Zo 09/10/2011 Mol-Millegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Overpeltse Biker
Mountainbiker

Post by Overpeltse Biker »

haha, graag gedaan van die binnenband.
Maar goed dat ik U nog gehoord had of ik was ribbedebie!

Morgen eens goed gasgeven in Mol, hopelijk zijn de benen dan wat beter als vandaag want het stelde niet veel voor.
Overpeltse Biker
Mountainbiker

Post by Overpeltse Biker »

Oh ja:

Deze organisatie verdient een dikke pluim.

- Zeer goede bepijling
- Goede bevoorrading
- Zeer vriendelijk onthaal!

Wij stopten bij de bevoorrading en wezen erop dat er ergens een pijltje ontbrak (waarschijnlijk weggehaald) en onze zin was nog niet af of ze sprongen al op de fiets om dit te corrigeren!
Zo hoort het te zijn.
jacques-de-mtb'er
Mountainbiker

Post by jacques-de-mtb'er »

schitterende tocht! weinig bloso, veel singletracks, ondanks alle regen van de voorbije dagen zeer goed te doen, goede bevoorrading, zeer goed uitgepijlt (wel 2 keer te laat ingedraaid maar was eigen fout, en 1 pijltje ontbrak, maar de weg werd snel duidelijk)

in totaal 81,6 km met heen en terug van Geel (ik heb 62 km gedaan)

Mij zien ze hier Zeker nog terug volgend jaar

chapeau =D> =D> =D>
ges
Mountainbiker

Post by ges »

Prima parkoers
Zeer goede bepijling
Een bevoorrading die af was
Zeer vriendelijk onthaal aan inschrijving en bevoorrading .
Tot volgende keer .
barcafan
Mountainbiker

Post by barcafan »

ges wrote:Prima parkoers
Zeer goede bepijling
Een bevoorrading die af was
Zeer vriendelijk onthaal aan inschrijving en bevoorrading .
Tot volgende keer .

+1
nen biker
Mountainbiker

Post by nen biker »

Proficiat inrichters, alles dik in orde
aanklamper
Mountainbiker

Post by aanklamper »

ook ik was erg tevreden met de prachtige tour. samen met mijn 2 makkers de 42 km komen rijden.het was overal goed berijdbaar , ondanks de vele regen de afgelopen dagen.vooral de eerste 23 km tot aan de bevoorrading waren zeer de moeite. =D> de bevoorrading was oke . :-) een paar kms na de breack was er een splitsing , en toen was het wel erg rustig fietsen. :-) èènmaal aangekomen deed het ook plezier dat we niet te lang moesten wachten om de bike proper te spuiten.(maar liefst 6 hogedruk reinigers) =D> =D> na nog een paar colaatjes, terug naar huis gefietst en zo een 65 km gedaan. mijn makkers uit beerse rond de 90 km =D>
rony_rabijns
Mountainbiker

Post by rony_rabijns »

De Dabbers waren talrijk aanwezig en reden de 40 km in een prima georganiseerde TT over een snel en mooi offroad-parcours.

Het videoverslagje staat traditiegetrouw online op www.dabbers.be
NetWave
Mountainbiker
Location: 2014 Specialized Camber EVO - 2016 Bulls Copperhead 3

Post by NetWave »

Heb ook de 42 gereden, prima parcours. Dat stukje in de Galbergen is altijd fun =D>

Pluim voor de organisatie!
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Om 9:20 gestart voor de 80 km.
Mijn fietsmaat probeerde nog om in te schrijven voor de 60 km [-X , maar dat had ik gehoord.
Naar goede gewoonte een SMS naar Strammermax dat ik vertrok, een tijd later een reply dat hij niet meer in Mol geraakte en dichterbij huis een toer ging doen.
Prima berijdbaar ondanks de overvloedige regen, hier en daar een plas waaraan makkelijk te ontsnappen was.
Prima bepijling, tussen de eerste en tweede bevoorrading was er een pijltje weg bij een haakse afslag naar rechts, even gemist maar snel teruggevonden waarnaartoe, het stokje stond er immers nog :-D .
Mijn fietsmaat die van het Gentse is, was zoveel bos en singletracks niet gewend, hij kreeg er bijna stress van dat er geen einde aankwam :roll: .
Goede bevoorradingen, sportdrank, madelijntjes, banaan, cakejes met caramel of chocola.
Mijn fietsmaat is zo'n grote afstanden niet gewend, ondanks zijn rode kop vond ie het tempo best goed. Maar na een 30 km was het beste eraf, ik heb dan een stuk samengereden met een biker uit de regio van Bertem die de 100 ging doen. Hergroepering aan de tweede bevoorrading na even goed doorgegast te hebben naast het kanaal.
Aan de derde stop nog wat staan gapen naar een kerel die aan het stuntvliegen was met een miniatuurhelicopter, straffe gast, waarschijnlijk aan het oefenen voor een kampioenschap.
Het wat rustig aan gedaan op het laatste stuk, nog steeds reuze parcours, maar mijne maat was platgevallen. Achteraf was hij zo ,eerlijk om toe te geven dat hij in het begin dacht, dit tempo wordt toch niet volgehouden, hij had zich misrekend :lol: .
De afspuitstand was bijna afgebroken, maar we konden de installatie toch nog gebruiken.
Bij de laatsten aan den apres, de bewaakte fietsenstalling werd juist opgebroken, dan de fietsen maar in de gang gezet, er een paar gedronken en de tombola gaan controleren (noppes).
De laatste auto's gaan weghalen van de parkeerplaats en in het naar huis rijden een ferme regenbui, waar we tijdens het biken aan ontsnapt zijn.
Bedankt en tot de volgende!
Post Reply