Zo 08/01/2012 Lovenjoel :: M.T.B Tocht Winter 2011-2012
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Minder modder als vorig jaar, maar toch nog genoeg om het zwaar te maken. Singletracks moet je hier niet verwachten, maar dat wisten we op voorhand.
Ook onzacht tegen de grond gegaan op die houten brug
Verder idd redelijk weinig volk. Afpijling mocht af en toe een pijltje meer gebruiken, maar was verder wel ok. Bevoorrading was ook ok.
Ook onzacht tegen de grond gegaan op die houten brug
Verder idd redelijk weinig volk. Afpijling mocht af en toe een pijltje meer gebruiken, maar was verder wel ok. Bevoorrading was ook ok.
- DudeWithBike
- Mountainbiker
- Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur
Post by DudeWithBike »
Zoals iedereen: minder modder dan vorig jaar (toen was het volgens mij tijdens een periode van dooi na lange sneeuwperiode, dus nog meer water in één keer dan tijdens gewone regen), en daar was ik blij mee!
Niets speciaals aan het parcours, maar met de huidige stand van ondergrond moet dat niet meer zijn! Lekkere soep, en cake, wafels en sportdrank, en uiteraard ook bananen en appelsienen. Meer moet dat niet zijn voor 3.5 euro zou'k zo denken!
Niets speciaals aan het parcours, maar met de huidige stand van ondergrond moet dat niet meer zijn! Lekkere soep, en cake, wafels en sportdrank, en uiteraard ook bananen en appelsienen. Meer moet dat niet zijn voor 3.5 euro zou'k zo denken!
- Rucher
- Mountainbiker
Gisteren voor de 45km gekozen na een lichte twijfel smorgens om te vertrekken met de regen.
Gelukkig zijn we geen janette en tegen dat ik aan leuven kwam was de meeste regen al voorbij..
Om 8.40 vertrokken en na enkele weken ni gereden te hebben was de hartslag direkt hoog na de eerste slijkpassage.
Voor mij een goeie TT geweest ondanks zware benen..ideale afwisseling tussen slijkstroken en verharde paden om terug wat te recupereren..Totaal geen spijt van de mijne eerste TT vant jaar..kan alleen maar betere
voor de organisatie..lekkere bv en goeie bepijling..voldoende afspuitstanden..wellicht doordat er minder opkomst was zodat we onderweg,op de bv en afspuitstand amper moesten wachten
Voor mij voldoende funfactor (ondanks het afzien) dus hopelijk next time weer van de party
Gelukkig zijn we geen janette en tegen dat ik aan leuven kwam was de meeste regen al voorbij..
Om 8.40 vertrokken en na enkele weken ni gereden te hebben was de hartslag direkt hoog na de eerste slijkpassage.
Voor mij een goeie TT geweest ondanks zware benen..ideale afwisseling tussen slijkstroken en verharde paden om terug wat te recupereren..Totaal geen spijt van de mijne eerste TT vant jaar..kan alleen maar betere
Voor mij voldoende funfactor (ondanks het afzien) dus hopelijk next time weer van de party
- Lord of de scoot
- Mountainbiker
Post by Lord of de scoot »
BedanktTompie08 wrote:http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 120108_001Lord of de scoot wrote:Vraagje: waar vindt men de foto's ?