Zo 08/01/2012 Lovenjoel :: M.T.B Tocht Winter 2011-2012

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
spaver
Mountainbiker

Post by spaver »

vandaag ook de 45 afgewerkt het parcours is inderdaad gekend met eigenlijk weinig volk daar zal de regen wel voor iets tussen zitten dus meer modder voor ons :) maar het was weer een mooie zondag voormiddag op het gemak naar de het bk veldrijden kunnen kijken wat wilt ne mens nog meer.
roelp
Mountainbiker

Post by roelp »

Minder modder als vorig jaar, maar toch nog genoeg om het zwaar te maken. Singletracks moet je hier niet verwachten, maar dat wisten we op voorhand.

Ook onzacht tegen de grond gegaan op die houten brug :(

Verder idd redelijk weinig volk. Afpijling mocht af en toe een pijltje meer gebruiken, maar was verder wel ok. Bevoorrading was ook ok.
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

Gedropt en vertrokken bij schoonbroer in boutersem. Naar start. De tt van 45,5km afgewerkt. En dan naar huis gereden (kortenberg).
samen goed voor 72km, moe en voldaan te zijn.
herber
Mountainbiker

Post by herber »

Ondanks de veelvuldige regen van vorige dagen toch aangenaam verrast van de redelijk goede berijdbaarheid.
Zeer laat gestart, maar het me geen seconde beklaagd.
Pittige klimmetjes, en gemiddelde hartslag vandaag iets hoger dan normaal :wink:
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

Zoals iedereen: minder modder dan vorig jaar (toen was het volgens mij tijdens een periode van dooi na lange sneeuwperiode, dus nog meer water in één keer dan tijdens gewone regen), en daar was ik blij mee!

Niets speciaals aan het parcours, maar met de huidige stand van ondergrond moet dat niet meer zijn! Lekkere soep, en cake, wafels en sportdrank, en uiteraard ook bananen en appelsienen. Meer moet dat niet zijn voor 3.5 euro zou'k zo denken!
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

De hogedrukreinigers aan de afspuitstand, hadden precies hun beste jaren gehad.Na 45 km slijk had dit wel ok mogen zijn. Bovendien is 1 bevoorrading bij deze omstandigheden misschien wat nipt..
Rucher
Mountainbiker

Post by Rucher »

Gisteren voor de 45km gekozen na een lichte twijfel smorgens om te vertrekken met de regen.
Gelukkig zijn we geen janette en tegen dat ik aan leuven kwam was de meeste regen al voorbij..
Om 8.40 vertrokken en na enkele weken ni gereden te hebben was de hartslag direkt hoog na de eerste slijkpassage.
Voor mij een goeie TT geweest ondanks zware benen..ideale afwisseling tussen slijkstroken en verharde paden om terug wat te recupereren..Totaal geen spijt van de mijne eerste TT vant jaar..kan alleen maar betere :-)
=D> =D> voor de organisatie..lekkere bv en goeie bepijling..voldoende afspuitstanden..wellicht doordat er minder opkomst was zodat we onderweg,op de bv en afspuitstand amper moesten wachten
Voor mij voldoende funfactor (ondanks het afzien) dus hopelijk next time weer van de party
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Lord of de scoot wrote:Vraagje: waar vindt men de foto's ?
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 120108_001
Lord of de scoot
Mountainbiker

Post by Lord of de scoot »

Tompie08 wrote:
Lord of de scoot wrote:Vraagje: waar vindt men de foto's ?
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 120108_001
Bedankt :wink:
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

herber wrote:Ondanks de veelvuldige regen van vorige dagen toch aangenaam verrast van de redelijk goede berijdbaarheid.
:wink:
Dat is zekers waar. Ik had het ook erger verwacht.

Maar ne meter of 5 te voet gegaan.
Post Reply