Zo 06/11/2011 Pottes / Celles :: Dwars door de 2 bergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Terug van een toch wel aangename tocht.
Wat hebben we geleerd ? :-)
- supersympathieke inschrijving en onthaal : koffie , versnaperingen - :drunk:
- Pottes naar Kluisbergen offroad is helemaal niet ver =D>
- mooie en voldoende passage op een droge Kluis
- bevoorrading 13 op 10 , zelfs chips en nootjes en warme soep aanwezig
- Kluisbergen - Mont - St- Aubert ging heel vlug zeker met wind , het vlakke verveelde geen enkel moment
- Mont-St-Aubert ligt gladdiger dan Kluis, 1 gladdige klim , 1 bosklim en 1 halve technische klim
- zelfs bij zwakke tegen oostenwind , zijn de stroken Mont-St-Aubert --- Pottes niet te onderschatten in het open veld en een paar
onvervalste Paris-Roubaix stroken
- Mont-St-Aubert is ook een lekker biertje. :drunk:

Dik in orde dus en tot volgend jaar.

Vandaag ook slecht nieuws vernomen , Kluisbos wordt verboden gebied tussen 1 november en 1 maart voor georganiseerde tochten wat een directe impakt zal hebben op een aantal TT en dit zonder overleg . Heb hier wel nog geen "officiële" bevestiging van gehoord. :evil:
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

jodelaietie wrote:Terug van een toch wel aangename tocht.
Wat hebben we geleerd ? :-)
- supersympathieke inschrijving en onthaal : koffie , versnaperingen - :drunk:
- Pottes naar Kluisbergen offroad is helemaal niet ver =D>
- mooie en voldoende passage op een droge Kluis
- bevoorrading 13 op 10 , zelfs chips en nootjes en warme soep aanwezig
- Kluisbergen - Mont - St- Aubert ging heel vlug zeker met wind , het vlakke verveelde geen enkel moment
- Mont-St-Aubert ligt gladdiger dan Kluis, 1 gladdige klim , 1 bosklim en 1 halve technische klim
- zelfs bij zwakke tegen oostenwind , zijn de stroken Mont-St-Aubert --- Pottes niet te onderschatten in het open veld en een paar
onvervalste Paris-Roubaix stroken
- Mont-St-Aubert is ook een lekker biertje. :drunk:

Dik in orde dus en tot volgend jaar.

+1 :wink:

Dikke =D> =D> =D> voor organisatie!
black levi
Mountainbiker

Post by black levi »

jodelaietie wrote:
Vandaag ook slecht nieuws vernomen , Kluisbos wordt verboden gebied tussen 1 november en 1 maart voor georganiseerde tochten wat een directe impakt zal hebben op een aantal TT en dit zonder overleg . Heb hier wel nog geen "officiële" bevestiging van gehoord. :evil:
Ik zal morgen eens een mailke sturen naar ANB om antwoord hierop en laat dan wel iets horen.
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

SUPER SUPER SUPER heb me echt geamuseerd die ene afdaling aan de kluis was echt m'n ding, bevoorradingen top! altijd alles goed aangevuld en zoveel verschillende soorten!! kverlang ook al achter de foto's

organisatie 10/10
toertocht 10/10

super! volgend jaar weer!
pedro koi
Mountainbiker

Post by pedro koi »

in een woord prachtig
perfecte tt
bevoorading 10/10
parkoer10/10 (al was dit net iets te zwaar voor mezelf)
jammer genoeg het pijltje van de 45 gemist en zo hebben we ook de 60 gereden op het einde ook nog efkes gemist dan maar langs de grote baan tot pottes gereden

mvg pedro
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Ook hier ne contente mens :bounce:
Vlotte inschrijving, koffietje en geen parkeerproblemen want we waren met de fiets gekomen :wink:
De gekende stroken op de kluis, goed aaneengezet (en ja, ik hoorde het ook van het TTverbod aldaar :evil: ). Het tussenstuk vreesde ik wat (hou niet zo van die hobbelige krieren), maar aangenaam verrast, heel wat nieuwe paadjes bereden =D> . Mooie passage op de MSA, al was die eerste klim toch iets te vettig om op te rijden. Na de 2de afdaling een pijltje gemist (stond er wel degelijk hoor), maar teruggekeerd en beloond met een leuk technisch klimmetje. Bepijling was trouwens zeer goed, en de bevoorrading :drunk: =D>
In de terugkeer nog wa wind op kop en wa lange 'kasseikrieren'.
Niet al te veel volk gezien op deze lus.
Lekkere braadworst en vriendelijke (2talige!) bediening op de aprés.
Enig minpuntje vond ik de plaatsing van de bikewash, zo langs een straat ...
Tot volgend jaar!
FOLLIES
Mountainbiker

Post by FOLLIES »

In naam van de organisatie "De Crazy Wheels", wil ik de 990 deelnemers bedanken =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Tot volgend jaar :bounce: :bounce: :bounce:
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

Was de verplaatsing meer dan waard =D> =D> =D> =D> ,en zeker nu ik spijtig genoeg lees dat ze de Kluis zouden sluiten gedurende bepaalde periode :oops: :oops:
Helaas,dit waren geen bevoorradingen :roll: :roll: maar ware buffetten =D> =D>
Heb me geamuseerd :lol:
tom_77
Mountainbiker

Post by tom_77 »

T'was dik in orde ! =D>
Een welgemeende merci aan de organisatie!!!
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Het was inderdaad leuk, daar aan de Kluisberg. De inschrijving was goed aangeduid, een koffietje, vlotte inschrijving ondanks de grote opkomst.
Na een kilometer of 8 stonden we aan de voet van de Kluisberg, ...... na 22 km stonden we weer beneden =D> =D> . In zulke droge omstandigheden en met seingevers hier en daar kon het plezier niet op. De bevoorrading kwam niet voor zijn tijd maar het was er wel ééntje die kon tellen : sportdrank, fruit, koekjes, soep,... alles was er voorhanden. De laatste 10 km in open vlakte met wind op kop zorgden er wel voor dat mijn batterijen geleegd werden. Maar met een Leffe en een braadworst werden die na de rit alweer vlug aangevuld :wink: .
Post Reply