weer toe. Dus een aantal weken geen zondagse rit voor mij.
Enkel half slapend, pa horen opstaan, naar gewoonte zijn schoenen of sleutels kwijt, of zijn truitje dat hij gisteren " speciaal heeft klaargelegd". Moeder heeft daar ook gene cadeau aan.
@Traxer.
Wat de wedstrijd betreft. Zoals al de Forumbikers weten heb jij meer ervaring, meer kracht, en vooral veel meer truken. Dus gaan we de wedstrijd ietske moeten aanpassen om eerlijk te zijn.
Ik stel het volgende voor:
Datum: ergens in april - mei 2012. Waar alle forumbikers aanwezig zijn.
Afstand en plaats van start en aankomst: Max 5km, tot bv de volgende bevoorrading. Of de top van een terril, ... .
Compensatie: Ik start iets vroeger dan jij. (Te bepalen door een eerlijk man met koerservaring. De Cowboy dus)
Tactiek: elk mogen we ons omringen door zelfgekozen hazen en afstoppers. We kiezen om beurt elk 2 man. Als gentleman laat je mij eerst kiezen.
Winnaar: De eerste die aankomt. Mits VIER man van zijn ploeg binnen de dertig seconden na hem/haar ook aankomen.
Groeten!
Netjes geordend, precies na iedere bevoorrading een lekke band.
Toemme toch.
Het was dan ook de enige reden om te vloeken. Een tochtje met een absurd hoog "i like it" gehalte. De enige en echte reden om een ietske in te korten en niet te gaan voor de full-monty.
Gelukkig getrouwd, ge weet wel.
Bij aankomst hing mijn naam in koeien van letters in de zaal. De burgemeester, een koppeltje kerstmannen en een rits fotografen werden er willens nillens bijgesleept om mij m'n prijs te overhandigen.
Enkel madam de burgemeester viel mij een beetje tegen. Heel dicht wilde ze bij mij niet komen.
Quelle odeur.
Daarom Motorbiker, tettenzot sinds uw elfde verjaardag, liefhebber van één of meerdere pinten, te pas en te onpas uitroepend "cetero censeo birrum bibendum esse", maak mijn zondag eens compleet af en schrijf nog eens een verslag zoals iedere forumbiker ze graag heeft.
Angres : I like it.
Toemme toch.
Het was dan ook de enige reden om te vloeken. Een tochtje met een absurd hoog "i like it" gehalte. De enige en echte reden om een ietske in te korten en niet te gaan voor de full-monty.
Bij aankomst hing mijn naam in koeien van letters in de zaal. De burgemeester, een koppeltje kerstmannen en een rits fotografen werden er willens nillens bijgesleept om mij m'n prijs te overhandigen.
Enkel madam de burgemeester viel mij een beetje tegen. Heel dicht wilde ze bij mij niet komen.
Quelle odeur.
Daarom Motorbiker, tettenzot sinds uw elfde verjaardag, liefhebber van één of meerdere pinten, te pas en te onpas uitroepend "cetero censeo birrum bibendum esse", maak mijn zondag eens compleet af en schrijf nog eens een verslag zoals iedere forumbiker ze graag heeft.
- henkieboy
- Mountainbiker
en wa was diene prijs ? (zonder curieus te zienpjer wrote:Netjes geordend, precies na iedere bevoorrading een lekke band.
Toemme toch.
Quelle odeur.
- Jemp
- Mountainbiker
Schoon hé die jeugd van tegenwoordigLisalized wrote:
@Traxer.
Wat de wedstrijd betreft. Zoals al de Forumbikers weten heb jij meer ervaring, meer kracht, en vooral veel meer truken. Dus gaan we de wedstrijd ietske moeten aanpassen om eerlijk te zijn.
Ik stel het volgende voor:
Datum: ergens in april - mei 2012. Waar alle forumbikers aanwezig zijn.
Afstand en plaats van start en aankomst: Max 5km, tot bv de volgende bevoorrading. Of de top van een terril, ... .
Compensatie: Ik start iets vroeger dan jij. (Te bepalen door een eerlijk man met koerservaring. De Cowboy dus)
Tactiek: elk mogen we ons omringen door zelfgekozen hazen en afstoppers. We kiezen om beurt elk 2 man. Als gentleman laat je mij eerst kiezen.![]()
Winnaar: De eerste die aankomt. Mits VIER man van zijn ploeg binnen de dertig seconden na hem/haar ook aankomen.
Groeten!
-
noutje
- Mountainbiker
Deze morgen vroeg uit bed om nog eens naar la france te rijden .
En heb het mij geen minuut beklaagt .
16km gem over 45 km zegt voor mij genoeg van een tocht.
Nog een half uurtje aanschuiven aan de bikewachs
Dan nog een warme douche en nen flutte met pate wat moet nen mens meer hebben?
Alvast genoteerd voor volgend jaar als het weer ook zo goed is
En heb het mij geen minuut beklaagt .
16km gem over 45 km zegt voor mij genoeg van een tocht.
Nog een half uurtje aanschuiven aan de bikewachs
Dan nog een warme douche en nen flutte met pate wat moet nen mens meer hebben?
Alvast genoteerd voor volgend jaar als het weer ook zo goed is
Het laatste ritje in La Douce voor dit jaar mocht er wezen. Genoten van de tocht van het begin tot het einde. Gestart met een achttal forummers. Onmiddellijk kregen we prachtige singletracks op terrilgrond voorgeschoteld en dat voor ongeveer 13 km. Effenaf super. Daarna veranderde het karakter van de rit en trokken we de heuvelrug van Artois op en af en op en af en.... De singletracks verdwenen enigszins en maakten plaats voor kleine boswegels. Hier mochten we genieten van lange klimmen en prachtige, bij momenten modderige afdalingen (die toch berijdbaar bleven). Genieten tot en met. Natuurlijk reden we ook voorbij het soldatenkerkhof van Notre Dame de Lorette. Na de tweede bevoorrading werden alle registers nog eens opengetrokken. Zo kwamen we in verspreide volgorde aan de aankomst. Een lange wachttijd aan de afspuitstand (die we na een tijdje voor bekeken hielden, een Leclercafspuitstand wat verderop bracht de redding) zorgde ervoor dat we niet samen konden genieten van de après. De afspuitstand (één hogedruklans) was dan ook het enige minpunt van deze rit. De rest was effenaf subliem. Indien het de voorbije week meer had geregend, zou mijn verslag er enigszins anders uitzien, vooral wat de heuvelrug van Artois betreft, want die is toch wel moddergevoelig. Een rit om te noteren voor volgend jaar.
@Pjer
Proficiat met de hoofdprijs. Er wordt nu wel verwacht dat je ieder jaar aan de start staat en de rit rijdt met de gewonnen hoofdprijs.
@Pjer
Proficiat met de hoofdprijs. Er wordt nu wel verwacht dat je ieder jaar aan de start staat en de rit rijdt met de gewonnen hoofdprijs.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
deju ,moeten passen.al mijn vélo's in panne,met als slechtsten ...de fully ,kader gebroken