Za 22/10/2011 Oostkamp :: Beverhoutsveldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
steamy
Mountainbiker

Post by steamy »

O Touro wrote:En hoe ligt het parcours erbij? Vettig? Of al opgedroogd? Tot morgenochtend. :-D
Gisteren heb ik hier in Oostkamp nog in de bossen rondgelopen en toen lag het al tamelijk droog. Hier en daar een mini plasje, maar dat is het dan ook.

T heeft hier vandaag alleszins ook niet meer geregend, dus t zal er perfect bij liggen veronderstel ik!

Tot morgen iedereen..
Coster9
Mountainbiker

Post by Coster9 »

we zijn er klaar voor!
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

GRYSPERRES starten om 8h
tot straks
wilddog
Mountainbiker

Post by wilddog »

Terug van een heel mooie snelle toertocht (25,3 op gps) met zeer veel off-road in lange rechte dreven, enkele single-tracks en bos. Goede bevoorradingen en goed uitgepijld. 56,7 km op de teller.
mowide
Mountainbiker

Post by mowide »

Prima rit, goede afwisseling, prachtig decor, en doenbaar voor zowel jong als oud, zeker vatbaar voor herhaling , vanwege de Waardamse fietsers:lol:
Signer
Mountainbiker

Mooi ritje

Post by Signer »

idd,zeer snelle rit met toch ietske meer kilometers en obstakels in de vorm van een boerin met stok,koeien met daarachter de boer,........... :lol: :lol:
Over de rit niets dan lof,heb me gejeund waarbij er hier en daar een stukje van vorig week in terugkwam.
De organisatie vond ik echter wat minnetjes,begon al bij de inschrijving :roll: waarom geen twee tafels creëren ene voor aangeslotenen en ander voor niet aangesloten,nu was het ééééén lange wachtrij tot beneden en persoon per persoon.
Bevoorrading 1 met 1 persoon bemand waarbij deze (chapeau) zich schrikkelijk moest haasten om alles aangevuld te krijgen.
Verder op bevoorrading 2 waren er al om 10u55 geen bekertjes meer met als gevolg sorry maar niks te drinken. #-o

Een onverwachte talrijke opkomst kan natuurlijk een verklaarbare reden zijn,maar had zo m'n twijfels.
Dranghekkens aan de ingang belemmerden het verkeer meer of dat ze van nut waren.

Maar heb desondanks dit toch genoten van een leuke voormiddag aan vliegenierstempo :bounce: :bounce: :drunk: :drunk:
bouten
Mountainbiker

Post by bouten »

wilddog wrote:Terug van een heel mooie snelle toertocht (25,3 op gps) met zeer veel off-road in lange rechte dreven, enkele single-tracks en bos. Goede bevoorradingen en goed uitgepijld. 56,7 km op de teller.
Idd mooie tocht maar om 10:45 was er al niets meer te bikken op de eerste bevoorrading en op de 2e was er ook al niet veel meer.Moet voor mij geen buffet zijn maar dit was toch wel heel pover.
sierens
Mountainbiker
Location: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)

Post by sierens »

Idd niets te eten om 11u op de 1ste bevoorrading, ze zaten blijkbaar al 1u zonder [-X dit zou niet mogen gebeuren.

Na 20km slagen en dreven, waar je volgens mij 100km kan blijven in rondrijden :-? had ik er wel genoeg van, ik weet natuurlijk wel niet in hoeverre er mogelijkheden zijn in oostkamp om beter te doen. Maar ik miste toch enkele technische bosstukken.

Kan me enkel maar bij de rest aansluiten, een mooi vlamparcours maar daar stopt het ook.
Gio007
Mountainbiker

Post by Gio007 »

Inderdaad, ook wij waren naar Oostkamp vertrokken met hoge verwachtingen. Helaas ben ik wat op mijn honger blijven zitten. Echt veel technische stukken waren niet aanwezig. Enkel vlammen vlammen en nog eens vlammen in die dreven. Maar het was goed voor de kilometers.

En de bananen waren niet rijp :)
Moto2
Mountainbiker

Post by Moto2 »

Om 11u30 gestart.
Bij de bevoorradingen alles in overvloed aanwezig. Zowel eten als drinken, bekers genoeg de bananen waren ondertussen al rijp geworden.
Geen klachten over het feit dat er niks meer te eten of te drinken was.
Misschien hebben ze extra bijgehaald om iedereen te voorzien van spijs en drank.
Dikke pluim voor de organisatie.
We zijn tevreden thuis gekomen.
Post Reply