Ik ga, een festival om zeker aan te raden!alexi wrote:Als we hier over smaken en leeftijd gaan beginnen discuteren,pfff...i-Mac wrote:Dat is het nu juist. Op CD kan dit soms tegenvallen, maat live kan het best goed zijn. het omgekeerde kan natuurlijk ook. Mij ga je bv niet op Slayer zien. Ze hebben wel een paar nummers die goed zijn, voor een volledig uur is het teveel.Koekwous wrote:Ik ben vorig jaar met "gemengde gevoelens" naar de Scorpions gaan kijken op GMM,moet zeggen dat ik aangenaam verrast was,indien ik dit jaar aanwezig ben zou het ook wel eens kunnen dat ik ook eens naar europe ga kijken!!!![]()
Ben blij da we hier in België zo'n festival hebben;dat er daar een grote diversiteit van verschillende (sub)-genres is,vind ik nog beter.
Kijk eens naar Hellfest, daar spelen bleu oyster cult en lynyrd skynyrd maar ook cannibal corpse en machine head.Als ik zou gaan ,dan ga ik ze zekers alle 4 bekijken.
Graspop 2012???
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Vijf mooie nieuwe namen!
Vandaag voegen we alweer vijf mooie nieuwe namen aan de affiche: Megadeth, Kyuss Lives, Jon Oliva's Pain, Possessed en Young Guns.
Vandaag voegen we alweer vijf mooie nieuwe namen aan de affiche: Megadeth, Kyuss Lives, Jon Oliva's Pain, Possessed en Young Guns.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Mastodon heeft zonet via StuBru bevestigd dat ze op Graspop zullen spelen.
Eerder liet Studio Brussel al weten dat er een gesprek met de band ging aankomen: "Zware metalen in de studio: Mastodon op je radio!".
Eerder liet Studio Brussel al weten dat er een gesprek met de band ging aankomen: "Zware metalen in de studio: Mastodon op je radio!".
- den mountenbiker
- Mountainbiker

Niet Black Sabbath maar wel Ozzy Osbourne op GMM2012Het nieuws is nu officieel: BLACK SABBATH, dat op vrijdag 22 juni de eerste festivaldag zou afsluiten, zal helaas niet op Graspop Metal Meeting 2012 spelen. Begin dit jaar kreeg gitarist Tony Iommi te horen dat hij aan lymfeklierkanker leed en daardoor moet de band noodgedwongen hun Europese toerplannen opbergen. Enkel het Britse Download-festival staat, voorlopig, nog op het programma.
Op Graspop Metal Meeting wordt Black Sabbath vervangen door OZZY & FRIENDS. Dit gezelschap zal deze zomer zijn eerste optredens geven. Enkele special guests – onder meer Black Sabbath-bassist Geezer Butler, voormalig Ozzy-gitarist Zakk Wylde en ex-Guns N' Roses-gitarist Slash - zullen Ozzy Osbourne vergezellen op het podium.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
In de loop van volgende week wordt de affiche van GMM2012 weer aangevuld met enkele hele mooie namen. Hou onze Facebookpagina en website dus goed in de gaten
Laat maar komen \m/
Laat maar komen \m/
- den mountenbiker
- Mountainbiker
News / Twisted Sister voor de eerste keer in Dessel!2102 - 12Twisted Sister voor de eerste keer in Dessel!Hoewel Twisted Sister officieel reeds in 1972 in Long Island door gitarist Jay Jay French werd opgericht, liet de band pas echt van zich horen met het in 1982 verschenen debuutalbum Under the Blade. Het Amerikaanse vijftal koos toen na jarenlang aanmodderen voor een andere muzikale koers en scoorde uitstekend met een inventieve mengeling van traditionele heavy metal, pure rock-‘n-roll en een snuif vroege seventies glamrock. Meest opvallende element was, en is nog steeds, de energieke frontman Dee Snider, sinds 1976 de vaste zanger en songschrijver. Snider valt niet alleen visueel op, maar is ook een begenadigd songschrijver, getuige alom gekende hits zoals We're Not Gonna Take It en I Wanna Rock. Mede door deze twee formidabele meezingers werd het album Stay Hungry uit 1984 een wereldwijde besteller. In 1987 hield de band het na amper vier platen voor bekeken om 10 jaar later in vol ornaat terug te keren. In 2004 verscheen het voorlopig jongste studioalbum Still Hungry, maar het zijn vooral de spetterende live shows die The Iron Men of Rock and Roll’ nog steeds tot een van de opwindendste bands uit de metalgeschiedenis maken.
Ook bevestigd: MY DYING BRIDE, LAGWAGON, GOJIRA, WHILE SHE SLEEPS, CANCER BATS, I KILLED THE PROM QUEEN, KOBRA & THE LOTUS en BLACK SPIDERS.
Ook bevestigd: MY DYING BRIDE, LAGWAGON, GOJIRA, WHILE SHE SLEEPS, CANCER BATS, I KILLED THE PROM QUEEN, KOBRA & THE LOTUS en BLACK SPIDERS.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
-
IkDeSlaapkop
- Mountainbiker
-
IkDeSlaapkop
- Mountainbiker
Post by IkDeSlaapkop »
Ik ben zaterdag geweest.
Beste optredens: Comeback Kid en Pennywise.
Ontdekking van de dag: Trivium.
Beste optredens: Comeback Kid en Pennywise.
Ontdekking van de dag: Trivium.