voor mij was het ook plezant al waren de klimetjes er wat te veel aan ik heb er een gedaan daarna vlak gevolgd , goede bepijling en de bevoorading was ook dik inorde
vanwege ene van de wtc relst
Zo 20/11/2011 Rotselaar :: Mtb Rotselaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Buiten 3 ritjes in de laatste 7jaar mijn eerste keer terug op de MTB in lange tijd. Aangezien ik met de fiets tot aan de start ging en terug naar huis mij ingeschreven voor de 28km.
Tot mijn grote verbazing is er nog iets overgebleven van de stuurvaardigheid uit het verleden en heb ik maar 1x voet aan grond moeten zetten op een klimmetje. Zeer leuk parcours, pittige klimmetjes, knalafdalingen, ... geweldig eerste ritje als 'comeback'!
Tot mijn grote verbazing is er nog iets overgebleven van de stuurvaardigheid uit het verleden en heb ik maar 1x voet aan grond moeten zetten op een klimmetje. Zeer leuk parcours, pittige klimmetjes, knalafdalingen, ... geweldig eerste ritje als 'comeback'!
Zojuist 20 op en 20 af en dan de 45 daar. Het parcours was ok maar ik heb betere TT van deze streek gehad! Ik vond dat er veel harde weg/asfalt was. Al heb ik me wel uitgeleefd vandaag!
Het was wel goed georganiseerd!! Nergens problemen, geen duwers,...
Al vond ik het raar dat er geen afspuitstand was? Normaal is dit meestal achter het gebouw, dus zal wss een reden voor zijn geweest?
De bepijling mag soms als het heel lang rechtdoor is, iets meer aangeduid worden. Soms was het twijfelen, ben ik nog juist of niet.
Het was wel goed georganiseerd!! Nergens problemen, geen duwers,...
Al vond ik het raar dat er geen afspuitstand was? Normaal is dit meestal achter het gebouw, dus zal wss een reden voor zijn geweest?
De bepijling mag soms als het heel lang rechtdoor is, iets meer aangeduid worden. Soms was het twijfelen, ben ik nog juist of niet.
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Trade N Cycle Team was aanwezig. Koude, maar leuke tocht.
Ons verslag op http://www.trade-n-cycle.be
Ons verslag op http://www.trade-n-cycle.be
- Haibikepower
- Mountainbiker
Voor mij was het ook DIK geslaagd zenne. Vandaag bleef de teller van de mtb staan op 78,890km niet slecht en de de conditie is ook redelijk goed voor de tijd van het jaar. De TT was goed afgepijld goede bevoorrading alleen een tip voor volgend jaar: Na de 2 snelle asfalt afdalingen op tijd aangeven dat er naar RECHTS moet gegaan worden zodat we niet volle snee voorbij de afslag rijden of een noodstop moeten maken om af te slagen !!!! Tot de volgende editie in 2012 he mannen